Dubtes sobre llistes i canviar de feina

Educadors, mestres, interins..
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Dubtes sobre llistes i canviar de feina

EntradaAutor: jaruma » ds. oct. 22, 2016 10:18 pm

Hola,

Tinc filologia anglesa, un curs d'AICLE i magisteri infantil. Estic apuntada a les llistes del PAS per educadora des de l'any passat, però a la de docents no (per un problema burocràtic, en quant les obrin m'hi apuntaré).

Fa ja molts anys que treballo a una acadèmia a les tardes, però no hi estic contenta. He intentat canviar de lloc però res.

El cas és que al setembre que ve el meu fill comença P3, i tinc molt clar que no vull entrar a treballar a l'hora que ell surti del cole, i no veure'l en tot el dia. Si tingués una bona feina m'hauria d'aguantar, però no és pas el cas.

Amb els meus estudis, creieu que és possible que em truquin de llistes (un cop m'hi pugui apuntar!) ja pel curs vinent? Seria a la comarca de Girona o del Maresme, no ho tinc clar. O del PAS, sabeu quant poden trigar, tenint un 1000 i poc? No sé si hauria de posar-me a buscar feina de matins ja (a llars d'infants, perquè a escoles concertades ja ho he intentat, i res de res), o si no val la pena perquè és probable que em truquin de llistes.

Si m'esperés a acabar el curs i deixés la feina, podria fer classes particulars o cangurs fins que em truquéssin, però clar, només si no triguéssin gaire!

Què en penseu? Què faríeu vosaltres? Gràcies!
Avatar de l’usuari
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Re: Dubtes sobre llistes i canviar de feina

EntradaAutor: VespresVerds » dl. oct. 24, 2016 5:36 pm

Crec que si obren llistes serà al Febrer, almenys així ha estat aquests últims anys. No crec que et nomenessin immediatament... Però no sé el que trigarien i menys en llocs d'extensió gran, perquè suposo que tries i destries municipis segons on visquis..
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Dubtes sobre llistes i canviar de feina

EntradaAutor: capseta » dl. oct. 24, 2016 5:41 pm

De moltes especialitats també van obrir de nou la borsa ara al setembre-octubre.
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Re: Dubtes sobre llistes i canviar de feina

EntradaAutor: VespresVerds » dl. oct. 24, 2016 5:48 pm

Sí, però d'anglès ni infantil no, Capseta...
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Dubtes sobre llistes i canviar de feina

EntradaAutor: capseta » dl. oct. 24, 2016 6:10 pm

Això ja no ho sabia.

De totes maneres ja us dic que hi ha mooooolts mestres de la mateixa època que es jubilaran en massa en els propers 5 anys.

A la meva escola en són 10 que ho faran en els propers 3. I som 35 en total!!!

Com veieu, fara falta moooolta gent nova.
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Avatar de l’usuari
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Re: Dubtes sobre llistes i canviar de feina

EntradaAutor: VespresVerds » dl. oct. 24, 2016 7:03 pm

jaruma, apuntar-t'hi, t'hi has d'apuntar! Però em fa cosa il·lusionar-te i que no et cridin en força temps...!
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Dubtes sobre llistes i canviar de feina

EntradaAutor: jaruma » dl. oct. 24, 2016 8:31 pm

M'hi apuntaré segur! Però tinc entès que si t'apuntes també a un terç de jornada et criden abans, no? I un cop entres ja et van trucant, se suposa, oi?
Avatar de l’usuari
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Re: Dubtes sobre llistes i canviar de feina

EntradaAutor: VespresVerds » dl. oct. 24, 2016 8:56 pm

Sí, els terços no els vol ningú... Però tot i així no és tan ràpid que et nomenin si t'acabes d'apuntar
lavidaesbonica
:: granota
:: granota
Entrades: 233
Membre des de: dg. oct. 12, 2014 7:21 pm

Re: Dubtes sobre llistes i canviar de feina

EntradaAutor: lavidaesbonica » dc. oct. 26, 2016 9:23 pm

Doncs a mi m'ha anat de perles apuntar-me a terços perquè m'han trucat quan més ho necessitava i ho he pogut combinar amb els estudis i la cura de la meva filla de 2 anys!! No demano més...de moment. Quan acabi la segona carrera i no hagi de dedicar temps a la universitat aleshores ja marcaré jornades més llargues :ok: .
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Dubtes sobre llistes i canviar de feina

EntradaAutor: jaruma » dj. oct. 27, 2016 12:57 am

Quant van trigar a trucar-te? (tot i que sé que depèn de l'especialitat i de la comarca, però per fer-me una idea)
somiadora
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dj. juny 26, 2014 3:08 pm

Re: Dubtes sobre llistes i canviar de feina

EntradaAutor: somiadora » dj. oct. 27, 2016 9:22 pm

Bones, aprofito x fer-vos un parell de consultes, jo estic a llistes desde fa moooooooolts anys, ara x fi estic a punt de q em cridin, pero estic fixa a una empresa desde fa mes de 15 anys. Em fa molta il.lusio començar una nova etapa pero no m'atreveixo a dir res als jefes, ja q no se quant trigaran a avisar-me, i a sobre, no podre donar ni els 15 dies... ufff! Sabeu que poden fer a la empresa si no els dono? Puc pactar continuar uns dies als dos llocs x no quedar malament, o es imcompatible? Sabeu si hi ha una durada minima de les substitucions? Em poden cridar x tres dies? Quan et fan fora passes directament a l'atur? Estic tan liada! Gracies noies!!! :-o00m
Avatar de l’usuari
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Re: Dubtes sobre llistes i canviar de feina

EntradaAutor: VespresVerds » dj. nov. 10, 2016 12:54 pm

somiadora ha escrit:Bones, aprofito x fer-vos un parell de consultes, jo estic a llistes desde fa moooooooolts anys, ara x fi estic a punt de q em cridin, pero estic fixa a una empresa desde fa mes de 15 anys. Em fa molta il.lusio començar una nova etapa pero no m'atreveixo a dir res als jefes, ja q no se quant trigaran a avisar-me, i a sobre, no podre donar ni els 15 dies... ufff! Sabeu que poden fer a la empresa si no els dono? Puc pactar continuar uns dies als dos llocs x no quedar malament, o es imcompatible? Sabeu si hi ha una durada minima de les substitucions? Em poden cridar x tres dies? Quan et fan fora passes directament a l'atur? Estic tan liada! Gracies noies!!! :-o00m


Jo no avisaria a l'empresa, sobretot si saps q no s'ho prendrien bé..
Es pot treballar a dos llocs, jo ho faig, però els horaris han de ser compatibles i has de signar uns papers amb tots dos llocs de treball.
No sé si hi ha durada mínima.. n'hi ha que són molt curtes, tipu d'una setmana i que fins i tot se't poden escurçar, el q passa q un cop ja t'han cridat d'una substi, és fàcil que en pocs dies tornin a donar-te'n una altra.
Quan et fan fora d'on? Si et fan fora de l'empresa, no vas a l'atur directe, l'has de demanar tu!
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Dubtes sobre llistes i canviar de feina

EntradaAutor: jaruma » dj. nov. 10, 2016 7:33 pm

Em sembla que si marxes d'una empresa sense donar els 15 dies et quedes sense finiquito, no sé si passa res més. En el meu cas hi porto 10 anys i probablement hagi de fer el mateix. És un rotllo, però com a mínim al meu cas estic força segura que val la pena!
sandreta22
Entrades: 1
Membre des de: dc. abr. 05, 2017 12:26 pm

borsa ensenyament de filosofia Girona

EntradaAutor: sandreta22 » dc. abr. 05, 2017 12:38 pm

Hola bon dia a tots,

fa 4 anys que sóc a la borsa d'ensenyament i la meva especialitat és la de Filosofia. Pel que sembla, aquest curs estic al caure i ara m'han entrat tots els dubtes. Tinc una feina indefinida però la meva vocació és l'ensenyament.
M'agradaria saber si algú ha estat o està a la borsa de filosofia de Girona per saber més o menys la freqüència amb la que et criden, si estàs molt de temps parat, quan tardes a tenir tot un curs...
És una borsa força petita en el sentit que ara som 97 persones si no vaig errada. Però val a dir que de profes de Filosofia tampoc és que n'hi hagin moltíssims....
Una mica de informació d'algú de la meva especialitat o algú que ho conegui i em pugui orientar una miqueta.

Moltes gràcies
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Dubtes sobre llistes i canviar de feina

EntradaAutor: jaruma » dc. abr. 12, 2017 9:22 pm

Sandreta 22, hi ha un grup a Facebook, del sindicat USTEC, on pots fer aquesta consulta i és probable que et responguin. Busca Ustec Borsa docents, o algo així.

Molta sort! Jo de moment m'hi he apuntat, però tinc un 75000 i van pel 52000 i pico. Em temo que trigaran molt a trucar ?-)
Avatar de l’usuari
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Re: Dubtes sobre llistes i canviar de feina

EntradaAutor: VespresVerds » dj. abr. 13, 2017 10:18 am

Sí, jaruma, normalment estàs uns dos anys sense treballar quan t'hi apuntes... Almenys en el meu moment va ser així...
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Dubtes sobre llistes i canviar de feina

EntradaAutor: jaruma » dj. abr. 13, 2017 1:37 pm

Tenies els terços activats? És la meva última esperança :-)
Avatar de l’usuari
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Re: Dubtes sobre llistes i canviar de feina

EntradaAutor: VespresVerds » dv. abr. 14, 2017 4:49 pm

Sí, sí, ho tenia tot activat

Torna a “Sóc mestre!”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::