Carrera d'educacio on-line

Universitat, oposicions...
Avatar de l’usuari
Nam
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 530
Membre des de: dc. set. 19, 2007 2:30 pm
Ubicació: Bages

Re: Carrera d'educacio on-line

EntradaAutor: Nam » dl. nov. 07, 2011 3:01 pm

Iris ha escrit:Hola Nam,

Jo també estic estudiant a la UNIR. És el meu segon semestre i últim perquè m'han convalidat tres dels quatre cursos que dura la carrera de mestre d'educació infantil. Jo sóc mestra de primària i treballo com a tal pero m'interessava tenir la carrera d'infantil i la UNIR em permetia fer-ho en poc temps!
Aquest semeste vaig de bòlit perquè faig 5 assignatures i el treball de final de grau però estic contenta. M'agrada la metodologia i no em puc queixar perquè em vaig ensortir prou bé al primer semestre.
Saps que si t'afilies a un sindicat et fan un descompte important en la matrícula? Amb els preus de la UNIR val la pena.

Nessy, els exàmens presencials de Catalunya com diu la Nam es fan a Barcelona en un cap de setmana (divendres, dissabte i diumenge). Normalment ho fan en un hotel i deu ni do la gent que hi va!


Hola Iris!!!
Ostres, que bé que et convalidessin tantes assignatures!!!! Jo sóc de la primera primeríssima fornada de la Unir, i tot s'ha de dir, anaven ells encara una mica perduts... primer gairebé no convalidaven res, i l'any a sobre ja convalidaven més... a més d'un company i companya els va frustrar bastant... A part, també els nostres preus són una mica econòmics que els de la resta, ja que som els que vem "depositar confiança" primer... bé, una cosa una mica Unir... Jo aquest any me l'he pres de descans, amb la peque de 3 anys prefereixo estar amb ella que estudiar i fer treballs... aquest any m'hagués tocat fer pràctiques i la veritat, feina+pràctiques+família+llar no ho veia compatible... i tal com està el panorama d'aturat ja em vagarà!!!! Ho vaig fer ben bé per hobby, la feina que tinc (i que duriiii) m'agrada molt.

I m'alegra trobar gent que conegui la Unir, primer no ho semblava, però ara n'hi ha molta!!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
artemis
:: dinosaure
Entrades: 7400
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:45 pm
Ubicació: El Maresme

Re: Carrera d'educacio on-line

EntradaAutor: artemis » dj. nov. 10, 2011 3:47 pm

Hola!!!
M'afegeixo a aquest post!!! VAig veure que parlaveu d l'Unir fa uns dies, i xafardejant la web, m'han entrat ganes de treure'm una segona carrera a veure si així també obro el mercat laboral.

Bé, doncs he enviat la solicitud d¡informació aquest migdia i m'acaben de trucar!!!!

Com que jo tinc la carrera d'educació infantil i la meva intenció és fer la d'educació primària, li he preguntat per la convalidació de crèdits. I m'ha comentat que em poden convalidar fins a tres cursos, cosa que seria genial, perquè així en un any i poc em podria treure educació primària.
Però m'ha dit que primer haig de pagar perquè em facin un estudi de "reconocimiento de créditos" que val 60 euros i després que per cada crèdit que em convalidéssin hauria d'abonar 10 euros!!!!

Això és molt,no?? PErquè clar, si m'han de convalidar tres cursos, em costarà un pastón convalidar els crèdits!! Quasi com pagar un curs sencer,no?????

A les que us van convalidar, també us va costar això??? Ho he trobat excessiu. Haurem de fer molts números a casa... jejejeje
Imatge
Imatge
Els somnis es compleixen i nosaltres ja tenim als nostres entre els braços...
Avatar de l’usuari
artemis
:: dinosaure
Entrades: 7400
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:45 pm
Ubicació: El Maresme

Re: Carrera d'educacio on-line

EntradaAutor: artemis » dj. nov. 10, 2011 9:06 pm

VEusssssssssssss!!!!!!!!! ho sabia!!!!

ES que resulta que tinc una possible oferta de feina a partir del gener i no tenen clar si puc fer-la perquè és a primària i jo sóc d'infantil !!!! Jo els hi dic que si, i ells diuen que ho han de consultar!!!

On podria trobar-ho? Tu ho saps? és per poder justificar-los que si que puc.

Gràcies reina estàs en tot!!! :ok:
Imatge
Imatge
Els somnis es compleixen i nosaltres ja tenim als nostres entre els braços...
Avatar de l’usuari
Iris
:: pantera
:: pantera
Entrades: 893
Membre des de: dl. jul. 14, 2008 6:13 pm

Re: Carrera d'educacio on-line

EntradaAutor: Iris » dv. nov. 11, 2011 12:23 am

Bones,

Artemis, jo sóc mestra de primària i estic fent infantil per la UNIR perquè m'interessa tenir aquesta titulació i especialitat. Sí què és cert com diu la Ramtri que tenint infantil pots fer substitucions de primària però si mai tens oposicions no podràs concursar per primària si no tens l'especialitat. Una cosa és fer substitucions i una altra poder tenir una plaça definitiva. A més a més amb els nous graus em sembla que ara està canviant la normativa de les especialitats i existeixen dos carreres: Mestre d'infantil i mestre de primària i després dins de cada carrera hi ha les respectives mencions o especialitats.
Centrant-me en la UNIR jo crec que s'ha de valorar tot. Sí què és car però també solen convalidar molts crèdits. Dels 4 anys que dura la carrera a mi m'han convalidat 3 i faig només 60 crèdits, que són 9 assignatures i el Treball Final de Grau (res de pràctiques). La meva situació personal i familiar m'impedeix anar a la universitat presencial i la veritat és que no ho faria si no ho veiés viable. Jo estic també contenta amb la metodologia que es fa servir en la UNIR.
Si vols més informació o hi ha alguna cosa més que vols saber no dubtis a preguntar-me.
ImatgeImatge

Visiteu el bloc de les meves petites: http://esthermestres.blogspot.com/

Imatge
Avatar de l’usuari
Iris
:: pantera
:: pantera
Entrades: 893
Membre des de: dl. jul. 14, 2008 6:13 pm

Re: Carrera d'educacio on-line

EntradaAutor: Iris » dv. nov. 11, 2011 12:28 am

artemis ha escrit:VEusssssssssssss!!!!!!!!! ho sabia!!!!

ES que resulta que tinc una possible oferta de feina a partir del gener i no tenen clar si puc fer-la perquè és a primària i jo sóc d'infantil !!!! Jo els hi dic que si, i ells diuen que ho han de consultar!!!

On podria trobar-ho? Tu ho saps? és per poder justificar-los que si que puc.

Gràcies reina estàs en tot!!! :ok:


Artemis,

Aquí hi ha l'enllaç del BOE que va sortir dimecres amb el nou decret d'especialitats. Mira-t'ho perquè crec què és això el que busques :ok:

http://www.boe.es/boe/dias/2011/11/09/p ... -17630.pdf

El segon paràgraf diu:
"La Ley Orgánica 2/2006 en su artículo 93 indica que para impartir las enseñanzas de Educación Primaria será necesario tener el título de Maestro de Educación Primaria o el título de Grado equivalente, así mismo señala que la Educación Primaria será impartida por maestras y maestros, que tendrán competencia en todas las áreas de este nivel."
ImatgeImatge

Visiteu el bloc de les meves petites: http://esthermestres.blogspot.com/

Imatge
Avatar de l’usuari
artemis
:: dinosaure
Entrades: 7400
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:45 pm
Ubicació: El Maresme

Re: Carrera d'educacio on-line

EntradaAutor: artemis » dv. nov. 11, 2011 4:11 pm

Hola Iris!!!

Gràcies per l'enllaç !! així vol dir que no puc fer substitucions a primària oi?? o només es té en compte amb la gent que es tregui el títol ara o té caràcter retroactiu?? No ho entenc bé....

En quant a l'UNIR, precisament per la situació familiar també m'ho he mirat a distància, trobo que és la solució més convenient tenint en compte les responsabilitats familiars que tinc ara (amb el nen, poques hores em queden per anar a l'uni jejejeje).

Llavors, aquests anys que et van convalidar, els crèdits vull dir, vas haver de pagar 10 euros per cada crèdit?? Quants te'n van convalidar? T'ho dic per fer números una mica per sobre jejejeje

Gràcies per respondre'm reina!!!
Imatge
Imatge
Els somnis es compleixen i nosaltres ja tenim als nostres entre els braços...
Avatar de l’usuari
Iris
:: pantera
:: pantera
Entrades: 893
Membre des de: dl. jul. 14, 2008 6:13 pm

Re: Carrera d'educacio on-line

EntradaAutor: Iris » ds. nov. 12, 2011 11:19 am

Hola Artemis,

Ara mateix em sembla que sí que es poden fer substitucions de primària si es té l'especialitat d'educació infantil i suposo que la gent que està a la borsa no els hi treuran aquesta especialitat, almenys de moment. El que passarà a la llarga no ho sé però penso que no és lògic que una persona que té primària no pugui fer infantil i la d'infantil si que pugui fer primària.
En quant a preus de la UNIR jo vaig pagar inicialment els 60 euros que valia l'avaluació d'estudis previs (tarden un mes aproximadament a dir-te que et convaliden). A mi m'han convalidat 182 crèdits dels 240 que té el grau i he pagat per aquests crèdits 1820 euros. Això ho pagues aproximadament uns tres mesos després de matricular-te ja que han de fer comprovacions i tal però em van convalidar just el que va sortir amb el reconeixement de crèdits.
En quant a la matrícula, jo he pagat cada crèdit a 53 euros (és el preu final gaudint d'un descompte d'afiliada a un sindicat i pagant la matrícula en un sol pagament). Com que faig 58 crèdits m'ha costat 3074 euros.
A més a més amb els nous graus del pla bolonyia t'has de treure un nivell B1 d'idioma estranger si no ho tens. Has de calcular també el preu de les taxes de l'examen ( em sembla que uns 150 euros per la UNIR) o el curs si el vols fer (molt més car). Jo al final ho he fet per la UOC i em serveix a la UNIR per acreditar aquest nivell.
I ja finalment les taxes d'expedició del títol (140 euros) o un certificat acadèmic (30 euros).
En quant a assignatures jo faig 9 assignatures (4 que vaig fer el primer semestre i 5 actualment) i també faig el treball final de grau (que això és nou en els graus). El que tinc convalidat i suposo que tu també ho tindries són les pràctiques. La veritat és que vaig una mica de bòlit perquè entre les nenes, la feina de l'escola i la llar no paro però com que ja anava amb la idea que era un curs i que m'ho treia tot de cop doncs he fet aquest esforç econòmic i personal i de moment estic contenta.
M'agrada la metodologia de la UNIR i la veritat és que és ideal per fer-ho des de casa.
Jo t'animo a que facis el primer pas d'avaluació de reconeixement de crèdits ja que només "perds" 60 euros i després sempre estàs a temps d'apuntar-te o no.
Si tens qualsevol dubte pregunta'm!
ImatgeImatge

Visiteu el bloc de les meves petites: http://esthermestres.blogspot.com/

Imatge
Avatar de l’usuari
Ixena
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dv. març 16, 2007 6:57 pm

Re: Carrera d'educacio on-line

EntradaAutor: Ixena » ds. nov. 12, 2011 8:00 pm

Hola noies,

Una pregunta, i les pràctiques? el meu home està fent primària presencial perquè quan va començar no hi havia res on-line i ara haurà de fer pràctiques. Com ho feu vosaltres? Ell va de bòlit i ara estàvem llegint això de fer-la online. Si ell encara no ha acabat, creieu que li convalidarien els dos cursos que té fets?

Gràcies!
Imatge
Avatar de l’usuari
Iris
:: pantera
:: pantera
Entrades: 893
Membre des de: dl. jul. 14, 2008 6:13 pm

Re: Carrera d'educacio on-line

EntradaAutor: Iris » ds. nov. 12, 2011 9:00 pm

Hola Ixena,

Jo les pràctiques les tinc convalidades però hi ha un pràcticum i suposo que han de ser més o menys com a la universitat presencial: anar a l'escola, fer-les i després presentar alguna memòria o treball. Jo suposo que si que li convalidarien coses perquè de fet quan demanes els estudis previs et surt l'opció de si els estudis estan acabats o no.
ImatgeImatge

Visiteu el bloc de les meves petites: http://esthermestres.blogspot.com/

Imatge
Avatar de l’usuari
artemis
:: dinosaure
Entrades: 7400
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:45 pm
Ubicació: El Maresme

Re: Carrera d'educacio on-line

EntradaAutor: artemis » ds. nov. 12, 2011 9:36 pm

Moltíssimes gràcies Iris!!!! Ara si que m'ha quedat tot molt més clar!!!!!

Doncs farem números a casa i la veritat és que penso que és una molt bona opció poder-me treure per un any més la carrera de Primària i tot això que tinc de més en quant al món laboral !!!!

Gràcies!!! Potser si que m'animo a fer l'estudi d'avaluació i després ja decidim!!!!
Imatge
Imatge
Els somnis es compleixen i nosaltres ja tenim als nostres entre els braços...
laur
Entrades: 2
Membre des de: dl. gen. 09, 2012 5:54 pm

Re: Carrera d'educacio on-line

EntradaAutor: laur » dl. gen. 09, 2012 6:06 pm

Nam ha escrit:Ostres noies, no havia vist el post abans!!!
Jo us treuré de dubtes... acabo de començar 2n curs a la UNIR del grau d'educació primària. O sigui que l'any passat ja el vaig estar cursant. Sóc de la primera promoció!
Es fa tot online exepte exámens que són presencials a barcelona. El mètode està bé però requereix esforç i molta força de voluntat.
De preu és una mica liat, no és el mateix si agafes tots els crèdits d'un curs (més barat) que si només fas algunes assignatures... I si pagues al comptat tbé fan descomptes. Evidentment per tenir un bon preu és fer el curs sencer i pagar de cop, et surt per 2400 euros l'any...
Si voleu més info no dubteu en demanar-m'ho, jo no ho vaig poder demanar a ningú i tenia mooolts dubtes al principi!



Hola Nam!

Estic interessada en cursar el grau d'educació infantil on-line, ja que estic treballant i és per a mi impossible fer-ho presencial. M'agradaria si poguessis hem facilitis una mica d'informació sobre la metodologia que utilitzen i, sobretot informació sobre el Practicum (si ho pots fer aquí Catalunya i com t'ho fas per compaginar-ho amb el teu treball ).
laur
Entrades: 2
Membre des de: dl. gen. 09, 2012 5:54 pm

Re: Carrera d'educacio on-line

EntradaAutor: laur » dc. gen. 11, 2012 4:47 pm

catalanna ha escrit:Hola noies!! Doncs jo tinc previst començar a l'UNIR aquest febrer!!!Per no variar, també faré la menció anglesa! La veritat és que em fa molta il.lusió, i com que no tinc pressa aniré fent el que pugui!
Jo vaig enviar la documentació per la convalidació de crèdits i encara no m'han dit res... a veure si em convaliden bastant!!!! Creueu els dits!! =)
Les que hi esteu posades, quantes hores hi dediqueu a la setmana?


Hola catalanna!

Ja sé que fa un anys que vas escriure aquest comentari, però m'agradaria saber com et va la unir. Estic plantejant-me 'estudiar el mateix grau on-line, i m'agradaria saber la teva experiència. A la xarxa no he trobat gaire gent que estigui estudiant el grau d'educació on-line, i la veritat que tinc molts dubtes!
Avatar de l’usuari
sylblaga
:: papallona
:: papallona
Entrades: 105
Membre des de: dg. nov. 20, 2011 8:42 am

Re: Carrera d'educacio on-line

EntradaAutor: sylblaga » dt. gen. 31, 2012 8:55 am

Jo em vaig treure la Diplomatura de Primària i després la d'Infantil de manera presencial, ara però m'agradaria fer alguna menció, suposo que de psicomotricitat o anglès, sabeu si també hauria de convalidar-ho tot per la Universitat de la Rioja o podria fer només les assignatures de la menció???
ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Gem7
:: papallona
:: papallona
Entrades: 122
Membre des de: dl. ago. 09, 2010 4:07 pm

Re: Carrera d'educacio on-line

EntradaAutor: Gem7 » ds. maig 24, 2014 9:20 am

Hola noies!
ara també estava buscant informació sobre mestre d'educació primària on-line. Veig que esteu contentes de la UNIR, abans m'ho he estat mirant.
Jo tinc tres preguntes:

1. per entrar et fan algun examen?

2. Un cop tens el títol, no tens problemes per treballar a aquí catalunya? No et demanen cap certificat, convalidació, etc?

3. jo tinc la carrera de pedagogia, sabeu si em podran convalidar algun crèdit?

Moltes gràcies a totes! i molta sort en els vostres projectes.

Gemma
Avatar de l’usuari
gisa
:: lleona
:: lleona
Entrades: 914
Membre des de: dj. març 28, 2013 8:13 am

Re: Carrera d'educacio on-line

EntradaAutor: gisa » ds. maig 24, 2014 1:35 pm

Hola!!
Jo no havia participat en aquest post però l'any passat també vaig acabar el grau de primària a l'UNIR i n'estic molt contenta, o sigui que opino. Sobre les teves preguntes:
1- No et fan fer cap examen per entrar-hi.
2- No tens cap problema per treballar a Catalunya. Jo estic apuntada a la borsa de treball de la Generalitat (ja hi era per la meva formació anterior) i puc impartir primària sense problemes.
3- Segur que et convaliden coses! Jo era llienciada en psicologia i em van convalida uns 80 crèdits + els pràcticums (per haver treballat a ensenyament). Has de sol.licitar un estudi de reconeixement de crèdits (això sí, previ pagament de 60 euros, crec...), i veuràs què et convaliden. Llavors, els crèdits que et convaliden, també els has de pagar, però crec que a 10 euros, no al preu normal.
Ànims i ja ens explicaràs!!
Imatge Imatge Imatge
Eduardsalvado
Entrades: 1
Membre des de: dg. jul. 09, 2017 11:28 pm

Re: Carrera d'educacio on-line

EntradaAutor: Eduardsalvado » dg. jul. 09, 2017 11:58 pm

Hola a tot@s¡¡
Jo tambné estic pensant de matricualrme a mestre de primaria a la UNIR.
Tinc varios dubtes:
Es tracta d´una titulació oficial?
Si el ultim curs el volgues fera un universita presencial a Barcelona, sabeu si es pot fer el canvi directament?

Per ultim. Una vegada diplomat, has de fer oposicions?
O bé pots optar ja a buscar alguna vacanten elguna escola.

Moltes gràcies
Avatar de l’usuari
gisa
:: lleona
:: lleona
Entrades: 914
Membre des de: dj. març 28, 2013 8:13 am

Re: Carrera d'educacio on-line

EntradaAutor: gisa » dl. jul. 10, 2017 11:58 pm

Hola!
A veure... sobre els teus dubtes:
- Sí, és un titulació totalement oficial i reconeguda.
- Imagino que demanant trasllat d'expedient, no hi hauria cap problema per passar a una altra universitat i acabar el grau de manera presencial... si te'n vols assegurar, envia'ls un correu o truca i pregunta, acostumen a resoldre dubtes i a informar sense problemes.
- Un cop tinguis el grau, pots buscar feina en escoles privades o concertades, o bé esperar que s'obri la borsa d'ensenyament per poder treballar en escoles públiques. La borsa s'acostuma a obrir un cop a l'any. Quan hi entres, t'assignen un número, i quan arriba el teu número comences a fer substitucions i, en teoria, vas millorant progressivament i cada cop treballes més temps i en millors jornades. És una mica inestable, però és la manera per poder entrar a treballar de mestre a l'escola pública. Llavors, si es convoquen oposicions, hi pots participar per poder optar a una plaça de funcionari. Bé, t'ho he resumit molt, però més o menys és així... :ok:
A veure si t'animes.... ja explicaràs què tal... :-)
Imatge Imatge Imatge

Torna a “Estudis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::