Estudiar accés a la universitat per la Uoc.

Universitat, oposicions...
Avatar de l’usuari
manumar
:: lleona
:: lleona
Entrades: 954
Membre des de: dl. nov. 28, 2005 2:15 pm
Ubicació: Calella
Contacta:

Estudiar accés a la universitat per la Uoc.

EntradaAutor: manumar » dj. juny 06, 2013 12:55 pm

Bona tarda;

Per motius varis no vaig poder estudiar en el seu moment. Només tinc el títol de graduat escolar EGB, amb aquesta titulació no puc accedir a estudiar ni tant sols un grau mitjà.
Aquest any la meva idea era tornar estudiar però començant per obtenir el graduat de secundaria i l'any següent cursar l'accés per la universitat. El meu home porta molt temps intentant fer-me veure que'l millor és que aquest any directament fagi l'accés i m'oblidi d'estudiar el graduat de secundaria, durant molt temps he pensat que no per motius com ara: fa molts anys que no estudio, potser serà massa per a mi.... però fa unes setmanes que penso que potser té raó i que per això hi ha el curs de preparació pels exàmens.
Així que un cop decidit m'he estat informant per diversos llocs, la Uned, la Uoc, escoles d'adults. El problema de les escoles d'adults és que m'haig de desplaçar a altres poblacions, visc a Calella i només tinc o Mataró o Blanes però els horaris són incompatibles amb la meva vida (tinc un fill petit de 5 anys, el meu home treballa a torns i no tenim familia al poble), la Uned era una bona opció fins aquest matí al contactar amb ells m'han dit que no em poden confirmar si el proper curs faran docència a dos pobles del meu i que a més era en dissabte, si m'haig de desplaçar ja és a Bcn o Terrassa i els horaris són entre setmana. Així que avui he trucat a la Uoc, m'ha agradat, a més hi ha un curs que ha començat ja però no han fet materia, els alumnes estan aprenent com funciona la web i la materia comença a finals de juny.
Aquesta última opció entre d'altres m'agrada perquè adelanto uns mesos l'inici de l'estudi i crec que podré anar més tranquil.la a l'hora de preparar els exàmens.

A banda d'això els que estudieu a la Uoc n'esteu contents? Creieu que m'arrisco massa si no faig abans la Eso? Sabeu d'alguna altre opció?

Gracies;

Mar
Imatge
Avatar de l’usuari
Pesoleta
Entrades: 4
Membre des de: dl. feb. 04, 2013 10:33 am

Re: Estudiar accés a la universitat per la Uoc.

EntradaAutor: Pesoleta » dj. juny 06, 2013 7:26 pm

Hola manumar, jo fa uns anys que vaig fer les proves i em va anar molt bé fer un curs pq t'orienten molt bé de cara als examens. Penso que el teu marit té raó, jo també em saltaria la secundaria, l'accés no és difícil simplement és triar bé les assignatures i preparar-te, a part potser es faria massa llarg si el teu objectiu igualment és anar a la universitat. El que si et recomano és que no escullis assignatures com literatura o filosofia a no ser que et siguin necessaries, sobretot literatura és molt pesada! Amb el que no et puc ajudar és a decidir on pq jo ho vaig fer a una acadèmia de bcn, però conec gent que ha estudiat a la UOC i n'estan contents. Anims!!!
Avatar de l’usuari
Bryckley
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 11:51 am

Re: Estudiar accés a la universitat per la Uoc.

EntradaAutor: Bryckley » dv. juny 07, 2013 8:29 am

Hola manumar,

Jo porto des del febrer del 2011 estudiant a la UOC i n'estic molt contenta. Amb el tema de l'accés no et puc ajudar perquè jo hi vaig entrar a través de nota de Selectivitat... però se de gent que l'ha fet i m'ha dit que és molt assequible. Tal com et diuen, has de triar bé les assignatures i ja està!

Pel tema UOC crec que és imprescindible la constància ja que estudiar a distància des de casa és una cosa molt temptadora per anar-ho deixant "per un altre dia". Jo el primer any vaig elaborar un pla d'estudi i em va anar tant bé que sempre he seguit amb el mateix procediment.

Si tens algun dubte o vols que et saber coses concretes o vols que et passi alguna pràctica a nivell d'exemple perquè vegis com es treballa a la UOC envia'm un privat i t'ho passo sense cap mena de problema!


I ànims amb els estudis! :ok:
Imatge
Imatge
Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Estudiar accés a la universitat per la Uoc.

EntradaAutor: neuetes » dv. juny 07, 2013 9:24 am

L'accés a la universitat no sé com funciona, però jo he estudiat a la UOC... prepara la cartera perquè és una universitat bastant careta. Busca pel sp, hi ha post que en parlen.
Avatar de l’usuari
manumar
:: lleona
:: lleona
Entrades: 954
Membre des de: dl. nov. 28, 2005 2:15 pm
Ubicació: Calella
Contacta:

Re: Estudiar accés a la universitat per la Uoc.

EntradaAutor: manumar » dv. juny 07, 2013 10:09 am

Moltes gracies a totes per les vostres respostes.

Avui és l'últim dia per la matrícula, casualitats de la vida, la següent preinscripció és per començar al novembre i pagant el mateix que he pagat jo.
Segons m'ha dit la noia dimarts ja tindré les claus i podré començar. Estic nerviosa i amb molta il.lusió. El meu home fa uns dies ha acabat la diplomatura i el meu germà aquest any ha aprovat l'accés, això amb dona molts ànims.
He escollit la rama social i les assignatures específiques són geografia e història contemporania, crec que són bastant accessibles.
Tema preus sé que és cara però un cop acabi l'accés tinc opcions, perqué tant puc estudiar a través de la UOC com a qualsevol universitat de Catalunya i també em permet poder accedir a grau superior, així que m'obre moltes portes.
Espero tenir sort i dintre d'un any pugui matricular-me a la universitat.

Mar
Imatge
Pink_flower
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

Re: Estudiar accés a la universitat per la Uoc.

EntradaAutor: Pink_flower » dt. juny 24, 2014 1:04 pm

Hola! Ja se que aquest post esta una mica oblidat pero provo a veure si em pots explicar com ha anat el curs i la prova d'acces que suposo ja vas fer. Jo de cara al setembre em vull matricular a la UNED per fer la prova d'acces i he escollint la UNED perque fan seguiment i sembla una mica mes facil perque es una assignatura menys (com es en castella no faria catala) i tens la opcio de fer els examens al febrer i despres a l'abril/maig i no jugar-te-la tot de cop nomes a un examen. Aixo si son quasi 500€ el curset...
A veure si algu em pot ajudar :)
Crisalexi
:: granota
:: granota
Entrades: 217
Membre des de: dg. març 09, 2014 1:43 pm

Re: Estudiar accés a la universitat per la Uoc.

EntradaAutor: Crisalexi » dl. juny 30, 2014 12:43 pm

Hola!!

Jo estic igual. El pitjor es que em volia matricular per un curs de corredor d´assegurances, i no puc, perquè em demanen com a mínm l´accés...
No se per ón tirar, Uned, Uoc?? I a mes tinc entès que només hi ha una branca que et lliuri de las mates, no se, tambñe li estic donant molts voltes, i no se d´ón treure el temps...És molt complicat?
Pink_flower
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

Re: Estudiar accés a la universitat per la Uoc.

EntradaAutor: Pink_flower » dl. juny 30, 2014 12:51 pm

Crisalexi ha escrit:Hola!!

Jo estic igual. El pitjor es que em volia matricular per un curs de corredor d´assegurances, i no puc, perquè em demanen com a mínm l´accés...
No se per ón tirar, Uned, Uoc?? I a mes tinc entès que només hi ha una branca que et lliuri de las mates, no se, tambñe li estic donant molts voltes, i no se d´ón treure el temps...És molt complicat?


Hola! Doncs jo de moment m'he apuntat a l'escola d'adults i fare la branca social-juridica i no fare mates sino geografia i historia contemporanea. Ja m'explicaras com vas i ens anem informant :)
Crisalexi
:: granota
:: granota
Entrades: 217
Membre des de: dg. març 09, 2014 1:43 pm

Re: Estudiar accés a la universitat per la Uoc.

EntradaAutor: Crisalexi » dl. juny 30, 2014 12:55 pm

Marta87 ha escrit:
Crisalexi ha escrit:Hola!!

Jo estic igual. El pitjor es que em volia matricular per un curs de corredor d´assegurances, i no puc, perquè em demanen com a mínm l´accés...
No se per ón tirar, Uned, Uoc?? I a mes tinc entès que només hi ha una branca que et lliuri de las mates, no se, tambñe li estic donant molts voltes, i no se d´ón treure el temps...És molt complicat?


Hola! Doncs jo de moment m'he apuntat a l'escola d'adults i fare la branca social-juridica i no fare mates sino geografia i historia contemporanea. Ja m'explicaras com vas i ens anem informant :)


MArta guapa, a quina escola d´adults ? Però és presencial, oi? Jo presencial no m´ho puc permetre, ja no tinc temps ni de depilar-me!!! Ainsssss, perquè no vaig a profitar cuan era jove?? ;))
Crisalexi
:: granota
:: granota
Entrades: 217
Membre des de: dg. març 09, 2014 1:43 pm

Re: Estudiar accés a la universitat per la Uoc.

EntradaAutor: Crisalexi » dl. juny 30, 2014 1:04 pm

Aquí us poso un enllaç interesant, per fer-ho per lliure.

http://universitatsirecerca.gencat.cat/ ... e_25_anys/
Pink_flower
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

Re: Estudiar accés a la universitat per la Uoc.

EntradaAutor: Pink_flower » dl. juny 30, 2014 1:25 pm

Si es presencial, tres classes a la setmana de 18 a 21 i algun dia de 19 a 21. La part bona es que son 15€ tot el curs i et donen apunts i seguiment per saber que estudiar exactament. Jo ja els hi vaig dir que una setmana potser anava un dia i un altre dos dies com a molt. Mes no puc perque treballant i amb dos nens no dono per mes... per cert les preinscripcions acaben avui! Jo m'he apuntat a Ripollet.
Crisalexi
:: granota
:: granota
Entrades: 217
Membre des de: dg. març 09, 2014 1:43 pm

Re: Estudiar accés a la universitat per la Uoc.

EntradaAutor: Crisalexi » dl. juny 30, 2014 3:53 pm

Ho he mirat per lliure, no sembla pas molt complicat. Poso l´enllaç.
http://universitatsirecerca.gencat.cat/ ... e_25_anys/

Crec que les les probes són només un cop l´any, o sigui que tenim un any practicament per preparar-nos, oi ?
Doncs apa, a per totes!!
Sort i coratge guapa!!
Pink_flower
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

Re: Estudiar accés a la universitat per la Uoc.

EntradaAutor: Pink_flower » dl. juny 30, 2014 9:53 pm

Doncs no te pinta de ser molt dificil potser el mes complicat les especifiques. Em sembla que les proves son cap a l'abril/maig. Encara ens queda temps. Ja ens anirem parlant. Si em passen apunts i t'interessan m'ho dius.
Crisalexi
:: granota
:: granota
Entrades: 217
Membre des de: dg. març 09, 2014 1:43 pm

Re: Estudiar accés a la universitat per la Uoc.

EntradaAutor: Crisalexi » dt. jul. 01, 2014 6:50 am

Ostres doncs si! Ho faré per lliure, si pots pasar-me apunt, genial!! Jo tb en demanaré, i si els tinc t´els passo ;)
Pink_flower
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

Re: Estudiar accés a la universitat per la Uoc.

EntradaAutor: Pink_flower » dv. feb. 06, 2015 9:17 pm

Hey!!! Com va?? Finalment em vaig apuntar a la UNED per fer el curs per la prova d'acces i ja han passat els primers examens!! Ara a esperar les notes i despres a maig. Que rapid ha passat el temps desde que vaig començar a buscar info. Bona nit!
ESTRIS21
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dt. feb. 11, 2014 5:33 pm

Re: Estudiar accés a la universitat per la Uoc.

EntradaAutor: ESTRIS21 » dj. març 05, 2015 9:32 pm

Marta87 quin preu te mes o menys el curs per la prova d'acces per la Uned, si no es molt preguntar-hi.

Es que estig mirant per fer-ho.

Tambe vull mirar un cop aprovat el tema de relacions laborals que he vist que tambe hi preguntaves en un altre tema
Pink_flower
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

Re: Estudiar accés a la universitat per la Uoc.

EntradaAutor: Pink_flower » dj. març 05, 2015 10:24 pm

Hola!!

Doncs el curs sencer a la uned (amb tutories, dues convocatories, setembre per recuperar o pujar nota...) son uns 500€. Ara no se exactament quant pero ronda aixo. Jo ja porto la meitat fet. Ara a per maig!! I espero en uns mesos començar ja el grau si tinc sort...
Anima't!! :)
Pink_flower
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

Re: Estudiar accés a la universitat per la Uoc.

EntradaAutor: Pink_flower » dc. maig 13, 2015 9:57 pm

Bueno!! A dues setmanes pels examens finals ja i mirant tema matricula ja pel Grau...ufff ha passat tot molt rapid, no m'ho esperava. Alguna mes s'ha animat?? Us presenteu per lliure??
Al setembre espero ja estar inmersa en el Grau de Relacions Laborals. Quines ganes i quina ilusio!
Si alguna dubta si fer la prova d'acces, us animo totalment. Anims!!

Torna a “Estudis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::