Mames del SP a la UOC

Universitat, oposicions...
Avatar de l’usuari
Irinna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2053
Membre des de: dt. gen. 01, 2008 7:36 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: Irinna » dt. feb. 15, 2011 8:55 am

Noies!!! si que heu escrit! jajaja... pensava que ningú havia dit res i ostres! sou un munt!! m'encanta!!!

Ah! us recordo que he obert un foro a la UOC per a nosaltres!! busqueu-lo!!

Quan no tenia la peke i treballava.. estudiava sempre al tornar a casa... fins l'hora de sopar... i quan havia que fer les pacs em quedava després i fins l'hora de dormir...
vaig deixar aparcats els estudis quan ens vam decidir de casar-nos... anava tant estressada amb els preparatius i tot plegat i després marxavem a les noces i clar.. se'm solapa l'inici de semestre i no volia haver d'estudiar durant el viatge! aleshores em vaig quedar embarassada i tenia el cap en un altre lloc... després va nèixer la Claudia i és una nena taaant absorvent que no tenia temps per fer res.. i a la nit esgotada.. total... que aquell semestre tampoc... i així ha passat un any i mig.. i ara he dit!!! al ataquerrrrrr!

però per la nit estic taaaaant cansada, i això que no treballo ara mateix! però estic que si amb la nena tot el dia, la casa, ajudant al meu marit amb la seva feina (és autònom), amb un màster.. etc... jajaja i estic una mica acollonida!!!
Avatar de l’usuari
Irinna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2053
Membre des de: dt. gen. 01, 2008 7:36 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: Irinna » dt. feb. 15, 2011 9:01 am

Mireiafor.. mira, et dic com ho hem parlat jo i el meu marit... ell s'encarrega de la nena una hora al dia... de 7 a 8 i jo estudio en aquella hora.. i els caps de setmana dues horetes cada dia. Així jo em poso a l'estudi i em puc concentrar... com que estic també fent un màster.. ja ho hem posat en pràctica.-
En quant a les coses de casa.. ho faig tot jo... i de la nena... perpo aquestes horetes que em deixa per a mi van molt bé!.. ara el que em toca veure és si em donaran prou de si amb la UOC!! sinò em queda seguir per les nits...

Neuetes! jeje així que psicologia... jo estic com tu.. que hauré de posar-me amb l'anglés perque tb estic fent el grau i vaig voler-me matricular d'anglés 1 i diuen que no tinc el nivell per l'assignatura.. catxis!!!
Avatar de l’usuari
mireiafor
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: mireiafor » dt. feb. 15, 2011 1:34 pm

Irina i amb aquesta dedicació d'una hora al dia entre setmana i dues hores al dia el cap de setmana, de quantes asignatures et matricules cada semestre? I de quants crèdits són les asignatures? Potser dit d'una altra forma, de quants crèdits et matricules per semestre?

Moltes gràcies per endavant per la teva resposta, si em doneu alguna idea que em permeti organitzar-me millor i matricular-me de més seré molt feliç!!
Imatge

Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: neuetes » dt. feb. 15, 2011 2:17 pm

Irina, es que l'anglès I equival al nivell B2 (o sigui Firts Certificate) i tinc entés que exigeixen molt!!! ara jo m'he matriculat del nivell anterior al anglès I (es a dir, el nivell B1.2), i quan l'acabi ja tindré el nivell. :ok:
Tu vas començar la llicenciatura o has començat el grau? Jo vaig començar la llicenciatura i ara m'he adaptat al grau i tenia gairebé 150 crèdits aprovats!!. Ara amb la adaptació me'n quedarà menys...
Avatar de l’usuari
Irinna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2053
Membre des de: dt. gen. 01, 2008 7:36 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: Irinna » dt. feb. 15, 2011 4:15 pm

Mieriafor... desde que vaig tenir la nena encara no m'he matriculat cap vegada ala uoc.. estava fent un màster i clar.. no sé si amb aquestes hores en tindré prou amb la UOC! si no hauré de fer més hores per la nit. Aquest semestre em matriculo de 3 assignatures, que son 12 crèdits.. Fas més crèdits tu? Has fet un càlcul de quantes hores hi dediques a la setmana a estudiar?

Neuetes.. vaig començar amb llicenciatura i em vaig passar al grau.. la meeee,.. és que també he perdut assignatures que ja tenia fetes i les haig de tornar fer perquè no me les han convalidat!! perpo porto menys fet que tu! 66 crèdits...
Per cert.. de l'anglés jo hauria de fer el mateix nivell que fas tu ara.. el B1.2.. perqupe jo de First certificate ni de conya! jaja
QUè tal el curs que estàs fent? està bé? és molt dur?
lupitafriend
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1685
Membre des de: dg. març 01, 2009 12:03 pm

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: lupitafriend » dc. feb. 16, 2011 7:40 am

carai noies! quines organitzacions!!!!!!! a casa es campi qui pugui!!!!!! jejejeje! sempre vaig amb els llibres a sobre i quan tinc un momentet, si sortim a passejar, si vaig al metge... doncs trec el llibre. i just ara q estic ja en periode d'examens doncs en lupito s'encarrega una mica mes de la nena pero jo aprofito els dies q tinc festa i deixo la nena a la llar i estudio, ja veurem com va! de fet, la uned es força diferent a la uoc, nosaltres no tenim pacs (o com n'hi digueu! ;) )
a la uned tens un llibre i un dia d'examen i apa! adios muy buenas!!!!!
pero em va be aqt post per agafar idees d'organització i per anar temtejant la uoc q quan acabi aqta potser m'animo amb relacions laborals.
per cert, quan val el credit a la uoc??????? merci!!
Imatge

Imatge



Imatge
Avatar de l’usuari
Fuzztoon
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2549
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 5:01 pm

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: Fuzztoon » dc. feb. 16, 2011 9:51 am

Lupita, tu ets de les meves!!!!! Serà per això que les dues estudiem a la UNED???!!!!!
Avatar de l’usuari
Manjula
:: granota
:: granota
Entrades: 234
Membre des de: dl. juny 22, 2009 4:49 pm

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: Manjula » dc. feb. 16, 2011 3:42 pm

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei!!! Peeeeroooo esto que es??? Un post dedicat a las mames estudiants!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Jo tambè sóc "uoquera", porta la tira fent Humanitats. Em vaig plantejar la carrera a llarg termini i ja ho poden ben dir que m'ho estic prenent al peu de la lletra!!! :content:
En faig 3 assignatures per semestre, però ni han hagut semestres que només m'he pogut agafar una o un parell.
Al juliol va neixer en Guillem i aquests últim semestre ha sigut un desastre. Ara estic mirant a veure de què em puc matricular i n'agafaré 3 i au! Quién dijo miedo??¿?¿?¿!?¿!? :content:

Bé, noies, ja ens anirem donant anims per aquí.

Per cert, algú d'Humanitats???

Una abraçada
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Charliemi
:: tigre
:: tigre
Entrades: 747
Membre des de: dt. juny 23, 2009 4:08 pm

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: Charliemi » dc. feb. 16, 2011 4:18 pm

Ostres que bé!!! Quantes "uoqueres" com diuen per aquí.... jejejeje.

Jo aquest semestre no sé que fer, la meva nina naixerà a primers de maig i els exàmens son a primers de juny, anava a matricular 2 assignatures però per una banda hem sap greu no estar al 100% en el seu primer mes de vida, per l'altre penso que d'aquí a maig puc aprofitar per fer coses i hem sap greu no matricular es pq tinc tems lliure... aixxxxxxx noies, quin embolic!!
Avatar de l’usuari
Manjula
:: granota
:: granota
Entrades: 234
Membre des de: dl. juny 22, 2009 4:49 pm

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: Manjula » dj. feb. 17, 2011 10:13 am

Charliemi, jo em matricularia d'una assigntura. N'hi han que no en tenen PV, pot ser una bona opció.
Amb una assignatura, no perds el fil de la UOC i pots estar més per la teva petitona. :ok:
També et podrá donar una idea de com muntar-t'ho de cara al semestre que ve.
Ànims! :ok:
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Irinna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2053
Membre des de: dt. gen. 01, 2008 7:36 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: Irinna » dj. feb. 17, 2011 10:49 am

Charliemi! el que et diu la manjula em sembla una molt bona opció!!
Avatar de l’usuari
Charliemi
:: tigre
:: tigre
Entrades: 747
Membre des de: dt. juny 23, 2009 4:08 pm

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: Charliemi » dj. feb. 17, 2011 3:46 pm

Gracies pel consell, aquesta era la meva primera opció però ja sabeu que a cada matrícula com mínim pagues 11 crédits, la que tenia pensat matricular és de 7 i per això havia pensar, com que ho pagaré igual, matricular-ne una altre de 4,5... És que hem fa ràbia regalar-los els diners...però per altre banda si les matriculo é sper aprovar-les, clar... De les que no tenen PV de moment no n'he trobat cap, seguiré mirant, però com que m'agafarà el canvi a grau he de mirar que el que matriculo tingui equivaléncia per no perdre-ho després. Total, un embolic tot plegat. En fi, sento el rotllo.... petonets!!
Avatar de l’usuari
mireiafor
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: mireiafor » dv. feb. 18, 2011 12:38 pm

Per qui preguntava el preu del crèdit a la UOC és de 17,50€ (aprox.).

Per cert jo tampoc m'he trobat encara cap asignatura sense PV...
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
meerut
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1348
Membre des de: ds. jul. 26, 2008 12:18 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: meerut » dv. feb. 18, 2011 12:58 pm

Bon dia!
Jo sí que he fet assignatures sense PV. En el Màster de Gestió Cultural són totes sense PV, però en el Màster d'Estudis d'Àsia Oriental sí que són totes amb PV. Dependrà dels estudis. En el pla d'estudis de cada assignatura diu si cal o no fer PV.
El post de la Marina viewtopic.php?f=50&t=12814&p=660458#p660458" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge

Imatge
Arnau: http://www.fertilityfriend.com/home/3862da

Imatge
lupitafriend
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1685
Membre des de: dg. març 01, 2009 12:03 pm

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: lupitafriend » dv. feb. 18, 2011 8:44 pm

mireiafor ha escrit:Per qui preguntava el preu del crèdit a la UOC és de 17,50€ (aprox.).

Per cert jo tampoc m'he trobat encara cap asignatura sense PV...


carai noi????????
ah! i PV entenc q son proves presensials, examens no???
Imatge

Imatge



Imatge
Avatar de l’usuari
Charliemi
:: tigre
:: tigre
Entrades: 747
Membre des de: dt. juny 23, 2009 4:08 pm

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: Charliemi » ds. feb. 19, 2011 8:01 am

lupitafriend ha escrit:
mireiafor ha escrit:Per qui preguntava el preu del crèdit a la UOC és de 17,50€ (aprox.).

Per cert jo tampoc m'he trobat encara cap asignatura sense PV...


carai noi????????
ah! i PV entenc q son proves presensials, examens no???


Sí noia, estudiar a la UOC no és precisament económic, però com que té les ventatges de l'organització i no ser pressencial compensa pagar-ho.

Les PV son "Proves de validació", com tu dius son presencials però no son ben bé exàmens, aquestes les fan els estudiants que durant el semestre han superat l'avaluació continua de l'assignatura i serveixen per validar la nota (la qualificació només es validat o no validat). Una mica la seva funció es verificar que les PAC les has anat fent tu. Son molt més fàcils que els exámens. Per als estudiants que no superen l'avaluació continuada durant el semestre hi ha els exàmens propiament dits, també presencials, però més difícils, i aquests sí ja amb les qualificacions típiques d'aprovat, notable, ....
lupitafriend
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1685
Membre des de: dg. març 01, 2009 12:03 pm

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: lupitafriend » ds. feb. 19, 2011 8:34 am

merci per la resposta!!

jo a la uned pago preu public, crec q no arriba als 9 euros el credit.
es q ho volia saber pq en lupito esta pensant en fer algun idioma i a la web no et diu, o no hem sabut trobar, el preu del credit.

jo ja he acabat la tanda d'examens, a la uned si q tenim examens, purs i durs, com m'agradaria q la meva la fessin a la uoc, encara q m'hi deixes el sou pero com tu dius be ho compensa!!!

molta sort a totes!!!
Imatge

Imatge



Imatge
Avatar de l’usuari
mireiafor
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: mireiafor » ds. feb. 19, 2011 9:37 pm

Completant el que ha dit una companya, la cosa va més o menys així:

Pots optar per dos tipus de seguiment de l'asignatura:

- Estudiar per el teu compte sense presentar cap treball durant el semestre. Aleshores al final del semestre tens un exàmen final de dues hores de durada on t'examinen del tot el contingut del temari. La nota de l'exàmen és la nota final de l'asignatura.
- Si decideixes seguir l'AC (avaluació continuada) hauràs d'anar presentant PACs (proves d'avaluació continuada). Acostumen a haver 4 PACS per semestre i asignatura, i el seu contingut pot ser preguntes tipus test, vertader/fals amb o sense explicació, preguntes teòriques de desenvolupament d'un tema o preguntes pràctiques de relacionar el que has estudiat amb un article, text, etc. Per aprovar l'avaluació continuada has d'haver presentat totes les PAC dintre del termini establert i les qualificacions són de C- (suspés), C+ (aprovat), B (bé, notable) i A (excel.lent), les PACs no presentades es qualifiquen amb una N, i la qualificació de D són per alumnes que hagin copiat treballs. La qualificació final de l'AC és el resultat de la mitja de la nota de les PACs, encara que les qualificacions N i D anul.len l'AC. Al final del semestre per els que hagin seguit l'AC hi ha dos sistemes de proves presencials: la PV (prova de validació) que només tracta sobre el temari que ja ha sortit a les PACs, dura 30 minuts i la nota només valida la que ja has tret a l'AC, o la PS (prova de síntesei) que dura una hora i amb la nota obtinguda fas mitja amb la de l'AC.

No sé si us he embolicat més que us he ajudat... xxo.0.o xxo.0.o xxo.0.o xxo.0.o
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Fuzztoon
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2549
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 5:01 pm

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: Fuzztoon » ds. oct. 29, 2011 8:26 pm

Hola, aprofita aquest post obert de mames que estudien a la uoc per fer una pregunta. Em vull matricular a la UOC per fer ADE però quest serà el meu únic titol universitari. Me n'he anat al paro i vull aprofitar, ja que estem anant a pel segon fill iestaré un any sense treballar, per treure'm una carrera i tindre més opcions de futur. Em podrieu dir si la UOC està ben valorada? O en un futur quan algu miri el meu CV i vegi dona de 35 anys, amb la carrera de la UOC acabadaa de treure es desfraà directament de mi?
Es més que res per saber si val la pena l'esforç...
Jo tins EGB, ESO i tot i que vaig fer batxillerat no el vaig poder acabar. Fa uns 3 anys vaig fer la prova d'acces a majors de 25 anys a la UNED i vaig començar filologia anglesa.
Val a dir que jo he treballat 2 anys d'administrativa i casi 4 com a secretaria de producció fent planificació, documentació i responsable del sistema d'etiquetatge (ho dic per si això pot servir perquè no es mirin amb tant mal d'ulls el meu curriculum...)
Més que res es que no voldria perdre el temps ni els diners. Dic de fer ADE perquè la noia de RRHH em va recomanar aquesta carrera ja que encara que no tinc titols, jo tinc un nivell d'algles molt elevant i xaporrejo varios idiomes (també tinc pensat fer examens oficils dels idiomes, que sempre queda més maco...)
Avatar de l’usuari
mireiafor
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

Re: Mames del SP a la UOC

EntradaAutor: mireiafor » ds. oct. 29, 2011 9:02 pm

Fuztoon t'he llegit a l'altre forum relacionat amb la UOC i en primer lloc sento l'acomiadament :ufs: Respecte el tema de la UOC jo estudio allà però ho faig perquè m'agrada ja que em trec el grau de dret tan a poc a poc que dubto que algun dia em pugui servir a nivell professional, així que la veritat no sé quin prestigi pot tenir a veure si alguna companya et pot ajudar millor.

Respecte com enfocar la formació de cara al curriculum, veig que tens coneixements d'idiomes i la idea d'aconseguir títols oficials està bé però si no en tens pensa que en la majoria de llocs de treballa on vulguis accedir et faran una prova de nivell, o sigui que per aquí estaras bastant coberta. Respecte el tema del ADE, moltes vegades depén del tipus de feina que busquis potser seria més interessant formar-te amb cursos que vagin completant l'experiència que ja tens, per exemple jo per la meva experiència puc optar entre d'altres a llocs de treball de logística però no tinc coneixements de SAP que ara tothom ho demana per aquesta feina, doncs faré un curs de SAP que m'ocuparà uns mesos i després podré continuar complementant la formació. De cursos de tota mena en pots trobar a la pàgina web del SOC, els de formació ocupacional són gratuits per als aturats i en hi ha de presencials, a distància (la majoria a la UOC), de 20 hores, de 200, etc.

Un bon mètode per saber com orientar la teva formació seria fer com si busquessis feina i aixó podries veure quin tipus de titolació demanen, et pots registrar a infojobs, laboris, administrativos, etc. i sense moure't de casa vas entrant a les ofertes que en un futur t'interessarien i vas veient què acostumen a demanar...

Que vagi molt bé >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge

Imatge

Torna a “Estudis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::