UNIR

Universitat, oposicions...
llumat
:: conillet
Entrades: 383
Membre des de: dt. des. 13, 2011 7:14 pm

UNIR

dg. maig 19, 2013 3:46 pm

Bona tarda,
estic pensant en estudiar E.Infantil a la UNIR però no coneixo a cap català que ho faci...algú coneix o està estudiant en aquesta universitat nova?
Agraïria informació.
Moltes gràcies!
Imatge

Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
italiana
Entrades: 371
Membre des de: dv. juny 06, 2008 3:02 pm

Re: UNIR

dg. maig 19, 2013 9:34 pm

jo estic fent ed.primaria
si tens facebook, busca un grup de la unir d'ed infantil, ja veuras com trobes mes catalans

als examens som un munt ;-)))
Imatge Imatge Imatge
llumat

dl. maig 20, 2013 10:25 am

Hola italiana,
em podries dir si saps la diferència de E.I a la de primària?
Si fas primària solament pots donar classes als de primària i infantil? No em queda clar amb el pla bolonia...
Merci!
Imatge

Imatge
italiana
Entrades: 371
Membre des de: dv. juny 06, 2008 3:02 pm

dl. maig 20, 2013 12:27 pm

jo crec q amb els nous graus, amb infantil fas de 3 a 6 anys
i amb primaria ets mestra "general" de 6 a 12 anys, si vas a la web de la unir segur q t'ho explica com a sortides professionaks
Imatge Imatge Imatge
gegette
:: zebra
:: zebra
Ubicació: Salou, TGN
Entrades: 1073
Membre des de: dc. ago. 26, 2009 4:44 pm

dl. maig 20, 2013 10:31 pm

Sóc mestra, i pel que jo sé, els mestres d'E.I. poden donar classes a primària i els de primària només poden fer primària.
En el tema de substitucions sempre són els últims de la llista (els hi passen per davant totes les especialitats inclosos els d'E.I).
L'altre dia justament una noia que és interina a la meva escola em deia que si li haguessin dit tot això, no hauria triat Primària.
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
Margoia
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dc. maig 01, 2013 11:51 am

dc. maig 22, 2013 2:33 pm

Hola, jo estic estudiant 3r d'EI a la UNIRi n'estic molt contenta. Porta bastanta feina, pero per mi val la pena. Per cert,hi ha molts catalans. Si tens algun dubte concret, ja saps,pots preguntar-me.
llumat

dc. maig 22, 2013 7:09 pm

Moltes gràcies noies,
ha sigut de gran ajuda.
Imatge

Imatge
gisa
:: lleona
Entrades: 914
Membre des de: dj. març 28, 2013 8:13 am

ds. maig 25, 2013 8:56 am

Hola Llumat! :content:
Ja fa dies que et volia escriure, però per diferents motius no he pogut... Jo estic estudiant l'últim curs d'Educació Primària i n'estic molt contenta.Tinc dues amigues que ja fa un parell d'anys que també han acabat aquest grau. Com t'han dit, hi ha una pila de catalans a l'UNIR! Els exàmens es fan a diferents seus d'Espanya i a la de Barcelona sempre som moltíssima gent. Com també t'han dit, no és difícil, però sí que cal ser constant, doncs hi ha força volum de feina. A l'últim curs, també has de pensar que tens el practicum (si no te'l pots convalidar) i el Trabajo de Fin de Grado, que quan hagis acabat, has de defensar davant d'un tribunal. Però en tot moment estàs molt acompanyat per tutors, tens correus i fòrum per dubtes, i molts recursos per anar fent. Sobre el tema de les especialitzacions, jo diria que si fas infantil pots fer de 0 a 6, i si fas Primaria, de 6 a 12. Si fas primaria pots obtenir la "mención en..." (música, anglès, educació física, educació especial...) fent una sèrie de crèdits optatius relacionats amb el tema que t'interessi (ara ja no hi ha el magisteri especialitzat). En quant a sortides professionals, Ensenyament (públic) està fatal! Jo porto 5 anys a la borsa d'interins (encara no he acabat la carrera, però treballava a secundària perquè també sóc psicòloga) i aquest any ha estat el primer que no he treballat ni un sol cop. Ara bé, pensa que també hi ha la privada, i que si fas educació infantil també pots optar a treballar a les llars d'infants. Doncs, res, ja t'he clavat el rotllo, jejej!! T'animo molt a intentar-ho, i qualsevol dubte... ja ho saps!! :ok:
Imatge Imatge Imatge
gisa
Entrades: 914
Membre des de: dj. març 28, 2013 8:13 am

dc. set. 11, 2013 8:40 am

Ostres Lausana! Jo no em vaig trobar mai amb res semblant a l'UNIR! Sinó segur que em desmatriculo!! En el meu cas va ser tot el contrari... Jo ja estava treballant en educació quan vaig començar a estudiar, i també tinc aquest tarannà de "mestra catalana" que tu dius, i a més, em van molt les metodologies més innovadores, que parteixen dels interessos dels nens, que són integradores... i em va sorprendre que a l'UNIR també "combreguessin" tant amb aquesta filosofia. De fet, el meu TFG era una proposta d'intervenció basada en aquestes idees, i els va agradar molt! Sobre el tema econòmic... sí, es una ruïna! :ufs:
Imatge Imatge Imatge

Torna a “Estudis”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: