Mare i mestra

Educadors, mestres, interins..
tineta14
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

Mare i mestra

EntradaAutor: tineta14 » dt. gen. 31, 2017 1:22 pm

Hola mares! aviat finalitzaré el grau de Primària, i fa temps que tenia ganes de fer-vos una pregunta, a les que sou mares i mestres (de Primària): us heu d'endur molta feina a casa? us ocupa molt de temps el fet d'haver de treballar a casa preparant classes, corregint, etc? Ja m'han dit varies vegades que la feina de mestra té el handicap d'haver de "continuar" treballant a casa, i que et passes hores fent feina!
La veritat és que, sent mare, alguna vegada m'he angoixat una miqueta pensant que potser hauré de dedicar més hores de les que voldria a fer totes aquestes tasques a casa, comportant menys temps per a la meva famíla, és clar. Quina és la vostra experiència? Gràcies! :ok:
tineta14
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

Re: Mare i mestra

EntradaAutor: tineta14 » dc. feb. 01, 2017 10:03 am

Leia86 ha escrit:Hola! Doncs sí, no t'han enganyat, és el "handicap number one" de la nostra preciosa i enriquidora feina. Jo fa dies que li dono voltes a com ho faré quan em reincorpori, suposo que aprofitar les exclusives tant com pugui i potser dormir menys algun cop. Si algú té una altra solució, serà molt benvinguda.


Sí, que tindré feina per fer a casa n'estic segura, lògicament, però el que em preocupa una mica és si realment és molt el temps que has d'invertir! Com us organitzeu? Què es necessita aprox, 1h/2h? o més?
Avatar de l’usuari
capseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dl. març 21, 2016 7:03 pm

Re: Mare i mestra

EntradaAutor: capseta » dc. feb. 01, 2017 2:32 pm

Hola!!

És difícil de definir, jo per exemple no sóc tutora i no sempre dedico el mateix temps, a vegades no faig res de la feina i altres vegades m'estic 5 hores preparant material (en cap de setmana).

No sé l'edat dels teus peques però de les mamis companyes que tinc el que veig que fan és:
-exprimir al màxim el temps de l'escola (patis que no vigiles, hores de treball personal...)
-anar cada dia mitja hora abans a cole a preparar X coses o fer X feines.
-si es dina a l'escola aprofitar el migdia per fer la feina pendent.

Jo per exemple intento fer-ho força i així després a casa només m'enduc algunes coses a fer que normalment són preparar jocs de les tablets o preparar material/jocs a l'ordinador que al de casa vaig més ràpida que a cole.
A vegades el que m'enduc són coses de retallar material, posar velcro, preparar coses per plastificar... aquest tipus de coses es poden fer amb els nens jugant al costat o així, ja que tampoc has d'estar molt concentrat.

No sé, la cosa està en organitzar-se bé el temps i exprimir-lo a tope. Te'n sortiràs!!
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
tineta14
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

Re: Mare i mestra

EntradaAutor: tineta14 » dc. feb. 01, 2017 9:54 pm

Gràcies capseta! Ho has explicat molt bé :ok:

Torna a “Sóc mestre!”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::