Mames del SP a la UOC

Universitat, oposicions...
Avatar de l’usuari
leta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2386
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: leta » dg. set. 15, 2013 3:27 pm

Hola ariun!
Aquí estem preparats per començar un nou semestre!
Jo faig empresarials (vaig fer ADE a la UB però no ho vaig acabar) i aquest será el 4rt curs a la UOC (des de setembre del 2010), poc a poc, a dues per semestre... quan vaig començar, acabava de saber que estaba embarassada! El meu company va començar, igual que jo, el grau d'Informàtica, aixi que estem els dos ben liats! Jo prevec acabar al juny, si tot va bé!! :ok:
Sincerament, ja tinc ganes d'acabar... :-o00m però no crec que acabi aquí la meva "aventura" amb la UOC! m'ha semblat molt interessant, tot i que ara vaig amb la pressió de que la docència acaba perquè la diplomatura s'estingeix... ja veurem!
Molts ànims i endavant! :ok:
Imatge
28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!

El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
Avatar de l’usuari
ariun
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1241
Membre des de: ds. ago. 23, 2008 12:11 am
Ubicació: LLEIDA
Contacta:

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: ariun » dl. set. 16, 2013 7:02 pm

Hola leta!

Doncs aqui ha estat el meu error, passar-me al grau. Se m'ha allargat un eternitat i el que em queda. Pero aqui estem, a l'atac :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: Nosaltres podem!!!!
Imatge Imatge Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cosmic
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dc. jul. 01, 2009 11:44 pm

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: cosmic » dl. set. 23, 2013 11:39 am

jo aquest semestre he comés la bogeria de fer 4. el semestre passat ho vaig fer i me'n vaig sortir (2 matrícules d'honor fins i tot !!) però aquest m'he apuntat de 4 de molta càrrega de treball i no se si me'n sortiré. Tinc ganes d'acabar ja amb ADE. Crec que 2 son poques i 4 son masses, però ja vull llicenciar-me. I això del descompte de 12 euros, una presa de pèl. Tinc una assignatura, Gestió Pública, que he hagut d'imprimir més de 12 GES, amb un munt de pàgines!! em sortirà prou car ... Ànims a totes!!
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: nienna » dl. set. 23, 2013 3:02 pm

Molts ànims a totes amb el principi del nou curs! Jo aquest any acabaré (crec, em falta la nota de l'ultim examen que vaig fer al setembre). Finalment em van entrar tantes ganes d'acabar que aquest curs passat vaig agafat 86 crèdits, o sigui 15 assignatures i el treball de fi de grau. Va ser mooolt dur, però ara, si tot va bé i si hauré aprovar aquest ultim examen m'hauré graduat. El problema ara es que em sembla que el grau només va ser un passet i ara vull fer un master (i després el doctorat), però aquest curs m'agafa malament i no em donarà temps d'apuntar-me a cap, però pel any que ve si que penso fer alguna cosa... Ains, no deixaré d'estudiar mai :ufs:
Avatar de l’usuari
leta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2386
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: leta » dl. set. 23, 2013 9:11 pm

Hola noies!
Deu n'hi do, quantes assignatures us agafeu! :p-) Nienna, ole tuuuuuuu! :ok: Jo em veuria incapaç!!
Dimecres van obrir les aules i jo amb prou feines he vist les dates de les pacs... No sé si podré estudiar gaire aquest semestre, tinc problemes familiars de salut i no tinc el cap a puesto... :ufs: :ufs: :ufs:
Imatge
28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!

El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
Avatar de l’usuari
ariun
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1241
Membre des de: ds. ago. 23, 2008 12:11 am
Ubicació: LLEIDA
Contacta:

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: ariun » dc. set. 25, 2013 2:48 pm

Nienna ets la meva heroina a partir de ara ||*||

Em trec el barret davant teu.... >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Jo que sabent que buscavem el tercer embaraç dubtava de fer-ne 2 llegin-te em sento una "piltrafilla". Ara fora conyes, ets una passada i llastima que hagis acabat, perque m'hauria encantat compartir mes experiencies uoqueres amb tu!
Imatge Imatge Imatge
Imatge
lilalila
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dc. abr. 03, 2013 4:10 pm

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: lilalila » dj. set. 26, 2013 3:04 pm

Hola meerut,

has dit que estàs estudiant un Màster de Gestió Cultural? jo volia fer-lo però no m'acabo de decidir ..està bé? val la pena? tu treballes? es pot compaginar bé?...aix, quantes preguntes però com que he vist el preu tampoc em vull fer-lo per fer-lo...

mil gràcies
Avatar de l’usuari
Bryckley
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 11:51 am

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: Bryckley » dg. set. 29, 2013 7:21 pm

Bones!

Jo també estudio a la UOC. Estic fent Informació i Documentació.

Aquest semestre m'he apuntat de 2 però estic una mica arrepentida perquè veig que no tinc temps de res. Amb el petit encara no de 3 mesos... se'm fa tot una muntanya...

Com us ho vau fer?
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
leta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2386
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: leta » dg. set. 29, 2013 9:21 pm

Hola! Doncs jo el que feia i faig és intentar trobar foradets per anar llegint i fent les pacs!
Jo ara en faig tres i amb prou feines m'he baixat les pacs, he tingut uns dies molt liats i no he tingut esma!!
Ànims!
Imatge
28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!

El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
Avatar de l’usuari
ariun
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1241
Membre des de: ds. ago. 23, 2008 12:11 am
Ubicació: LLEIDA
Contacta:

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: ariun » dl. des. 02, 2013 3:18 pm

Bryckley ha escrit:Bones!

Jo també estudio a la UOC. Estic fent Informació i Documentació.

Aquest semestre m'he apuntat de 2 però estic una mica arrepentida perquè veig que no tinc temps de res. Amb el petit encara no de 3 mesos... se'm fa tot una muntanya...

Com us ho vau fer?


Pues jo feia pacs entre toma i toma. O sigui. A les tardes quan l'home marxava a treballar dedicava aquella estona a fer les pacs. i despres a les nits, estudiva dos tomes i a la tercera ja em quedava al llit. Em va anar força bé.
El problema l'he trobat ara que son mes grans. Quan son bebes els poses a dormir i segons com pots estudiar. Pero ara... molts dies em quedo adormida al seu llit i quan em desperto son les 2 del mati i ja no tinc ganes de posar-mi.
Imatge Imatge Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
leta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2386
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: leta » dt. des. 03, 2013 4:02 pm

Ànims, que això ja s'acaba (de moment!) :ok:
Imatge
28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!

El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
Avatar de l’usuari
leta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2386
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: leta » dg. feb. 09, 2014 4:09 pm

noies, com ha anat el semestre?
Jo n'he aprovat dues de tres, a una no m'hi vaig presentar perquè no vaig estudiar gens (mon pare dies abans ingressat i tot plegat), aixi que ara només me'n queden tres i ja acabo!!!
i vosaltres?
Imatge
28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!

El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: neuetes » dg. feb. 09, 2014 5:58 pm

Holaaaa

Després d'uns quants anys sense matricular-me, aquest semestre hi he tornat!!

De moment me n'he matriculat de dos, 12 credits, més que res per habituar-me de nou. Quines ganes de començar!!
Avatar de l’usuari
leta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2386
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: leta » dg. feb. 09, 2014 9:21 pm

Hola neuetes, bentornada! què fèies?
Jo m'he matriculat dels meus últims 16,5 crèdits!
Imatge
28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!

El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: neuetes » dg. feb. 09, 2014 9:23 pm

Grau de Psicologia. Estava fent la llicenciatura i al veure que no m'hi podia dedicar vaig fer la convalidació a grau. Estic per la meitat, més o menys.
I vosaltres?
Marsa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 297
Membre des de: dl. des. 16, 2013 3:25 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: Marsa » dg. feb. 09, 2014 10:37 pm

Noies jo de cara al setembre voldria estudiar el grau de psicologia!! Me'n podeu fer cinc cèntims??
Quantes assignatures m'aconselleu?? Que val aprox?? És complicat??

Jo actualment estudio a distància així q una mica ja se l'implicacio q es necessita! Tinc un petit de 16 mesos i si tot va bé treballare...

Gràcies
Imatge
Avatar de l’usuari
leta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2386
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: leta » dc. feb. 19, 2014 4:20 pm

Neuetes, jo estic acabant la diplomatura de Ciències Empresarials; de fet, jo feia ADE i com em faltaven dues assignatures de primer cicle, no vaig poder pasar a fer el segons cicle de la UOC i em va fer molt de pal posar-me a fer el grau... ara acabaré i ja veurem què faig llavors!
Marsa, jo en feia dos per semestre; el meu company està fent el grau d'infrmàtica (i és xungo xungo) i també en fa dos.
Imatge
28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!

El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
Avatar de l’usuari
Charliemi
:: tigre
:: tigre
Entrades: 747
Membre des de: dt. juny 23, 2009 4:08 pm

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: Charliemi » dj. abr. 17, 2014 6:07 am

Hola a totes!! Com ho porteu? A mi el que em passava era que si n'agafava dues tenía la sensació de que podía fer una mica més i a trobava que no abançava així que el semestre passat en vaig agafar quatre (i les vaig aprobar!!) i aquest semestre quatre més. La veritat és que vaig de cul, per mi l'ideal eren tres però m'ho he distribuit per intentar acabar el proper any. Jo trec el temps d'hores de son, directament. Al matí treballo, a la tarda estic per la nena i a la nit quan dorm a estudiar! Hi ha molts dies que em fa mooooolta mandra, però no queda una altre. Els caps de setmana també em llevo ben d'hora i així aprofito també una estona abans que ella es s'aixequi i anar fent... És durillo la veritat, no veig el momento d'acabar!! Nienna moltes felicitats! Té molt de mèrit el que has fet! I Leta, que poquet que et queda ja... Jo l'any que bé per aquestes dates espero estar com tu, creuaré els dits.
Pink_flower
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: Pink_flower » dc. maig 13, 2015 10:11 pm

.
Pink_flower l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 13, 2015 10:16 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Pink_flower
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: Pink_flower » dc. maig 13, 2015 10:15 pm

Hola!!
Pujo el post que em sembla molt interessant! Aquest mes tinc els examens per la prova d'acces a la universitat i al setembre espero ser una mami mes a la UOC!!

Com ho porteu?? Esteu contentes amb la UOC? A veure si m'expliqueu cosetes per anar-me fent a la idea. De moment m'han donat acces al campus i estic molt peix i super perduda...

Alguna sap com funciona el tema beca?
S'ha de pagar nomes fer matricula o ho pagues quan tens resposta de la beca?

En princip fare relacions laborals. Alguna mes ho fa??

Ens llegim!!

Torna a “Estudis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::