Oposicions mestres?

Universitat, oposicions...
Avatar de l’usuari
Martineta26
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1067
Membre des de: dc. març 03, 2010 10:55 am

Re: Oposicions mestres?

EntradaAutor: Martineta26 » dj. maig 24, 2012 10:45 pm

Annabr ha escrit:Hola!

He vist que vareu estar parlat del tema opos,llistes etc..
Jo vaig acabar ed. Infantil l’any passat i aquest curs he estat apuntada a llistes però evidentment no m’han cridat.

A veure si algú em podria resoldre alguns dubtes:
- si vull preparar-me les opos, bàsicament per aprofitar el curs vinent, d’on trec el temari? :-:)
Em podeu recomanar acadèmies?
-He fet 3 cursos de formació del professorat a prisma, he de portar el certificat a ensenyament perquè em sumi punts a les llistes del curs vinent?
- Sabeu més llocs on facin cursos de formació del professorat on-line i siguin reconeguts?
Com veieu estic plenaaa de dubtees i bastant perduda! Aquest portal m'ha anat geniaal! :b-)))

MERCI!


Annbr, sento dir-te que els cursets que fas de formació no et serveixen per sumar punts a les llistes. Un cop estàs apuntada a llistes la unica cosa per baixar número és treballar!
Labinia
Entrades: 1
Membre des de: dj. gen. 09, 2014 8:09 pm

Re: Oposicions mestres?

EntradaAutor: Labinia » dj. gen. 09, 2014 8:18 pm

Bones a tothom!

M'agradaria fer una sèrie de consultes aviam si entre tots em podem resoldre algun dubte referent a les oposicions de mestre.

Vaig acabar la meva carrera de Magisteri d'Educació Física l'any 2012, aleshores no em vaig poder ni apuntar a llistes.

LLavors tinc pensat en començar a preparar-me per fer oposicions per quan surtin, ja que fa anys que no n'han publicat de nou , però he sentit que és possible que 2015-2016 tornin a sortir de nou.

La gent que us heu treu les oposicions em podrien explicar una mica si és necessari anar l'academia o és millor preparar-se un sol, ja que he llegit diferents fòrums i la gent diu que a l'acadèmia no t'assesoren bé només et treuen el diners.

Agraïria molt ajuda gent que s'hagués tret les oposicions de mestre d'Educació Física es posés amb contacte amb mi em pogués explicar la seva experiència, i així poder avançar amb el meu estudi.

Us deixo el meu correu de contacte

mbachg86@gmail.com

Moltes gràcies i fins aviat.

Torna a “Estudis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::