EStudiar per llar d'infants amb 30 anys, algu ho ha fet?

Universitat, oposicions...
Avatar de l’usuari
Mida
:: lleona
:: lleona
Entrades: 940
Membre des de: dc. juny 06, 2012 11:44 am

Re: EStudiar per llar d'infants amb 30 anys, algu ho ha fet?

EntradaAutor: Mida » dv. gen. 30, 2015 11:28 pm

Boniqueta !! suposo que ja has fet la matrícula que bé! al final no em vaig apuntar pq amb el nen no tinc temps de res :ufs: .

Crisdal ja queda poc per al 5 de febrer, molta sort!!
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: EStudiar per llar d'infants amb 30 anys, algu ho ha fet?

EntradaAutor: PetitPrincep79 » ds. gen. 31, 2015 12:39 pm

crisdal ha escrit:Bon dia i Bon Any!

Felicitats per la resolucions favorables. En el meu cas, com que es tracta d'una readmissió, no sabré el resultat fins el 5 de febrer... uix que es farà llarga l'espera! La qüestió és que vaig matricular-me d'una assignatura fa temps, però al final no m'hi vaig posar i ara consto com a antiga alumne i m'han de readmetre per poder tornar a cursar els estudis. Algú està en la mateixa situació?

PetitPrincep79 ens podries orientar sobre els exàmens finals? Són tipus test com els de les Autoavaluacions que hi ha penjats al web del IOC o també hi ha preguntes de desenvolupament? M'he estat mirant el material i, encara que la matèria no és complexe... sí que n'hi ha molta! I a aquestes alçades he perdut una mica l'hàbit d'estudiar. Suposo que l'embaràs també influeix... ☺️

Merci!!

Una embarassada de 26 setmanes : :-()) :cnen:


Durant el curs es realitzen uns treballs voluntaris anomenats EAC que serveixen per pujar nota, i donen idea de com seran els exàmens.
Solen haber-hi preguntes test o V/F, alguna pregunta de definició, de desenvolupament i gairebé sempre, un supòsit pràctic.
Personalment no estic trobant dificultats per treure els estudis amb bona nota, crec que fer els EACs ajuda molt per que et dóna pistes sobre l'examen.

A veure si el 5 tens bones notícies!
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Avatar de l’usuari
Laurasg
:: papallona
:: papallona
Entrades: 131
Membre des de: dl. oct. 08, 2012 1:17 pm

Re: EStudiar per llar d'infants amb 30 anys, algu ho ha fet?

EntradaAutor: Laurasg » dt. feb. 10, 2015 10:10 am

Bon dia que tal noies?

Després de veureu's em doneu ànims.

Jo estic treballant a secundària i hi ha dies ue ho deixaria tot. Després és quan penso que m'encantaria ser mestre d'infantil. m?he mirat la carrera, però se el difícil que és estudiar, treballar i tenir un peque ja que estic fent el master de psicopedagogia (sóc psicòloga) i no sé si em convalidarien coses o ho hauria de fer tot. A més a mi m'encantaria treballar de 0 a 3 anys. Que tal us va el cicle? Expliqueu una mica...
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: EStudiar per llar d'infants amb 30 anys, algu ho ha fet?

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dt. feb. 10, 2015 3:23 pm

Laurasg ha escrit:Bon dia que tal noies?

Després de veureu's em doneu ànims.

Jo estic treballant a secundària i hi ha dies ue ho deixaria tot. Després és quan penso que m'encantaria ser mestre d'infantil. m?he mirat la carrera, però se el difícil que és estudiar, treballar i tenir un peque ja que estic fent el master de psicopedagogia (sóc psicòloga) i no sé si em convalidarien coses o ho hauria de fer tot. A més a mi m'encantaria treballar de 0 a 3 anys. Que tal us va el cicle? Expliqueu una mica...


Jo també soc psicologa i treballo a un institut. ;-)
Em van convalidar la UF2 de M08 Habilitats Socials i la UF1 de M10 FOL i M11 EiE complet. Ara vull veure si puc convalidar part de les pràctiques.
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Boniqueta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 9:38 am

Re: EStudiar per llar d'infants amb 30 anys, algu ho ha fet?

EntradaAutor: Boniqueta » dt. feb. 10, 2015 3:56 pm

Com et diu la companya, pel sol fet de ser llicenciada et convaliden tot el mòdul 11 i una part del mòdul 10. Llavors en funció de la carrera que tens has de preguntar què més et poden convalidar. Jo no et puc dir què tal tot perquè tot just ara estic començant i amb moltes ganes!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Mida
:: lleona
:: lleona
Entrades: 940
Membre des de: dc. juny 06, 2012 11:44 am

Re: EStudiar per llar d'infants amb 30 anys, algu ho ha fet?

EntradaAutor: Mida » dt. feb. 10, 2015 4:12 pm

Hola noies!

Boniqueta torno per aquí a veure com us va jejeje i torno a tenir dubtes de si fer el cicle o no, quin cas oi? aixxxx és que ja sé que amb un nen és complicat i sense feina... però aquí estic meditant-ho de nou (m'hauria d'haver apuntat com tu i endavant jajajaja)

Laurasg si et convaliden assignatures com a la Petitpríncep estaria molt bé.

PetitPrincep79 a veure si tens sort i et convaliden les pràctiques :ok:

Crsidal vas entrar el dia 5?
bel31
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dj. jul. 18, 2013 10:59 am

Re: EStudiar per llar d'infants amb 30 anys, algu ho ha fet?

EntradaAutor: bel31 » dv. abr. 10, 2015 4:04 pm

Holaaa! Jo també estic estudiant EDI a la IOC :ok:
Es el meu segon semestre i m'encanta >.-<: >.-<:
Imatge
crisdal
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dc. set. 12, 2012 7:12 pm

Re: EStudiar per llar d'infants amb 30 anys, algu ho ha fet?

EntradaAutor: crisdal » dc. des. 16, 2015 6:28 pm

Bones a tothom!

Com van els estudis? :)

Jo estic al segon semestre del Grau Superior d'EI al IOC; al gener em presento a 3 exàmens uoooo :S

Ara em mirava bé el tema de les convalidacions i m'he emportat una sorpresa quan he vist que de FOL i Iniciativa d'Empresa només et convaliden la UF1... pensava que per tenir estudis universitaris finalitzats te les convalidaven senceres. Teniu experiencia en aquest tema? Sóc Llicenciada en Econòmiques, creieu que me les convalidaran senceres? Ja ho tenia coll avall i així ho havia contemplat en la planificació dels estudis...

Gràcies!! I si no parlem, bones festes!
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: EStudiar per llar d'infants amb 30 anys, algu ho ha fet?

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dc. des. 16, 2015 6:36 pm

crisdal ha escrit:Bones a tothom!

Com van els estudis? :)

Jo estic al segon semestre del Grau Superior d'EI al IOC; al gener em presento a 3 exàmens uoooo :S

Ara em mirava bé el tema de les convalidacions i m'he emportat una sorpresa quan he vist que de FOL i Iniciativa d'Empresa només et convaliden la UF1... pensava que per tenir estudis universitaris finalitzats te les convalidaven senceres. Teniu experiencia en aquest tema? Sóc Llicenciada en Econòmiques, creieu que me les convalidaran senceres? Ja ho tenia coll avall i així ho havia contemplat en la planificació dels estudis...

Gràcies!! I si no parlem, bones festes!


EiE t'ho convaliden sencer, només te una UF de 66 hores, i FOL et convalidarien la UF1 que tb són 66 hores. La UF2 de FOL és prevenció de riscos laborals, a no ser que tinguis el nivell básuc, tocarà fer-lo, perque a la carrera no es toquen aquests temes.
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Boniqueta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 9:38 am

Re: EStudiar per llar d'infants amb 30 anys, algu ho ha fet?

EntradaAutor: Boniqueta » dj. des. 17, 2015 10:11 am

Com et diu PetitPrincep, Riscos Laborals no et queda convalidat per tenir llicenciatura a no ser que tinguis ja alguna cosa feta i demostrable. A mi m'ho han convalidat perquè tinc el tècnic intermig en riscos laborals de manera que M10 i M11 m'he n'oblido!!
Imatge

Torna a “Estudis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::