SER MESTRE O NO

Educadors, mestres, interins..
Avatar de l’usuari
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Re: SER MESTRE O NO

EntradaAutor: VespresVerds » dc. juny 08, 2016 12:03 pm

quina sort capseta, així et vas apuntar al mateix any que jo! vaig sortir de la uni el juny del 2010!

d'acord, així marco totes les jornades! i això de que te "l'ampliin" com és? també és sort, no? que justament a la mateixa escola ofereixin un altre terç o una mitja jornada i la puguis agafar, o com va?

de tantes preguntes, encara hauràs de fer un consultori i cobrar! :content:
flordelis
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dj. juny 02, 2016 9:16 pm

Re: SER MESTRE O NO

EntradaAutor: flordelis » dc. juny 08, 2016 12:28 pm

Bon dia!

VespresVerds, jo també penso que l'haurem de pagar :-D . Jo també he marcat totes les jornades, aviam si tenim sort. No desespereu, jo estic a llistes des del 2003 :ufs: . Anem parlant, tot i que a mi em costa molt conectar-me amb els petits per casa, tot ve de cop carajo!!!
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: SER MESTRE O NO

EntradaAutor: capseta » dc. juny 08, 2016 1:46 pm

Bones!

Lavidaesbonica, amb aquest curriculum tindras molts numeros per treballar!! Per poder fer angles a primaria amb nomes el B2 (hauries de preguntar quins titols els son valids, hi ah EOI, el de cambridge, de la uoc i de l'ioc crec que també valen....).
I per poder fer EE a primaria crec que si tens psicologia no t'ho pots activar però amb psicopedagogia sí.
Però vaja, que tenint angles tens el cel guanyat, encara ho tenen millor!!!! Hi ha numeros altissims amb vacants!!

Vespres verds, Que t'ho ampliin és cosa de casualitat (que hi hagi un terç o mitja per alla encara sense adjudicar), i que direccio t'ho vulgui fer. Jo al principi no ho vaig demanar i m'ho van proposar. Després al canviar de cole ho vaig demanar jo i els va semblar bona idea.

Ostres flordelis, i mai has treballat?? Mare meva!!! De veritat que algunes especialitats..... Es complicat.

Apa, qualsevol dubte que tingueu i us pugui resoldre no em fa res, per això estem!!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Pili1977
Entrades: 4
Membre des de: dc. set. 07, 2016 2:51 pm

Re: SER MESTRE O NO

EntradaAutor: Pili1977 » dc. set. 07, 2016 3:08 pm

Hola a totes,

Jo també estic a llistes esperant que em nomenin i com em falta molt poc començo a estar nerviosa.

La meva historia te punts semblants a Flordelis. També tinc 2 fills i mai he treballat en docencia. Vaig acabar la carrera a l'any 2000 i vaig fer el CAP amb moltes ganes de ser professora de ciencies naturals. Pero nomès acabar la carrera em va surtir feina de lo meu i ho vaig deixar aparcat.
Al 2009 vaig tenir el meu primer fill i vaig deixar de treballar per cuidar-lo i al 2010 em vaig apuntar a llistes. Fa 2 anys vaig congelar el número per cuidar del segon fill. I ara, ja no congelaré mes. I espero en breu començar a treballar. Estic molt il.lusionada, pero també molt nerviosa per quin grup em tocará i per organitzar-me i preparar materia per donar a classe.
Si us animeu a explicar les vostres experiencies m'ajudaria molt. Com us ho feu per preparar materia d'un dia per l'altre els que demaneu el 100% de jornada? Us dona temps a preparar presentacions, videos, activitats.... ?

Gracies per les vostres aportacions
Avatar de l’usuari
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Re: SER MESTRE O NO

EntradaAutor: VespresVerds » ds. set. 10, 2016 12:40 pm

Noies!!!!! Al final he fet el salt a la pública i dimecres passat em van nomenar un terç a educació infantil !!!!
El millor de tot és que l'escola concertada on estava també em mantenen la mitja jornada i com que tots dos coles no estan gaire lluny l'un de l'altre, faré les dues coses!!!! Ueee, un sou normal, per fi! :content:

Estic força nerviosa... Em va semblar tot un descontrol i em vaig sentir força sola... Suposo que a la concertada estem molt "manats" i tenim poca decisió i, és clar, a la que et deixen tanta autonomia fa una mica de respecte. Espero sentir-m'hi a gust ben aviat!!!

A les altres, què? Us ha sortit algo?
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: SER MESTRE O NO

EntradaAutor: capseta » ds. set. 10, 2016 1:46 pm

Enhorabona!! I poder fer les dues feines, woooww!!!

Fer un terç a infantil (que acostumes a fer les hores de tutoria que no fa la persona que te la reducció) pot ser complicat a vegades perque hi ha una metodologia a la que t'has d'adaptar, a vegades diferencies de criteris... però molts ànims, segur que anirà molt beeee!!!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Pili1977
Entrades: 4
Membre des de: dc. set. 07, 2016 2:51 pm

Re: SER MESTRE O NO

EntradaAutor: Pili1977 » ds. set. 10, 2016 2:10 pm

Enhorabona!

Es una sort que puguis combinar les dues feines.
I de cara l'any que ve tindras un numero millor i possiblement una jornada mes llarga.

Ja explicaras que tal l'experiencia a la publica, comparant amb l'altre escola on estas.
Avatar de l’usuari
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Re: SER MESTRE O NO

EntradaAutor: VespresVerds » dg. set. 11, 2016 2:10 pm

I tant!
Moltes gràcies, noies!

Bona diada!! ||*||
flordelis
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dj. juny 02, 2016 9:16 pm

Re: SER MESTRE O NO

EntradaAutor: flordelis » dc. set. 28, 2016 2:26 pm

Hola noies!!!
fnalment he congelat el número, vaig de cul amb els dos petits i no tinc temps ni de respirar, ja vindran temps millors!!!
Pili1977
Entrades: 4
Membre des de: dc. set. 07, 2016 2:51 pm

Re: SER MESTRE O NO

EntradaAutor: Pili1977 » dj. set. 29, 2016 11:05 am

Ànim, ! Tranquila, fins als 3 anys pots tenir-lo congelat. Jo aquest any el gran va a l´escola i la petita ( 2 anys ) a la guarde fins la 1. ( Es el primer cop que va a la guarde. De fet el gran el vaig criar jo i no hi va arribar a anar mai ). Tinc moltissimes ganes de que em nomenin i començar... però ja et dic jo que amb els crios, i sense ajuda de ningú, no sé com m´ho faré. De moment he agafat jornades d´un terç i mitja jornada. Si veig que ho porto be, amplio a jornada més llarga. Ja t´explicaré....
Avatar de l’usuari
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Re: SER MESTRE O NO

EntradaAutor: VespresVerds » dj. set. 29, 2016 2:35 pm

Un pregunta, només pots congelar el número 3 anys a la teva vida laboral o 3 anys seguits?
Pili1977
Entrades: 4
Membre des de: dc. set. 07, 2016 2:51 pm

Re: SER MESTRE O NO

EntradaAutor: Pili1977 » dj. set. 29, 2016 8:37 pm

Fins on jo se, pots congelar fins que el teu fill tingui 3 anys. Igual que pots congelar si tens un contracte de feina. Ara, jo diria que el temps es il.limitat ( això no ho se segur).
Has de tenir en compte que a finals de juny tots els numeros es desbloqueixen i has de tornar a fer el tramit per congelar.

Torna a “Sóc mestre!”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::