Oposicions mestres?

Universitat, oposicions...
Avatar de l’usuari
Dana81
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 301
Membre des de: dg. abr. 25, 2010 8:53 pm

Oposicions mestres?

EntradaAutor: Dana81 » dj. maig 12, 2011 2:40 pm

Hola a totes!!! Acabo de treure'm magisteri infantil (...por fin! :b-))) , només em queden les prèctiques de 3r que les faré al setembre) i la meva idea era preparar opos quan acabés, però ara amb la retallada famosa no sé si la cosa pinta bé. En sabeu alguna cosa?
M'agradaria conèixer experiències sobre la preparació del temari, si ho vau fer per lliure o en academia. Tota la info relacionada amb aquest tema serà molt i molt benvinguda! Gràcies a totes :***:
Mama del 2008, 2011 i 2015
Avatar de l’usuari
ter10
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. set. 03, 2010 2:48 pm

Re: Oposicions mestres?

EntradaAutor: ter10 » dj. maig 12, 2011 3:29 pm

Hola Dana!
Jo sóc de secundària i ja fa uns anys que sóc interina. He anat preparant oposicions i aquest any que m'ha havia agafat amb força doncs fan retallada. En principi havien de sortir més de 2000 places però després només en van convocar 1200. Ara el govern espanyol ha presentat un recurs i potser no es faran o si es fan surtiran molt poques places i amb aixó les probabilitats d'aprovar es redueixen molt, ja veus com estar tema :ufs: :ufs: :ufs:
Jo et recomanaria que quan ho tinguis tot aprovat t'apuntis a llistes i comencis a fer subsistucions, així aconsegiràs punts i experiència ( les opos també ho volen aixó).
Si vols més informació no dubtis en preguntar, ok???

Petonets, :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge ImatgeImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
ter10
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. set. 03, 2010 2:48 pm

Re: Oposicions mestres?

EntradaAutor: ter10 » dj. maig 12, 2011 3:31 pm

Ahhh! jo sempre he preparat els temes per lliure perquè vaig anar a una acdèmia i vaig tenir la sensació que em van fotre els diners i el temps. Ara bé, he fet molts cursets per a preparar tot el relacionat amb la programació!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge ImatgeImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Ginger
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2246
Membre des de: dv. maig 22, 2009 11:11 am

Re: Oposicions mestres?

EntradaAutor: Ginger » dj. maig 12, 2011 3:55 pm

Ei, jo tb vull fer les opos d'infantil, però no sé pas quan n'hi haurà. Hem enganxat un moment fatal... i jo no em vaig apuntar a llistes el curs passat per poder estar amb la nena i ara... la cosa està xunga xunga.
El problema ara és que no se sap quin temari hi haurà, diuen que l'han canviat, que ara hi haurà uns 60!!! temes :ufs: , però encara no hi ha res clar, per tant posar-se a estudiar tb és una mica arriscat.
Tot plegat, una mè :ufs:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Dana81
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 301
Membre des de: dg. abr. 25, 2010 8:53 pm

Re: Oposicions mestres?

EntradaAutor: Dana81 » dj. maig 12, 2011 6:08 pm

Hola noies! Aquest any les llistes també estan aturades. De fet jo conec interines que per primera vegada en anys s'han quedat sense escola aquest any. Si teniu novetats sobre el temari nou ja direu, jo pel que veig son uns 20 i pico temes...
Petons!!
Mama del 2008, 2011 i 2015
Avatar de l’usuari
Ginger
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2246
Membre des de: dv. maig 22, 2009 11:11 am

Re: Oposicions mestres?

EntradaAutor: Ginger » dj. maig 12, 2011 7:12 pm

Sí, sí, tela. Ja ens informaràs!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Dana81
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 301
Membre des de: dg. abr. 25, 2010 8:53 pm

Re: Oposicions mestres?

EntradaAutor: Dana81 » dj. maig 12, 2011 9:01 pm

Ramtri ha escrit:Sabeu que les han tret?! ... ric per no plorar..

avui he anat a una xerrada...

el dia 27 de maig en vaig a una altra... ja us explicaré!!! PErò...: te-la! :ufs:


Ramtri, quèeeee??? No convocaran ni una plaça?? I han comentat possibles dates ?? Han comentat alguna cosa del temari??
jajajajajaa jo també ric per no plorar. Quin interrogatori :)
Per cert, quina xerrada??

Gracies maca
Mama del 2008, 2011 i 2015
Avatar de l’usuari
lila
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

Re: Oposicions mestres?

EntradaAutor: lila » dj. maig 12, 2011 9:32 pm

A mi també m'interessa el tema, però em sembla que ho tenim ben complicat de moment...
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Avatar de l’usuari
mafi
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 308
Membre des de: dl. feb. 28, 2011 11:06 am

Re: Oposicions mestres?

EntradaAutor: mafi » dv. maig 13, 2011 7:58 am

Bones,

jo vaig aprovar les opos d'infantil al 2008. Sembla que la cosa pinta malament. No se sap quan tornaràn a convocar res.


Jo per estudiar vaig fer un maxembrat. Vaig agafar un llibre temari, els apunts de la universitat i algún llibre que tenia d'informació extra. Amb el llibre mirava de què anava el tema i em feia un resum. Després agafava els apunts de la universitat i els complementava. Un cop`al mes quedava amb unes amigues de la facultat i ens miravem els temes i acabavem de completar-los totes juntes.


Espero que tingueu molta sort i que aviat convoquin opos i les aproveu :ok:
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
gege
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1105
Membre des de: dl. maig 25, 2009 8:38 am

Re: Oposicions mestres?

EntradaAutor: gege » dv. maig 13, 2011 8:21 am

Buuffff pinta fatal!!!! Jo no tinc info nova, vaig trucar als sindicats fa molt i em van dir això dels 60 temes i l'obligació de tenir un cert nivell d'anglès (em sembla que tercer escola oficial però nuse a què correspon) però que no hi ha res d eres clar.
De moment jo ja firmaria en tornar a tenir feina el curs vinent!
Ara fan unes xerrades a diferents llocs per informar de temes retallades. JO no hi he pogut anar però si algú hi va ja informarà, nuse si són les que parla la ramtri?

A veure si entre totes ens assabentem de més coses!
Avatar de l’usuari
Dana81
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 301
Membre des de: dg. abr. 25, 2010 8:53 pm

Re: Oposicions mestres?

EntradaAutor: Dana81 » dv. maig 13, 2011 9:35 am

mafi ha escrit:Bones,

jo vaig aprovar les opos d'infantil al 2008. Sembla que la cosa pinta malament. No se sap quan tornaràn a convocar res.


Jo per estudiar vaig fer un maxembrat. Vaig agafar un llibre temari, els apunts de la universitat i algún llibre que tenia d'informació extra. Amb el llibre mirava de què anava el tema i em feia un resum. Després agafava els apunts de la universitat i els complementava. Un cop`al mes quedava amb unes amigues de la facultat i ens miravem els temes i acabavem de completar-los totes juntes.


Espero que tingueu molta sort i que aviat convoquin opos i les aproveu :ok:



Hola Mafi! Tu ja estaves a les llistes abans d'aprobar?
Al 2008 es vàren obrir moltes places perquè si no recordo malament va ser el tema de la 6a hora, oi? Vareu enganxar una bona època! Si algú sap alguna cosa més que informi. Jo vaig sentir a la consellera de Ciu en un programa de 30 minuts sobre educació a Finlàndia que enduririen moltíssim l'accés a la docència per donar més valor a la feina dels mestres (com si no en tingues ja de valor!!!).
Mama del 2008, 2011 i 2015
Avatar de l’usuari
mafi
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 308
Membre des de: dl. feb. 28, 2011 11:06 am

Re: Oposicions mestres?

EntradaAutor: mafi » dv. maig 13, 2011 9:43 am

Dana quan vaig aprovar era el segon curs que estava treballant a llistes i tenia 3 anys treballats a la concertada. La veritat es que vaig agafar la millor época per aprovar, ara la cosa està tan difícil. Començant amb el tema que no convoquen i pel canvi de temari. Tot plegat ens ho posen molt difícil i haurien de tenir en compte que retallar en educació és retallar pel futur.
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Dana81
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 301
Membre des de: dg. abr. 25, 2010 8:53 pm

Re: Oposicions mestres?

EntradaAutor: Dana81 » dt. maig 17, 2011 7:13 pm

Ramtri ha escrit:Ara s'estan replantejat treure les oposicions de Secundària (que ja estan convocades!)


Us informo! :ok:

Hola noies! Aquest mig dia al telenotícies han dit que garantitzen convocar les places que hi havia previstes per a secundària! Has tingut sort!!!!! :ok:
Mama del 2008, 2011 i 2015
Avatar de l’usuari
princesa_ballarina
:: pantera
:: pantera
Entrades: 858
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 3:55 pm

Re: Oposicions mestres?

EntradaAutor: princesa_ballarina » dc. maig 18, 2011 7:55 pm

Hola a totes!!

Dana81, veig que ara està fomuda la cosa. Saps que pots anar fent? Cursos de formació que et valguin per les opos (de temes de moda com edu.emocional, edu.ambiental, autonomia, ...). Tot això et donarà punts i podràs ampliar els temes que t'estudiis.
A més a més, els punts també et serviran per les llistes! Ara a Rosa Sensat et faran a l'estiu presencials, i també n'he fet a prisma on-line. Tot i que també n'hi ha de gratuits. Dependrà de la teva disponibilitat i economia.

Si vols t'explico com m'ho vaig manegar jo (vaig aprovar les opos l'estiu passat amb bona nota), que em va sortir bé i que canviaria...
Ho vaig fer a través de CEN.Edu, això si, presencial! LEs opos anteriors vaig fer-ho on-line i va ser tirar els calers.
L'apuntar-me a acadèmia, tot i ser una despesa econòmica important, m'assegurava estar al dia en molts temes de legislació i requisits de les proves que, d'una altra manera no hagués sabut. A més a més, com cada setmana t'expliquen 1 o 2 temes, vulguis o no és com si estudiessis. I per últim, em van donar pautes per estudiar, memoritzar, desenvolupar temes, parlar en públic,... que em van servir moltissim!:)
Jo no me'n empenedeixo de la despesa econòmica que em va suposar, tot i que, l'aprovat també depen de la teva dedicació i del factor sort .

Abans de que es convoquessin les opos, vaig començar psicopedagogia: preferia estudiar una carrera que fer cursets mini que, junts, no em donaven res... ERROR! Vaig fer 6 assignatures (i vaig deixar-me una pasta) i no em va servir de res... bé, em va servir per adquirir vocabulari del mon educatiu i alguna cosa més per l'estil, però de punts, res de res!!:( Per això recomano a qui faci opos, que faci cursets de formació. Si que és cert que primer s'ha d'aprovar però, un cop ho has fet, es pateix molt si, per punts d'experiència o formació, no obtens la puntuació per entrar!
Per tant, cursets a "tutti pleni":P i llegeix tot el que puguis, xerrades, tot el que et formi, et donarà una nova visió que aportar a la programació i temari. El tribunal està fart de llegir textos memoritzats de temaris... és un punt extra posar coses noves relacionades;)

I per últim, que ,estic allargant molt, tal i com està la borsa, jo intentaria entrar a una privada o concertada...és cert que dónen menys punts, però tal i com esta el panorama, millor anar a una no-pública, cobrar i aconseguir algun puntet que pràcticament no treballar en un aany! conec el cas d'un noi que va acabar la carrera el curs passat i, al febrer, encara no l'havien nomenat!!:S

Bé, qualsevol dubte, ja saps on sóc:P

Ànims!
Crea'n, regals personalitzats. http://creanregals.blogspot.com.es/


Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Ginger
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2246
Membre des de: dv. maig 22, 2009 11:11 am

Re: Oposicions mestres?

EntradaAutor: Ginger » dc. maig 18, 2011 9:53 pm

princesa ballarina, hi ha alguna manera de saber tots els cursets que hi ha que donen punts? és per poder-ho mirar i veure si n'hi hagués algun que s'adaptés a les meves possibilitats.... ?-) :-:)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
princesa_ballarina
:: pantera
:: pantera
Entrades: 858
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 3:55 pm

Re: Oposicions mestres?

EntradaAutor: princesa_ballarina » dj. maig 19, 2011 8:23 am

PUNTS CURSETS:
Bon dia!!!
Doncs tots els que estiguin reconeguts pel departament d'educació.
Mira, a la web d'xtec, a la part de formació permanent hi ha un apartat que diu "Activitats de formació reconegudes..." http://www.xtec.es/formacio/reconeixements/index.htm
Et surten els mesos de Maig, Juny i Juliol. Allà podras veure els cursos que hi ha aviat, i les institucions i centres que ho imparteixen;) Jo el que faig és posar-me a la web del que m'interessi i miro preus...perquè hi ha alguns força carets. De moment, els més econòmics que he trobat són els de prisma: 80 euros - 40 hores. I després n'hi ha de 90 euros - 30 hores (ICE).
Com et deia, n'hi ha de gratuits a l'estiu, el que no sé és on ho fan, diria que còrren a càrreg de sindicats (presencial) i deu haver algun més on-line...però no sé dir-te on... no ho aconsegueixo trobar!:S a veure si algu ens ajuda, que a mi també m'interessaria fer-los aquest estiu!:)
Crea'n, regals personalitzats. http://creanregals.blogspot.com.es/


Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
mafi
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 308
Membre des de: dl. feb. 28, 2011 11:06 am

Re: Oposicions mestres?

EntradaAutor: mafi » dj. maig 19, 2011 9:02 am

Bones a totes

Recordeu que els cursets només són vàlids per les opos els que estan finalitzats a data que surt la convocatòria. Ho dic pq ara no hi hagi alguna que faci molts cursets pq no li serviràn per les opos d'aquest any, per un altre any si. Per lo que si es pregunta per ara més val que us dediqueu a estudiar el temari pq cursos ja no valen. Però si és pensant en opos d'altres anys (que ho sento però la cosa està un xic malament) doncs endavant.


Ptons.
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
princesa_ballarina
:: pantera
:: pantera
Entrades: 858
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 3:55 pm

Re: Oposicions mestres?

EntradaAutor: princesa_ballarina » dj. maig 19, 2011 9:18 am

Mafi, el consell d'estudiar cursos és per les que estant pendents de que surti una nova convocatòria. Així, mestrestant, vagin guanyant puntets, tant per opos com per la borsa;)
Com dius, els punts valen fins que surt la convocatòria... total, no crec que amb l'estrés d'estudiar el temari, quedin masses ganes de fer cursets:P
Molta sort a totes les que us presenteu aviat! i sort també a les que esperen noves convocatories:)
Crea'n, regals personalitzats. http://creanregals.blogspot.com.es/


Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Ginger
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2246
Membre des de: dv. maig 22, 2009 11:11 am

Re: Oposicions mestres?

EntradaAutor: Ginger » dl. maig 23, 2011 9:59 pm

Noies, m'han dit que potser obren llistes... algú en sap res??? :miko:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
irisolda
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1122
Membre des de: dt. maig 24, 2011 9:40 pm

Re: Oposicions mestres?

EntradaAutor: irisolda » dl. maig 30, 2011 7:34 am

Hola noies!
Us informo que les llistes estan obertes fins 1de juny.
Tambe us informo que depenent de l'especialitat, a secundaria, busqueu una bona cadira perque n'hi ha per estona.
Fa 2DOS ANYS que estic apuntada i no he fet ni una sola substitucio.

Sort a les de les opos!!!
On n'hi caben quatre n'hi caben cinc

Torna a “Estudis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::