Educació Infantil a distància?

Universitat, oposicions...
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Educació Infantil a distància?

EntradaAutor: Takita » dt. feb. 15, 2011 3:22 pm

Hola noies,
Sabeu d'algun centre per estudiar Educació Infantil a distància? No sé si hi ha més d'una titulació, si es tracta d'un mòdul o d'una carrera. Alguna que estigui estudiant o que ho hagi fet, em pot explicar una miqueta, si us plau?
Moltes gràcies.
eurisco
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 93
Membre des de: dg. feb. 13, 2011 11:29 pm

Re: Educació Infantil a distància?

EntradaAutor: eurisco » dt. feb. 15, 2011 3:44 pm

Hola Takita!
Per fer el Cicle de Grau Superior d'Educació Infantil de manera virtual, pots fer-ho a l'Institut Obert de Catalunya (IOC). Els estudis s'organitzen en semestres i depèn dels moduls als que et matriculis s'allarga més o menys. La propera preinscripció ara no se si és al maig o al juny per començar al setembre, però a la pàgina web ho expliquen tot força bé. El que si se és que com que hi ha molta demanda i places limitades, ara es fa un sorteig per poder entrar...!
Jo hi estic estudiant Educació Infantil, a l'IOC, i n'estic molt contenta. Ara començo el quart semestre, i si tot va bé (així ho espero), al juny ja hauré acabat! Si vols que t'expliqui aspectes més concrets, pregunta!
Espero haver-te ajudat!
Avatar de l’usuari
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

Re: Educació Infantil a distància?

EntradaAutor: catalanna » dt. feb. 15, 2011 5:05 pm

Hola Takita,
doncs pel que tinc entès jo, pots fer un mòdul que et permet ser Tècnica d'educació infantil i et serveix per fer classes de P0 a P2.
Si no, pots fer la carrera de quatre anys per fer classes de P3 a P5. Llavors, seràs mestra d'educació infantil. La carrera d'infantil la fan totalment online a la Universidad Internacional de la Rioja, i que jo sàpiga, totalment online, a cap lloc més.
trish
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 518
Membre des de: dt. abr. 06, 2010 10:28 am

Re: Educació Infantil a distància?

EntradaAutor: trish » dt. feb. 15, 2011 6:08 pm

Hola jo també estic fent educació infantil al IOC i la veritat es que estic molt contenta encara que aquest semestre m' havia matriculat solament d' una asignatura per tema feina i avui m' assabentat que hem torno a quedar sense feina si ho hagues sapigut abans habria agafat més asignatures jo vaig començar el septembre passar animat que són uns estudis molt macos.
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Educació Infantil a distància?

EntradaAutor: Takita » dt. feb. 15, 2011 6:33 pm

Gràcies a totes, noies!
He donat un cop d'ull a l'IOC i té molt bona pinta, tot i que no comprenc massa el tema dels mòduls i els blocs; imagino que el pitjor per compaginar-se és el tema de la formació en centres de treball, no?
La veritat és que m'agradaria molt fer-lo.
Avatar de l’usuari
prati
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2363
Membre des de: dc. maig 13, 2009 9:52 am
Ubicació: Manresa

Re: Educació Infantil a distància?

EntradaAutor: prati » dt. feb. 15, 2011 9:03 pm

Noies a mi tambe m'interesa aixo que demana la Takita, podrieu explicar-ho una mica???? Que necessites per estudiar a la IOC????
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Educació Infantil a distància?

EntradaAutor: Takita » dt. feb. 15, 2011 9:41 pm

Gràcies, Ramtri. Entenc que vols dir que per a ser mestra, primer hauria de tenir el grau superior en Educació Infantil, oi? I, a la Universitat de Vic ho fan a distància?
Si és així, llavors miraré de matricular-me a l'IOC.
carlaqueralt
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dg. feb. 13, 2011 2:52 pm

Re: Educació Infantil a distància?

EntradaAutor: carlaqueralt » dt. feb. 15, 2011 10:17 pm

Bona nit,

actualment estic cursant El Grau d'educació Infantil per la UNIR i no és requisit el tenir primer el mòdul d'educació infantil. Si que és veritat que si estàs treballant et convaliden les pràctiques i si ja tens estudis relacionats amb el grau et convaliden assignatures. Per tant qui vulgui començar el grau sense tenir ni experiència ni formació relacionada amb educació infantil també s'hi pot matricular.

Montse.
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Educació Infantil a distància?

EntradaAutor: Takita » dc. feb. 16, 2011 10:57 am

Gràcies de nou, noies!

Ramtri, gràcies per l'aclariment. He mirat el web de la UVic i és només presencial, així que crec que optaré per matricular-me a l'IOC i, més endavant, qui sap!

Noies, les que heu estudiat o ho esteu fent a l'IOC, creieu que el planning que recomanen al seu web per a persones que treballen i/o tenen obligacions familiars seria adequat? no seria massa?

Moltes gràcies.
eurisco
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 93
Membre des de: dg. feb. 13, 2011 11:29 pm

Re: Educació Infantil a distància?

EntradaAutor: eurisco » dc. feb. 16, 2011 4:33 pm

Hola takita,
ara mateix no tinc present el planning que et recomanen a l'IOC, però si que és cert que hi ha un límit d'hores a l'hora de matricular-te dels mòduls. El primer semestre no pots passar de les 18 hores, i la resta de semestres el límit són 30 hores. Jo no treballo fora de casa, i tinc un petit de 31 mesos que va tres hores al matí a l'escola bressol, i m'he matriculat de quatre mòduls cada semestre (aquest tercer semestre que ara he acabat també he fet 300 hores de pràctiques). Sempre m'ha anat molt bé, la veritat és que gaudeixo estudiant i fent les activitats perquè m'agrada molt i no m'ho prenc com una obligació, sinó que em motiva molt aprendre. Ara, al fer les pràctiques, he anat més de cul! Jo t'animo a que comencis amb un parell de mòduls (Didàctica de l'educació infantil 1, més densa, i Autonomia personal i salut infantil, més lleugera), després tot dependrà de la teva experiència...
Si finalment et decideixes, molts ànims!
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Educació Infantil a distància?

EntradaAutor: Takita » dc. feb. 16, 2011 6:31 pm

Moltes gràcies, eurisco. Jo, en aquests moments, tampoc treballo fora de casa i per això m'agradaria aprofitar, perquè més endavant no sé què passarà ni el temps de que disposaré. He vist que les matriculacions comencen al maig, si tinc algun dubte llavors, si no t'importa, ja et preguntaré.
Si tot va bé i em matriculo, agafaré els mòduls que m'aconselles. Gràcies de nou.
Jessi
Entrades: 1
Membre des de: dt. març 08, 2011 6:50 pm

Re: Educació Infantil a distància?

EntradaAutor: Jessi » dc. març 09, 2011 3:55 pm

Hola!!!
Jo estic movent papers per matricular-me al maig del cicle d'Educació Infantil a l'IOC. La veritat és que estic molt ilusionada, ja que és un tema que sempre m'agradat i no em decidia a fer. No sé com ho portaré perquè treballo tot el dia i em fà una mica de por el no saber compaginar-me!!! intentaré fer el planning q proposa l'IOC a veure q tal em va! Com ho porteu vosaltres?? es molt dificil?? a mi tb em preocupa el tema de les pràctiques, de com ho faré amb el treball, però d'aquí a que arribi... això si m'agafen!!! q sé q està dificil!
Saluts a totes!!!!!!
SARAY
Entrades: 1
Membre des de: dc. abr. 13, 2011 7:55 pm

Re: Educació Infantil a distància?

EntradaAutor: SARAY » dl. abr. 18, 2011 8:23 pm

Hola soc Saray, estic interesada en estudiar el grau de educació infantil peró com no tinc temps perquè treballo a una llar d'infants vull fer-ho a distància i la unica que ho fa és la Unir, alguna estudia aquí? Que tal es?
i a Ramtri li volia preguntar si a Vic li van convalidar molts crèdits per tenir el TEI, jo tambè soc Tècnica en Educació Infantil, i si em podria treure la carrera a Vic si arribes a les 19 hores de la tarda, no creec no???es que plego a les 17 hores a Barcelona. No se que fer, hem podeu ajudar?
gràcies!
Avatar de l’usuari
Martineta26
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1067
Membre des de: dc. març 03, 2010 10:55 am

Re: Educació Infantil a distància?

EntradaAutor: Martineta26 » dc. abr. 20, 2011 10:16 pm

A la universitat de Vic també hi ha la possiblitat de treure's la carrera de mestre en dos anys i només anant els dijous a la tarda i els dissabtes. És un pla especial que tenen i demanen uns requisits entre els quals tenir un mínim d'e temps treballat en llar d'infants. Jo no et puc donar més detalls perquè és una amiga meva que ho està fent i així per sobre sé que és això però si t'interessa pots trucar i informar-te.
Avatar de l’usuari
Ninetaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dc. des. 29, 2010 5:39 pm

Re: Educació Infantil a distància?

EntradaAutor: Ninetaa » dj. abr. 21, 2011 4:13 pm

i a la web diu que de moment aquest curs no oferiran aquesta posibilitat,...problemes de finaçament o no sé que....
Imatge

11/02/13 1a Fiv negativa
05/05/2014 2a fiv negativa
22/07/14 transfer 2 congeladets.
1/08/14 POSITIU!!! 11/09/2014 Legrat.
05/04/2015 Positiu beta 422! Seguiu lluitant petits!!


Imatge
Alesta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
Ubicació: Al peu del Montseny

Re: Educació Infantil a distància?

EntradaAutor: Alesta » dj. abr. 21, 2011 11:47 pm

Ei noies, les que feu educació infantil per l'IOC, com funciona això de les pràctiques?
nebra
Entrades: 1
Membre des de: dt. abr. 26, 2011 7:39 pm

Re: Educació Infantil a distància?

EntradaAutor: nebra » dt. abr. 26, 2011 8:02 pm

No us sembla molt cutre i penós que sigui tan fàcil entrar en una carrera per una feina tan i tan important?
Jo estic bastant decebuda amb aquest tema. Espero que canvii o mai farem res de bo.
No pot ser que dedicant-te a l'educació de persones només et calguin 3 anys, en els quals, la meitat dels crèdits ens dediquem a cantar la Masovera o a pintar arbres. On és l'educació seriosa?
Alesta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
Ubicació: Al peu del Montseny

Re: Educació Infantil a distància?

EntradaAutor: Alesta » dt. abr. 26, 2011 10:08 pm

nebra ha escrit:No us sembla molt cutre i penós que sigui tan fàcil entrar en una carrera per una feina tan i tan important?
Jo estic bastant decebuda amb aquest tema. Espero que canvii o mai farem res de bo.
No pot ser que dedicant-te a l'educació de persones només et calguin 3 anys, en els quals, la meitat dels crèdits ens dediquem a cantar la Masovera o a pintar arbres. On és l'educació seriosa?

Estic bastant d'acord amb tu... De fet, vaig deixar la carrera durant el segon any perquè em treia de polleguera anar a recollir fulles al bosc com si fossim nenes de preescolar... coi, que estàvem fent una carrera!!!!
De totes maneres, també cal dir que t'ensenyen coses importants!
Sempre he pensat que la feina d'un educador no està gaire ben reconeguda (per no dir gens) i fins que aquest concepte no canvïi la carrera seguirà sent com és... Caram, que són nens! i són la base de tot! A més a més, són els més vulnerables i se'ls hauria de tractar com als més importants del món, però com que no tenen gaire veu no se'ls té massa en compte, oi? Aix,. que l'educació és el més important (bé, i la salut i...)
Avatar de l’usuari
tombarella
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2036
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm

Re: Educació Infantil a distància?

EntradaAutor: tombarella » dt. abr. 26, 2011 10:20 pm

Alesta ha escrit:Aix,. que l'educació és el més important (bé, i la salut i...)


Doncs sembla que hi ha certa consellera (i d'altres consellers, president inclòs) que no acaben de tenir clar... :-:) :-(( :-(( :-(( :-(( :-(( :-((
Imatge Imatge

||*||
Alesta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
Ubicació: Al peu del Montseny

Re: Educació Infantil a distància?

EntradaAutor: Alesta » dt. abr. 26, 2011 10:30 pm

tombarella ha escrit:
Alesta ha escrit:Aix,. que l'educació és el més important (bé, i la salut i...)


Doncs sembla que hi ha certa consellera (i d'altres consellers, president inclòs) que no acaben de tenir clar... :-:) :-(( :-(( :-(( :-(( :-(( :-((

Ja ho pots ben dir!!!! :-(( :-(( :-(( :-(( :-(( :-(( :-(( :-(( :-(( :-(( :-((

Torna a “Estudis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::