Mames del SP a la UOC

Universitat, oposicions...
Avatar de l’usuari
Irinna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2053
Membre des de: dt. gen. 01, 2008 7:36 pm
Ubicació: Barcelona

Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: Irinna » dg. feb. 13, 2011 9:14 am

Hola marones!

veureu jo estic estudiant a la UOC i avui he pensat... estaria bé coneixer marones de la UOC que també siguin Socpetitones!
AIxí que per a totes aquelles he creat un foro a la UOC que es diu "Marones UOC del Soc Petit".

SI us fa gràcia apunteu-vos'hi! i així quan estiguem agobiades amb els estudis.. o volguem compartir alguna cosa entre nosaltres.. tindrem un lloc! i després,, ens trobarem també per aqui! jeje

Espero que ens trobem!! >.-<:
Avatar de l’usuari
Charliemi
:: tigre
:: tigre
Entrades: 747
Membre des de: dt. juny 23, 2009 4:08 pm

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: Charliemi » dg. feb. 13, 2011 12:53 pm

Doncs jo m'hi apunto!! Jo tb estudio a la UOC i m'alegra veure que les que ja sou mames us podeu organitzar per seguir amb els estudis, tot i que no deu ser fàcil, no?? Jo vaig poquet a poc i aquest semestre que he de tenir la nena cap al final del semestre encara més pero bé, és la gràcia de la UOC, que t'organitzes com vols, i mica en mica s'omple la pica.
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: neuetes » dg. feb. 13, 2011 1:07 pm

Una altra que estudia a la UOC: psicologia i anglès. Ara vaig a mirar això del forum. :ok:
Avatar de l’usuari
leta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2386
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: leta » dg. feb. 13, 2011 1:10 pm

Doncs jo estic a CCEE!! però aquest semestre ho tinc malament perquè la meva DPP és a mitjans de juny i les solucions que em donen per fer les proves són mooooolt dolentes, aixi que em dedicaré a convalidar!
Imatge
28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!

El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
Avatar de l’usuari
mireiafor
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: mireiafor » dg. feb. 13, 2011 3:35 pm

Una altra que s'apunta!! Seré la llicenciada de dret més velleta de la història neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Imatge

Imatge
lupitafriend
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1685
Membre des de: dg. març 01, 2009 12:03 pm

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: lupitafriend » dg. feb. 13, 2011 4:16 pm

crec q ja hi havia un post sobre el tema pero tot i aixi vès a saber on para!!!!

jo estudio a la UNED, pero... m'adopteu tambe??????????

preguntaves que com es fa per estudiar i tenir criatures????? complicat!!! pero tot es fa!!!! mira, jo ara mateix estic fent el kit-kat q tinc examens aqta setmana i he pogut estudiar una estona pq he dormit la nena, en un braç els apunts i a l'altre la nena! i aixi anem fent!!!

molta sort a totes!!!!!
Imatge

Imatge



Imatge
Avatar de l’usuari
ariun
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1241
Membre des de: ds. ago. 23, 2008 12:11 am
Ubicació: LLEIDA
Contacta:

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: ariun » dg. feb. 13, 2011 4:32 pm

Jo també m'apunto!
Faig CCEE i aquest semestre no em matriculo, surto de comptes la setmana que ve.

Per organitzar-me amb els estudis i el primer fill va ser molt fàcil. Vaig fer primer semestre, vaig parir al març, i em vaig tornar a matricular 2 semsestres despres.
Amb el nen a casa els estudis van passar a la nit, i amb el paro al matí i el nen a la guarderia. Ara a fer de mare un parell de semestres i despres tornaré a ser una mare estudiant a la UOC.
Per desgracia meva m'atrapa el pla Bolonya, i tot es farà mès llarg, jo contava uns 6-8 semestres mes i ara aspiro a acabar per la comunió dels nens xx:-D
Imatge Imatge Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
meerut
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1348
Membre des de: ds. jul. 26, 2008 12:18 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: meerut » dg. feb. 13, 2011 6:00 pm

Hola!
Jo també estudio a la UOC, estic fent un Màster en Gestió Cultural i finalitzant un Màster en Estudis de l'Àsia Oriental. Es fa una mica difícil estudiar i fer PACs entre durant el dia, però un cop arriba el meu marit de la feina, li "enfuxo" la nena i així puc fer feineta. No sé si tindré temps de finalitzar els dos màsters en dos semestres més perquè ens hem posat a "buscar indirectament" (no molt insistentment) el segon cigronet.

Ens veiem per aquí!
El post de la Marina viewtopic.php?f=50&t=12814&p=660458#p660458" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge

Imatge
Arnau: http://www.fertilityfriend.com/home/3862da

Imatge
Avatar de l’usuari
arlet76
:: tigre
:: tigre
Entrades: 703
Membre des de: dl. feb. 07, 2011 1:14 pm

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: arlet76 » dg. feb. 13, 2011 8:10 pm

Hola,
m'agrada molt aquest post!!! jo encara no estudio a la UOC pero hem vull matricular pel curs que ve . Hem podrieu explicar una mica les vostres experiencies? a cuantes assignatures us matriculeu per semestre ? etc.
Moltes gràcies guapisss!!!
kimkim2010
Entrades: 3
Membre des de: dc. feb. 09, 2011 6:51 pm

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: kimkim2010 » dg. feb. 13, 2011 8:35 pm

Ei noies, jo també estic a la UOC. Faig psicologia.

I estic embarassadeta de 13 setmanes!!

Està molt bé això de compartir.

Kim
Avatar de l’usuari
Fuzztoon
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2549
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 5:01 pm

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: Fuzztoon » dg. feb. 13, 2011 9:39 pm

Hola, jo estudio a la UNEd i faig Filologia Anglesa, encara que aquest any he fet paron per adaptar-me a la nena. A mi ja m'ha agafat de ple el pla bolonya, però com només tenia mig primer, el convalidaré i ja està.
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: Ítaca » dl. feb. 14, 2011 8:51 am

I a part d'estudiar, també treballeu fora de casa????
jo m'he plantejat algun cop, o bé acabar la carrera o fer altres estudis, però és q ho veig missió impossible... amb lo cansada q estic quan la petita va a dormir...
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Moxae
:: granota
:: granota
Entrades: 217
Membre des de: dv. nov. 26, 2010 6:08 pm

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: Moxae » dl. feb. 14, 2011 11:16 am

Hola a totes!

Jo m'he plantejat molts cops estudiar a la UOC, però treballant i amb un nen petit no sé si és massa factible (bé, ara com ara, jo crec que no, m'hauria d'esperar una anyet com a mínim...). Sempre m'ha interessat la psicologia, però trobo que són uns estudis molt exigents...Quina és la vostra experiència? Gràcies!
Avatar de l’usuari
meerut
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1348
Membre des de: ds. jul. 26, 2008 12:18 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: meerut » dl. feb. 14, 2011 11:16 am

Hola Itac@,
jo sí que treballo i sí que és difícil combinar-ho tot amb la nena, la feina de casa i els estudis. L'avantatge que tinc és que els estudis que faig no són per necessitat, llavors vaig fent de mica en mica, tot i que tampoc vull que se'm facin eterns. Aquest semestre que acaba de finalitzar he agafat 4 assignatures i he anat una mica justa; quan el meu marit arribava de la feina es cuidava de la nena i jo, després de banyar la petita i donar de sopar a la família, em posava a fer PACs. A veure com ho organitzem aquest segon semestre... Vosaltres com ho feu?
El post de la Marina viewtopic.php?f=50&t=12814&p=660458#p660458" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge

Imatge
Arnau: http://www.fertilityfriend.com/home/3862da

Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: neuetes » dl. feb. 14, 2011 2:08 pm

Jo també estudio i treballo. Tot depèn de com t'organitzis.
Avatar de l’usuari
Charliemi
:: tigre
:: tigre
Entrades: 747
Membre des de: dt. juny 23, 2009 4:08 pm

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: Charliemi » dl. feb. 14, 2011 3:50 pm

Per les que demaneu com ens organitzem, jo potser no soc la que millor us ho pot explicar encara pq al no tenir canalla tot és més fàcil però bé, en el meu cas, jo tb treballo fora de casa però tinc les tardes lliures, tot i així reconec que m'agrada fer altres coses, dispersa-me i com que tot just aquest ha estat el meu 2º semestre i volia provar a veure que tal jo només he matriculat 2 assignatures per semestre i, la veritat, he anat molt tranquila, penso que podria haver abarcat alguna assignatura més. De totes maneres no tinc pressa i com q al maig naixerà la meva petitona, aquest semestre tb matricularè 2 assignatures, que no vull agobiar-me ni deixar de disfrutar de l'embaràs, aprofitaré això sí, per convalidad assignatures que ja tenia d'estudis anteriors.

A les que us ho esteu pensant animeu-vos, de debó, jo m'ho vaig pensar molt de temps i ara hem sap greu pq si m'hagués matriculat quan vaig començar a pensar-ho ja aniria molt més avançada, és una decisió que costa de pendre però ja veureu com us va bé (i que consti que no em paguen de la UOC per fer publi, eh? neu:-D ).

Ànims!
Avatar de l’usuari
aulia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: dl. ago. 18, 2008 11:47 pm

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: aulia » dl. feb. 14, 2011 6:06 pm

Hola noies,

Doncs jo tinc un guapet de 5 mesos i també estudio a la UOC. Faig el grau d'informació i documentació. Vaig començar el curs passat i vaig fer 4 assignatures per semestre. El segon semestre vaig fer els examens embarassada de 6 mesos i mig però com em trobava bé, cap problema!!! El Biel va nèixer al setembre i vaig decidir que al primer semestre no agafaria cap assignatura per poder estar 100% amb el Biel. Ara amb 5 mesos em torno a matricular. Em fa una mica de por perquè no sé si arribaré a tot però ho vull intentar. A més a més com fins al juny no torno a treballar ho tindré més fàcil, em faré un planing per combinar-me les tasques amb el meu marit i aixi poder tenir unes hores fixes a la setmana d'estudi. Ja us aniré explicant que tal!! Molt bona idea lo del fòrum! Ara mateix vaig a posar-m'hi!! Ens trobem allà!!
Imatge
Avatar de l’usuari
mireiafor
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: mireiafor » dl. feb. 14, 2011 6:42 pm

Hola maques!!

Com us he dit jo estudio dret. Vaig començar perquè treballava a l'àrea legal d'una empresa constructora, al principi com administrativa i després vaig anar pujant i vaig veure que necessitava més coneixements per poder fer bé la feina, i com sempre he estat d'anar fent cursets per reciclar-me no em va costar concentrar els meus esforços en un sola direcció per treure'm la carrera, i em va agradar tant que ara que ja no treballo allà he decidit continuar amb els estudis. Quan vaig començar treballava a horari complet i la meva nena tenia dos anyets i m'ho combinava de forma que quan la nena ja estava dormint i jo acabava la "meva part" de feina de la casa llavors em posava a estudiar. Després quan em vaig quedar embarassada del segón anava tan feta pols amb la feina, la nena gran i la UOC que vaig plegar una temporada. Quan el segón ha fet dos anys hi he tornat per primera vegada aquest semestre i m'he trobat un bon sarau: l'adaptació al grau, el nou entorn virtual de la UOC... m'ha costat una mica tornar però ja està!!

Jo sempre m'he matriculat d'una o dos asignatures cada trimestre (totes són de 6 crèdits) però ara que estic a l'atur volia fer una bona empenta i matricular-me de més però en aquest sentit el meu home no em recolza, de fet és l'única cosa al món que no em recolza. Com estic a l'atur ell creu que hauria de fer més feina a casa i ell menys i aquest mes de gener que he estat concentrada en els exàmens s'ha queixat bastant... Així que quan us llegeixo i veig que quan arriben els vostres homes es fan càrrec del nen/nena i us poseu a estudiar em feu bastanta enveja... no sé, potser hauria de parlar amb ell seriosament perquè una cosa és anar fent a poc a poc i l'altre acabar d'estudiar als 65 anys (no va de conya, he calculat que amb aquest ritme acabaré amb la jubilació...) De totes formes va bé comparar, així podem anar veient diferents "tècniques" per combinar-nos la feina, els estudis, els fills, la casa....
Imatge

Imatge
bagueleta
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dl. feb. 14, 2011 8:22 pm

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: bagueleta » dl. feb. 14, 2011 8:32 pm

Hola!

Jo estic a punt de començar el grau en Informació i Documentació. Encara no sé ben bé com m'organitzaré, però espero poder-ho fer tot...

Ànims a totes!
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: neuetes » dl. feb. 14, 2011 8:47 pm

kimkim2010 ha escrit:Ei noies, jo també estic a la UOC. Faig psicologia.

I estic embarassadeta de 13 setmanes!!

Està molt bé això de compartir.

Kim


Jo també faig psicologia, però la tinc aparcada perquè prefereixo fer-li una bona empenta a l'anglès per arribar a fer les assignatures obligatòries del grau (he adaptat la llicenciatura a Grau per poder-la reenganxar el proper semestre).
Jo sempre em matriculava de 3 assignatures cada semestre i fins i tot alguna vegada vaig arribar a fer-ne 4, animada per les bones notes que treia. I aleshores treballava 8 hores diàries. Ara amb la nena, hauria d'afluixar el ritme, però crec que també ho aconseguiria.
Ara que estudio anglès per la UOC, trec temps d'on puc: ens hem pactat amb el meu home uns horaris d'estudi (ell també estudia), sacrifiquem una mica la relació de parella entre setmana, però així ho podem fer tot. Jo esgarrapo 1 hora i mitja cada dia després de treballar i mentre la nena és a la llar i al vespre unes dues hores més, que és quan el meu home arriba de treballar (jo durant la tarda he anat fent el sopar pels 3), es fa càrrec de la nena (bany i sopar) i a les 10 de la nit... Posem la nena a dormir, sopem junts i després, ell a estudiar i jo a llegir o estudiar apunts (si fan algo a la tele que m'agradi, em prenc un vespre sabàtic).

Torna a “Estudis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::