Llibres UNIR

Universitat, oposicions...
Danu
:: zebra
Entrades: 1893
Membre des de: dv. set. 10, 2010 4:49 pm

Llibres UNIR

ds. jul. 21, 2012 11:17 am

Hola!!
Us voldria demanar un favor...
Començo al setembre la carrera d'Educació Infantil per la UNIR, i estic molt i molt il.lusionada. Però és caríssima...
Alguna de vosaltres té els llibres de la carrera, i no els utilitza?? Me'ls podríeu passar o vendre?? Mercis!!
catalanna
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

Re: Llibres UNIR

ds. jul. 21, 2012 8:58 pm

Hola! Jo estic fent primària a la unir i de la majoria de matèries no et calen els llibres! Igualment, a facebook hi ha grups de compra-venda de llibres de l'UNIR, si t'interessa envia'm privi i te'ls busco! Però vaja, que si és com primària, amb els pdf i veient les classes en tens de sobres!
Danu

ds. jul. 21, 2012 9:08 pm

Catalanna, gràcies per contestar! Encara estic dubtant, perquè he llegit crítiques molt dolentes a Internet! Penso que potser trigaria molts anys, més el curset per obtenir la B2 de la segona llengua per lo de Bolònia... Tu fas tota la carrera, o vens d'alguna de la que et convalides assignatures? Quant de temps hi dediques, creus que amb dues hores diaries seria suficient? És que per la meva feina no puc dedicar més... De quants crèdits et matricules al cuatrimestre? Ai, merci, és que soc un mar de dubtes!
L'altre opció seria el IOC, que és més curt i molt més barat, encara que és clar, no és el mateix. Però tinc por de què no m'admetin...
catalanna
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

ds. jul. 21, 2012 9:46 pm

T'he enviat privi!
Danu

ds. jul. 21, 2012 11:23 pm

Gràcies, bonica! M'has animat molt :ok:
Iris
:: pantera
Entrades: 893
Membre des de: dl. jul. 14, 2008 6:13 pm

dg. jul. 22, 2012 11:18 pm

Bones Danu,

Et dic el mateix que la companya, de fet ja t'he contestat per missatge privat que no calen gaires llibres i que sovint a la biblioteca els trobes.
Ànims per la carrera!!. Jo vaig acabar el grau a l'abril i estic molt contenta. Això sí he fet un itinerari "exprés" perquè jo ja sóc mestra de primària!!

Per cert, el B1 jo me'l vaig treure a la UOC, que era molt més barat i sense exàmen final (només avaluació contínua). A la UNIR no em van posar cap inconvenient al sol·licitar el títol de grau. Aquests nous títols de llengües estrangeres són a nivell europeu i en principi t'han de servir per acreditar un domini concret d'una llengua estrangera.

Qualsevol dubte pregunta que totes hem passat per aquí!!

Iris
ImatgeImatge

Visiteu el bloc de les meves petites: http://esthermestres.blogspot.com/

Imatge
Iris
Entrades: 893
Membre des de: dl. jul. 14, 2008 6:13 pm

dg. jul. 22, 2012 11:19 pm

Per cert... ara que hi he pensat, afiliant-me a un sindicat em feien un descompte considerable en la matrícula. No sé si ho saps això Danu però potser t'interessa.
ImatgeImatge

Visiteu el bloc de les meves petites: http://esthermestres.blogspot.com/

Imatge
ei1985
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: ds. maig 05, 2012 6:20 pm

dl. jul. 23, 2012 7:41 am

Jo també màstic mirant l’ opció de fer magisteri infantil a la UNIR. Ara ho estic fent però a la uni presencial i amb el treball es un rotllo perquè treballo moltes hores i sem feia una mica difícil poder anar a classe 6 hores cada dia, mes hores de treballs grupals, individuals, lectures, preparar exams… i he decidit pesar-me a distancia… a mes també tinc el cicle de educació infantil que també hem convaliden alguna cosa.
Però la veritat es que no se quans crèdits agafar-me. Tindria unes 3 hores al dia per estudiar.
Algú ho esta fent? Quans crèdits hos eu agafat? Si algú ve del cicle, el tema convalidacions que tal?...
Perdoneu per tantes preguntes però es que no se que fer… a mes el preu… ais…
Moltes gràcies
jana
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dt. des. 04, 2007 3:44 pm

ds. ago. 18, 2012 2:27 pm

Hola!
Jo també estic pensant en fer primaria o infantil, però no disposo d gaire temps....a mes d treballar tinc dos nens, bufff tinc molts dubtes... A mes d lo cara k es no se si mai em podre dedicar tal i com estan les coses!
Quantes hores al dia hi dediqueu?
Els treballs son dificils?
Gracies
PanxetaRodona
Entrades: 36
Membre des de: dl. jul. 08, 2013 1:48 pm

dt. jul. 16, 2013 8:00 pm

Hola a totes!
Ja veig que fa dies que va aquest post, peró sóc nova per aqui.. espero que us serveixi la meva experiència..
Enguany he fet les assignatures de primer del Grau d'Educació Infantil que no tenia convalidades, 38 crèdits repartits en 7 assignatures (3 al primer quatri i 4 al segon quatri). Tinc el CFGS i em convaliden 92 crèdits dels 240 de la carrera (també els Practicum). Treballo a jornada complerta i la veritat és que hi dedico molt de temps, gairebé tot el meu temps lliure.. La UNIR sota el meu punt de vista, està molt ben organitzada: cada setmana hi ha classe de cada assignatura i si no pots assistir en directe la pengen i la veus en diferit. Desde el minut 1 ja saps quan has d'entregar cada treball i, de fet, no cal que els fassis tots, com a màxim pots aconseguir 4 punts si decidiu fer evaluació contínua i penseu que proposen treballs per uns 6 punts, amb la qual cosa podeu triar quins treballs us agraden més o us semblen més interessants...
La pega que trobo és el preu, és bastant car per la meva butxaca, em toca estalviar tot l'any per la matrícula, jejejeje! Peró com heu comentat per aqui, hi ha un descompte per afiliades a alguns sindicats. Jo ho estic a UGT Catalunya i me'n puc beneficiar ja que porto més de 6 mesos inscrita. També fan diferents preus segons si ho pagues de cop o en 2 vegades i segons el número de crèdits dels que et matriculis.
Crec que us he fet cinc cèntims, peró si se us acut qualsevol pregunta no dubteu en preguntar-me!
Salutacions :-()-)
Imatge
karokindes
Entrades: 65
Membre des de: dg. juny 19, 2011 12:55 pm

dt. set. 10, 2013 2:50 pm

Hola noies, jo he començar aquest juliol el grau de primaria a l'UNIR. Ja sóc professors d'E.F i com que fa anys que tinc destinació a primària he decidit treure'm el grau.
La pregunta que tinc és la seguent: ¿ si fas menció/especialitat en anglès...llavors et poden nomenar com a mestre d'anglès a la borsa o continues sent mestra de primaria?

moltes gràcies
Jaleturu
:: poltre
:: poltre
Ubicació: Alella
Entrades: 601
Membre des de: dl. oct. 24, 2011 11:55 am

dj. set. 12, 2013 4:30 pm

Hola!

jo m'he matriculat a primària per a començar aquest mes de setembre. M'han convalidat 40 crèdits de la meva anterior carrera q no té gaire a veure amb magisteri. estic contenta per això.

de moment m'he matriculat a 3 assignatures al 1r quatrimestre i 2 al segon.

hi ha algun fil per estudiants de la UNIR? em podeu donar la vostra opinió del funcionament, etc?

Gràcies!
Roc - 25/11/2011
Imatge

Bet - 15/01/2015
Imatge

Torna a “Estudis”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: