Oposicions mestres?

Universitat, oposicions...
rela
:: dragona
Entrades: 4266
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:40 am

Re: Oposicions mestres?

dc. set. 21, 2011 10:28 pm

A veure.. Ell s,ha apuntat però treballa d,una altra cosa q no té gaire a veure.. Però com mai no se sap.. :-:) :ok:
smile! ;)

★ Glinda, Mara17 i Rela ★
rela

dj. set. 22, 2011 4:17 pm

Ramtri ha escrit:
rela ha escrit:A veure.. Ell s,ha apuntat però treballa d,una altra cosa q no té gaire a veure.. Però com mai no se sap.. :-:) :ok:

Exacte! Mai se sap! Però pensa que si li adjudiquéssin una vacant... i diu que no... el fan fora de les llistes (durant un any!)

Ja ho tenim en compte.. Però ho dubto.. La seva especialitat només la fan a tres instituts públics!! :-:) :ok:
smile! ;)

Ginger
:: girafa
Entrades: 2246
Membre des de: dv. maig 22, 2009 11:11 am

dj. set. 22, 2011 6:49 pm

rela ha escrit:
Ramtri ha escrit:
rela ha escrit:A veure.. Ell s,ha apuntat però treballa d,una altra cosa q no té gaire a veure.. Però com mai no se sap.. :-:) :ok:

Exacte! Mai se sap! Però pensa que si li adjudiquéssin una vacant... i diu que no... el fan fora de les llistes (durant un any!)

Ja ho tenim en compte.. Però ho dubto.. La seva especialitat només la fan a tres instituts públics!! :-:) :ok:

Rela, quina especialitat és?
Imatge

Imatge
rela

dg. set. 25, 2011 2:26 pm

Em penso que el CF es diu composicio i arts gràfiques.. N,hi ha a st feliu, crec, a sabadell i al un ies de bcn! :ok:
smile! ;)

Ginger

dl. set. 26, 2011 2:05 pm

QUAN TINDREM NOVETATS??? ESTIC IMPACIENT I PREOCUPADA... :miko:
Imatge

Imatge
Ginger

dl. set. 26, 2011 5:13 pm

Preocupada pq m'he quedat sense feina (ni atur) i necessito alguna cosa aviat!
Imatge

Imatge
Ginger

dc. set. 28, 2011 9:11 am

Noies, sembla que ja ha sortit el llistat d'admesos!!! Estic intentant obrir la pàgina, però tarda molt, potser és pq estem tots fent-ho alhora.... a veure :-:)
Imatge

Imatge
Ginger

dc. set. 28, 2011 12:35 pm

Això és horrible!.... i patètic!
Imatge

Imatge
Ginger

dc. set. 28, 2011 12:57 pm

A mi cada vegada em diu un error diferent, així que tp no sé què pensar....
Imatge

Imatge
Ginger

dc. set. 28, 2011 1:03 pm

l'últim q m'ha sortit és això:

S'han produit els següents errors:
El codi d'usuari o la contrasenya que heu introduït no són correctes. Assegureu-vos que us heu donat d'alta al registre temporal d'usuaris i comproveu la contrasenya. Recordeu que el codi d'usuari és el DNI o NIE, incloent la lletra
Aquest codi d'usuari està pendent de confirmar. Heu d'haver rebut un missatge al compte de correu electrònic que vàreu indicar al formulari de registre. En aquest missatge trobareu un enllaç per activar el codi d'usuari. Si no heu rebut cap missatge 24 hores després del registre, torneu-vos a donar d'alta al registre temporal d'usuaris, assegurant-vos que indiqueu una adreça de correu electrònic vàlida
Imatge

Imatge
Ginger

dc. set. 28, 2011 1:09 pm

Tb em surt això:

S'han produit els següents errors:
El codi d'usuari o la contrasenya que heu introduït no són correctes. Assegureu-vos que us heu donat d'alta al registre temporal d'usuaris i comproveu la contrasenya. Recordeu que el codi d'usuari és el DNI o NIE, incloent la lletra
Imatge

Imatge
Ginger

dc. set. 28, 2011 2:07 pm

Molt fort!!! he rebut que el correu i diu q estic exclosa pq falta no sé què compulsat. I ara què???? demà parlaré amb SSTT...
Imatge

Imatge
princesa_ballarina
:: pantera
Entrades: 858
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 3:55 pm

dc. set. 28, 2011 2:34 pm

Ginger, possiblement sigui "provisional", amb lo qual, ves a compulsar el que et falti i ja està!:) acostuma a haver un termini de reclamacions per tot això.
Ah!, si portes l'original + copia, t'ho compulsen allà (SSTT).

A veure si aviat us diuen el número i podeu començar a treballar!

Sort!!
Crea'n, regals personalitzats. http://creanregals.blogspot.com.es/

Imatge
Imatge
Ginger

dc. set. 28, 2011 2:42 pm

princesa_ballarina ha escrit:Ginger, possiblement sigui "provisional", amb lo qual, ves a compulsar el que et falti i ja està!:) acostuma a haver un termini de reclamacions per tot això.
Ah!, si portes l'original + copia, t'ho compulsen allà (SSTT).

A veure si aviat us diuen el número i podeu començar a treballar!

Sort!!

És que no entenc què he de presentar més???
Al mail hi diu: us comuniquem que heu estat exclòs/a provisionalment pel/s motiu/s següent/s: Manca la documentació compulsada del requisit

Ho vaig portat tot compulsat... No sé a què es refereix amb "el requisit". Ah, i que m'ho compulsen allà, vols dir que m'hi arrisqui??
Imatge

Imatge
Ginger

dc. set. 28, 2011 2:52 pm

Ramtri, el meu problema és q no sé a què es refereixen amb "el requisit"...
Sí, tinc 2 carreres, i la segona és la d'ed infantil, però q jo sàpiga no he tingut cap problema amb això...
No sé pas. potser sí que m'hi presentaré directament amb tota la documentació altra vegada...
Imatge

Imatge
Ginger

dc. set. 28, 2011 3:02 pm

Ramtri ha escrit:
Ginger ha escrit:Ramtri, el meu problema és q no sé a què es refereixen amb "el requisit"...
Sí, tinc 2 carreres, i la segona és la d'ed infantil, però q jo sàpiga no he tingut cap problema amb això...
No sé pas. potser sí que m'hi presentaré directament amb tota la documentació altra vegada...

Et dic el què faria jo?

-Demà trucar a partir de les 12 (és quan hi ha els tècnics i persones enteses per atendre'ns!) Intentar-ho aclarir per telèfon!
-Anar al SSTT a portar o fer el què et diguin! (o demà mateix després de trucar si pots o sinó, divendres!)

Sí, sí, faré això, Ramtri, pq anar-hi per res tampoc...
Gràcies, eh, guapa!
Imatge

Imatge
princesa_ballarina
Entrades: 858
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 3:55 pm

dc. set. 28, 2011 7:36 pm

No et deia pas que t'arrisquessis.
Com diu la Ramtri, tu torna a dur tota la paperassa (original + fotocopia compulsada de TOT). Si no recordo malament els requisits eren: carrera + nivell C català + declaració jurada + informe mèdic?). Igual t'has deixat alguna cosa o ells s'han despistat. Recordo que la meva parella va haver d'anar un dia a la uni a no sé quin paper perquè a la uni deien que no el tenien... el cas és que no ho havien mirat bé al sobre i si que hi era... i va anar per res!!
Per tant, truca, que et digui el què i ho duus, possiblement sigui una tonteria o un despiste per part d'algú.

Ànimsi ja ens explicaras el què!
Crea'n, regals personalitzats. http://creanregals.blogspot.com.es/

Imatge
Imatge
Ginger

dc. set. 28, 2011 8:20 pm

princesa_ballarina ha escrit:No et deia pas que t'arrisquessis.
Com diu la Ramtri, tu torna a dur tota la paperassa (original + fotocopia compulsada de TOT). Si no recordo malament els requisits eren: carrera + nivell C català + declaració jurada + informe mèdic?). Igual t'has deixat alguna cosa o ells s'han despistat. Recordo que la meva parella va haver d'anar un dia a la uni a no sé quin paper perquè a la uni deien que no el tenien... el cas és que no ho havien mirat bé al sobre i si que hi era... i va anar per res!!
Per tant, truca, que et digui el què i ho duus, possiblement sigui una tonteria o un despiste per part d'algú.

Ànimsi ja ens explicaras el què!

Gràcies princesa ballarina ,ja us explicaré el què...
Imatge

Imatge
gege
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1105
Membre des de: dl. maig 25, 2009 8:38 am

dc. set. 28, 2011 10:21 pm

Ginger a mi no em van comptar una carrera i era la d'eduació infantil!! Era completament subrealista pk és rekisit indispensable per apuntar-te a la borsa però mira... b´... això del departament està mu mal jeje

A veure si demà et diuen el k i ho pots solucionar al moment ;)
Ginger

dv. set. 30, 2011 9:31 am

Hola, vaig escriure un mail el mateix dimecres i ahir vaig tenir la resposta del que volien que presentés més. La veritat és que van ser molt amables. Jo vaig respondre amb els documents escanejats per estar-ne segura al 100%, com després encara em diguin que falta algo!!! :-o00m

Avui ho presentarà el meu company a Terrassa, si és que està obert, q mai se sap. Si no, hi hauré d'anar jo dilluns a Sabadell... A veure què tal...

Per cert, que tenien els expedients acadèmics amb les notes, etc... però volien també el paper conforme tenia la carrera i el títol estava pagat (cosa que la veritat és que dubto d'haver-ho entregat o no pq en tenia còpies compulsades. Què hi farem)

Ramtri, l'altra carrera és Traducció i Interpretació.
Imatge

Imatge

Torna a “Estudis”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: