Estudiar Educació a la UNIR

Universitat, oposicions...
simona
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dj. abr. 04, 2013 10:12 pm

Estudiar Educació a la UNIR

dj. abr. 04, 2013 10:21 pm

Hola! Em presento, soc Simona i el proper setembre començaré Disseny a Barcelona. A més a més, havia pensat en l'opció d'anar estudiant poquet a poquet el grau d'Educació (no he triat especialitat) a la UNIR. La raó del missatge és trobar a gent que ja ho estigui fent per informar-me de quant de temps li dediquen als estudis. És possible dedicar-li unes 2 horetes diaries fent únicament la meitat dels crèdits per any? Com ho feu vosaltres? Gràcies :)
gisa
:: lleona
Entrades: 914
Membre des de: dj. març 28, 2013 8:13 am

Re: Estudiar Educació a la UNIR

dj. abr. 04, 2013 10:40 pm

Hola simona, jo porto tres anys estudiant a la UNIR el grau de primaria. No el faig sencer perquè tenia moltes assignatures convalidades d'una llicenciatura anterior. Jo he fet 3 asignatures (18 crèdits) per quatrimestre, excepte el primer any, que en vaig fer 30 per quatrimestre i quasi em tiro per la finestra!! :-D Jo, a part d'estudiar, he estat treballant sempre (excepte ara que estic a l'atur) i cuidant els meus pares i la meva filla, i m'ho he anat traient amb bones notes. La clau és ser molt constant, doncs les tasques són fàcils, però hi ha molt de volum de feina: tasques d'avaluació continua, tasques d'ampliació, mirar les classes (molt important!!) No et sabria dir quantes hores hi dedico, doncs ho faig com puc, i mentre que alguns dies no faig res, altres m'hi poso a tope... No sé ben bé qunants crèdits serien la meitat dels que toquen per any, però poder-hi dedicar dues hores diàries està molt bé!! Ànims!! :ok:
Imatge Imatge Imatge
simona

dj. abr. 04, 2013 11:01 pm

Bé, la meitat dels crèdits seria 30, en lloc de 60. Normalment estudiant a temps complet cada quatrimestre s'agafen 5 asignatures, de 6 crèdits cadascuna, així que fer-ne 3 cada quatrimestre està prou bé. Llavors veus viable que m'agafi 18 credits dedicant-li un parell d'horetes cada dia? No necessito notes genials, tan sols nar treguent-la sense preses.
gisa

dv. abr. 05, 2013 9:04 am

Ei, Simona! Desconenc les teves circumstàncies: si tens feina, fills, si els altres estudis t'absobeixen molt... Però d'entrada et dic que si t'hi pots dedicar cada dia una estoneta ho veig assequible. Jo, ja t'ho he dit, vaig a "salto de mata", doncs no puc tenir un horari d'estudi constant, però tot i així, deixant a part algun moment puntual d'estrés, m'ho he anat traient sense problemes. Crec que fa temps es va obrir un post sobre aquest tema i allà potser hi trobaries altres experiències... Si necessites res, ja ho saps! Per cert, m'ha cridat l'atenció que volguessis fer dos estudis tan diferents... Ets molt polivalent, jeje! :content:
Imatge Imatge Imatge
simona

dv. abr. 05, 2013 4:06 pm

Ja ho sé que són ben diferents jajajajaj. La meva passió sempre ha estat el disseny però també m'agraden moltres altres coses i trobo que estudiar els dos graus al mateix temps em veendria molt bé. Una altra opció és fer Psicologia a la UOC, però no em crida tant l'atenció. Moltes gràcies perquè m'has ajudat bastant a treure una idea general del que és. Encara que ja havia llegit els altres temes sobre la UNIR m'interessava saber més sobre la càrrega horaria i el temps que li hauria de dedicar.
gisa

ds. abr. 06, 2013 9:07 am

Me n'alegro que t'hagi ajudat... A la UNIR el més important és la constància, ja ho veuràs. Ah, i encara que et diguin que t'has de comprar tots els manuals, és mentida!! Jo només me n'he comprat dos o tres, i tinc altres companyes que també han estudiat a l'UNIR i que han fet igual que jo, i veient les classes i mirant els apunts i documents que ells et proporcionen és suficient. Per cert, la meva altra carrera és psicologia, que la vaig fer seguint el mètode tradicional fa molts anys, i la veritat és que em va decepcionar força, ja que la vaig trobar molt teòrica i incompleta. Molts ànims i molt sort Simona! :content:
Imatge Imatge Imatge

Torna a “Estudis”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: