Depressió l'any després d'acabar el grau

Educadors, mestres, interins..
Cristina90
Entrades: 2
Membre des de: dj. abr. 13, 2017 9:41 am

Depressió l'any després d'acabar el grau

EntradaAutor: Cristina90 » dj. abr. 13, 2017 10:14 am

Hola a tothom,

Tinc un cicle superior d'Educació Infantil i el Grau en Educació Infantil a la Universitat Ramon Llull.

Actualment treballo en una cosa que no té relació amb l'educació i començo a estar molt deprimida per la dificultat de trobar feina dels meus estudis...

Estic apuntada a les llistes de substitució però no em queda clar com funciona la llista de nomenaments:
https://aplicacions.ensenyament.gencat.cat/e13_bor/consultaAdjudicacionsEsp.do?id=0108&nivell=P
Indiquen que actualitzen la llista cada dimarts i divendres, però ja no ho fan...
L'última actualització és del 31/03/2017 i la xifra de nomenaments es 28.754, jo estic a la 79.XXX
I si aquesta xifra es del nomament del divendres, l'anterior dimarts la xifra era superior :/

1. No entenc res. Algú pot explicar-me com funciona realment?
I quant aproximadament pot trigar a arribar a la meva posició?

A més aquestes llistes de substitució que pot oferir-te simplement cobrir un lloc 1 setmana i ja està, implicarà deixar la meva feina on porto 2 anys i anar a l'atur...

2. Sóc de Barcelona, Com puc trobar feina de professora? Quines alternatives tinc? Entenc que no serveix deixar CV en cap lloc i no hi ha més llistes d'ocupació fins que obrin alguna vegada les oposicions.

Estic molt perduda, ¿Podeu orientar-me? No sé que he d'estar fent o si ja he fet tot el possible.


Gràcies!
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: Depressió l'any després d'acabar el grau

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dj. abr. 13, 2017 9:25 pm

A veure si piuc resoldre una mica els teus dubtes:

La llista és única, això vol dir que no tens 79xxx persones davant teu de la maeixa especialitat i per BCN, si no que es de tot Catalunya i de totes les especialitats.

Del 30xxx al 40xxx no hi ha gent, ja que són números reservats per gent que aprova oposicions sense haver treballat mai (les ultimes opos van ser al 2011...,aquest any hi ha de cicles).

El número et canviarà a l'estiu, et baixarà segurament (es mouen els de baix, els números que ja estan treballant). Els números de baix (menys de 28xxx) es regeixen pel temps treballat pel departament.

Ara fa dies que no hi ha nomenaments, sempre que hi ha vacances, paren uns dies abans. Al nomenaments, el número que veus és de la última persona a qui li ham ofert una plaça. Quan ets substitut, en el moment que se t'acaba, tornes a entrar a nomenaments.

Sobre si treballaras... Pots mirar si de la teva especialitat quins són els núneros més alts que ofereixen jornades i quins tipus de jornades són. També pots plantejar-te quin SSTT t'interessa més i si estàs oberta a fer jornades inferiors a la sencera (els terços solen ser agafats pels números més alts de la llista, van molt bé per baixar números).

Si encara no ets sents preparada per a un nomenament, pots congelar el número alegant que treballes. Ensenyament el que té és això, que al principi, les feines són curtes i no sempre tens nomenament (llevat d'especilitats molt demanades). Sempre pots optar per jornades de terços i pactar amb la empresa on treballes de reduir-te l'horari i compaginar les 2 feines (presentat paperassa a SSTT es pot fer sense problemes).

Espero haver-te ajudat!
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Avatar de l’usuari
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

Re: Depressió l'any després d'acabar el grau

EntradaAutor: catalanna » dj. abr. 13, 2017 10:47 pm

A part del que ja t'han dit (mira les pàgines dels sindicats per resoldre dubtes), i treballar a la concertada mentrestant? Mira't la borsa de treball d'escola cristiana, dels jesuïtes, maristes té borsa pròpia... sobretot si tens anglès, van sortint coses! A part, diria que les TEI tenen borsa pròpia a Barcelona (i el sou a les escoles bressol municipals és força digne). No tiris la tovallola, mou muntanyes!!
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Depressió l'any després d'acabar el grau

EntradaAutor: crunchi » dv. abr. 14, 2017 9:18 am

Només volia fer un apunt: saps la quantitat d gent que som llicenciats i tenim un(s) master(s) i no estem treballant del que hem estudiat??? MOLTISSIMA!!!!!!

En la meva opinió hi ha massa llicenciat per l'oferta de feina que hi ha, pero bé, això és un altre debat. Però que no ets l'única, que això és bastant normal avui dia... no et deprimeixis, segueix lluitant pel que vols i pren-t'ho amb ganes, perque el camí pot ser mooooolt llarg. Anims :-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
tona
:: pantera
:: pantera
Entrades: 868
Membre des de: dt. nov. 20, 2007 6:30 pm
Ubicació: a la muntanya

Re: Depressió l'any després d'acabar el grau

EntradaAutor: tona » ds. abr. 15, 2017 12:41 am

Petit princep, els 40.000 no som aprovats d opos. Jo tinc un 46.000 i no he treballat encara. Aquest any m haurien cridat. Pr el tinc congelat, ara el mes de maig se m'acaba la maternitat i descongelo. A veure si rasco alguna cosa el mes de juny.
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: Depressió l'any després d'acabar el grau

EntradaAutor: PetitPrincep79 » ds. abr. 15, 2017 8:30 am

tona ha escrit:Petit princep, els 40.000 no som aprovats d opos. Jo tinc un 46.000 i no he treballat encara. Aquest any m haurien cridat. Pr el tinc congelat, ara el mes de maig se m'acaba la maternitat i descongelo. A veure si rasco alguna cosa el mes de juny.


Perdó vaig equivocar-me al escriure, fins el 40000 aproximadament no hi ha gent (cada any varien els números). Després ja si, tot els que mai han treballat al departament i nous apuntats.

Aquest any si que es preveu que s'empleni aquesta llista d'aprovats (tot i que no crec que hi hagin gaires)
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Cristina90
Entrades: 2
Membre des de: dj. abr. 13, 2017 9:41 am

Re: Depressió l'any després d'acabar el grau

EntradaAutor: Cristina90 » dc. abr. 19, 2017 11:22 pm

Moltes gràcies a tothom per l'ajuda!

Em queda algun altre dubte...

Estan llistades en algun lloc totes les borses? Perquè a la uni no te'n parlen d'això. Les que coneixem són gràcies al boca-orella entre companyes o per col·legues de professió: tutors de pràctiques a les escoles, familiars, amics...

En el suposat que hi hagués molta demanda d'infantil, què passaria si et truquéssin de dos llocs diferents en un curt període de dies?

Em penso que, per ara, això és tot. Gràcies per endavant! :ok:

Torna a “Sóc mestre!”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::