Educació Infantil a distància?

Universitat, oposicions...
nebra
Entrades: 1
Membre des de: dt. abr. 26, 2011 7:39 pm

Re: Educació Infantil a distància?

EntradaAutor: nebra » dt. abr. 26, 2011 8:02 pm

No us sembla molt cutre i penós que sigui tan fàcil entrar en una carrera per una feina tan i tan important?
Jo estic bastant decebuda amb aquest tema. Espero que canvii o mai farem res de bo.
No pot ser que dedicant-te a l'educació de persones només et calguin 3 anys, en els quals, la meitat dels crèdits ens dediquem a cantar la Masovera o a pintar arbres. On és l'educació seriosa?
Alesta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
Ubicació: Al peu del Montseny

Re: Educació Infantil a distància?

EntradaAutor: Alesta » dt. abr. 26, 2011 10:08 pm

nebra ha escrit:No us sembla molt cutre i penós que sigui tan fàcil entrar en una carrera per una feina tan i tan important?
Jo estic bastant decebuda amb aquest tema. Espero que canvii o mai farem res de bo.
No pot ser que dedicant-te a l'educació de persones només et calguin 3 anys, en els quals, la meitat dels crèdits ens dediquem a cantar la Masovera o a pintar arbres. On és l'educació seriosa?

Estic bastant d'acord amb tu... De fet, vaig deixar la carrera durant el segon any perquè em treia de polleguera anar a recollir fulles al bosc com si fossim nenes de preescolar... coi, que estàvem fent una carrera!!!!
De totes maneres, també cal dir que t'ensenyen coses importants!
Sempre he pensat que la feina d'un educador no està gaire ben reconeguda (per no dir gens) i fins que aquest concepte no canvïi la carrera seguirà sent com és... Caram, que són nens! i són la base de tot! A més a més, són els més vulnerables i se'ls hauria de tractar com als més importants del món, però com que no tenen gaire veu no se'ls té massa en compte, oi? Aix,. que l'educació és el més important (bé, i la salut i...)
Avatar de l’usuari
tombarella
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2036
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm

Re: Educació Infantil a distància?

EntradaAutor: tombarella » dt. abr. 26, 2011 10:20 pm

Alesta ha escrit:Aix,. que l'educació és el més important (bé, i la salut i...)


Doncs sembla que hi ha certa consellera (i d'altres consellers, president inclòs) que no acaben de tenir clar... :-:) :-(( :-(( :-(( :-(( :-(( :-((
Imatge Imatge

||*||
Alesta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
Ubicació: Al peu del Montseny

Re: Educació Infantil a distància?

EntradaAutor: Alesta » dt. abr. 26, 2011 10:30 pm

tombarella ha escrit:
Alesta ha escrit:Aix,. que l'educació és el més important (bé, i la salut i...)


Doncs sembla que hi ha certa consellera (i d'altres consellers, president inclòs) que no acaben de tenir clar... :-:) :-(( :-(( :-(( :-(( :-(( :-((

Ja ho pots ben dir!!!! :-(( :-(( :-(( :-(( :-(( :-(( :-(( :-(( :-(( :-(( :-((
Avatar de l’usuari
nimfadora
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 56
Membre des de: dt. juny 21, 2011 11:39 am
Ubicació: Barcelona

Re: Educació Infantil a distància?

EntradaAutor: nimfadora » dc. gen. 29, 2014 9:32 am

Hola noies!
A mi m'interessa moltissim això del grau de Infantil per la UNIR, sabeu si el departament d'ensenyament reconeix aquesta titulació? No sé si m'explico, ara consultaré la web però m'agradaria saber la vostra experiència.
Moltes gràcies!
Imatge
Marsa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 297
Membre des de: dl. des. 16, 2013 3:25 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Educació Infantil a distància?

EntradaAutor: Marsa » dc. gen. 29, 2014 10:17 am

Noies! Jo aquest mes de juny (si tot va bé) serè TEI a través de l'IOC. Les q heu seguit...i estudiat MEI, Quina valoració en teniu?? A distància a La Rioja?? Voldria seguir estudiant però amb el petit, la feina, ... He de fer_ho a distància!
Gràcies
Imatge
Avatar de l’usuari
ikebana
:: tigre
:: tigre
Entrades: 751
Membre des de: dv. nov. 18, 2011 1:40 pm
Ubicació: Terrassa

Re: Educació Infantil a distància?

EntradaAutor: ikebana » dj. maig 22, 2014 1:42 pm

Hola noies,

he obert un fil nou sobre la meva indecisió sobre si fer o no el grau superior d'educació infantil.
La questió es que tinc 34 anys, i no se si ja es massa tard.

Tinc un nen de gairebé 2 anys. Quina és la vostra experiència? hi ha alguna que no ho hagi fet a distancia?

Moltes gracies noies!

Torna a “Estudis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::