Grau Superior Educació Infantil a Barcelona

Universitat, oposicions...
Avatar de l’usuari
currito
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dt. maig 07, 2013 12:23 pm

Grau Superior Educació Infantil a Barcelona

EntradaAutor: currito » dt. juny 11, 2013 1:55 pm

Hola! estic pensant per aquest any(una mica just) o per l'any vinent posar-me a estudiar un Grau Superior d'Educació infantil. El problema és evidentment el preu de la matrícula, que segons el secretari del centre on vaig preguntar eran uns 500 Euros. El centre era públic, per tant el meu dubte és saber si coneixeu algún centre on la matrícula sigui inferior a aquest preu, o a tots els centres públics serà el mateix preu, al meu entendre excessiu.
Moltes gràcies mamas i papas, :ok:
CURRITO
Avatar de l’usuari
Lula1
:: rateta
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dc. maig 30, 2012 8:49 am

Re: Grau Superior Educació Infantil a Barcelona

EntradaAutor: Lula1 » dt. juny 11, 2013 9:26 pm

Hola Currito!

En aquest enllaç trobaràs els preus públics marcats pels diferents estudis en centres públics. Si necessites més info m'ho demanes.

http://www20.gencat.cat/portal/site/ens ... 0c1e0a____
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: Grau Superior Educació Infantil a Barcelona

EntradaAutor: PetitPrincep79 » ds. juny 29, 2013 11:12 pm

Hi has mirat estudiar a través de la IOC?
És a distància amb exàmens presencials, són estudis reglats i la matrícula no és tant elevada.
Ara ja és tard per fer la matrícula, però al novembre s'obrirà un nou plaç per a començar al gener 2014.
Aquí al SP hi ha un post obert sobre aquest cicle, de gent que s'ha animat a estudiar-ho a distància.
Sort!
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Avatar de l’usuari
Ponchan
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 330
Membre des de: dc. març 07, 2012 3:53 pm

Re: Grau Superior Educació Infantil a Barcelona

EntradaAutor: Ponchan » dt. jul. 02, 2013 10:52 am

currito!!!

jo estudio a través del IOC el grau superior d'educació infantil!

aquest semestre el preu de la matrícula + assignatures (ja que pagues per assignatura, i res de matrícula ni extres....) són 46, 30€ el primer cop pots agafar 3 assignatures i llavors ja 4 !!!

està super bé de preu i per temps i demés ja que to montes com vols.....!!!

si necessites ajuda o qualsevol cosa ja saps!!!


Sort!
Imatge
Marta_86
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dt. gen. 10, 2012 10:55 pm

Re: Grau Superior Educació Infantil a Barcelona

EntradaAutor: Marta_86 » dg. jul. 28, 2013 5:56 pm

500 euros de matricula??? En serio? Millor que ho fasis per l'IOC que és més econòmic...
Avatar de l’usuari
Hashi
:: peixet
:: peixet
Entrades: 274
Membre des de: dj. ago. 30, 2012 6:46 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Grau Superior Educació Infantil a Barcelona

EntradaAutor: Hashi » dc. ago. 14, 2013 12:53 pm

Hola currito,

com la Ponchan també t'aconsello que et miris de fer-ho per l'IOC (Institu Obert de Catalunya). Jo així ho he fet i he quedat molt contenta, ja que tens la comoditat de marcar-te tu els horaris i ritme agafant més o menys mòduls, i en cas de treballar t'ho pots compaginar sense problemes. L'únic important al fer-ho a distància és que has de ser constant i tenir organització.
Aquest semestre passat vaig acabar tota la part teòrica i ja he parlat amb una escola bressol per poder-hi fer les pràctiques de cara a l'octubre :anec:

500€ em semblen una passada!!
Imatge
Mireia82
Entrades: 1
Membre des de: dc. juny 24, 2015 9:24 pm

Re: Grau Superior Educació Infantil a Barcelona

EntradaAutor: Mireia82 » dc. juny 24, 2015 9:33 pm

Hola a tots/es!
Us explico una miqueta la meva situació. Tinc 32 anys,vaig estudiar Economia. Ara he decidit que vull estudiar el cicle formatiu d'educació infantil pq és el que realment m'agrada.
El voldria estudiar a distància i m'agradaria saber si es pot compaginar amb una feina. Les pràctiques s'han de fer pel matí?són moltes hores?Ho dic pq actualment estic treballant a jornada complerta.
Sé que ja arribo tard per començar al setembre,així q seria de cara al Gener.
Algú em podria dir el cost total dels dos anys?
Moltíssimes gràcies a tots per la vostra ajuda.
Bona nit!
Boniqueta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 9:38 am

Re: Grau Superior Educació Infantil a Barcelona

EntradaAutor: Boniqueta » dl. jul. 13, 2015 9:54 am

Hola Mireia82. Jo estic fent el cicle formatiu d'educació infantil a través de l'IOC des del febrer (per tant he fet el primer semestre). Jo també treballo a jornada complerta i a més tinc una nena i ho puc fer. Depèn de la feina que tinguis es tracta de que no et carreguis molt d'assignatures cada semestre. Jo ara n'he fet 3. Em sembla que aquest any, com a novetat, et podràs matricular de Unitats Formatives soltes. També tens la possibilitat d'examinar-te per lliure. La Generalitat de Catalunya treu unes convocatòries que permet fer els exàmens per lliure. Surt molt més econòmic i és més ràpid. Les convocatòries solen sortir a l'octubre i els exàmens son entre gener i febrer. Jo el següent semestre faré dues per l'IOC i dues per lliure.
Les pràctiques són obligatòries i pots convalidar-ne el 20 o 25% (ara mateix no recordo el % exacte) si demostres que estàs treballant. Si durant la setmana no les pots fer, sé de gent que les fa en caps de setmana per exemple en alguna ludoteca. Jo demanaré reducció de jornada (aprofitant que tinc una nena i així no he de donar explicacions a l'empresa) i miraré de buscar una escola bressol que me les deixi fer per la tarda (la meva cunyada ho va fer així).

Si tens més dubtes pregunta'm perquè t'ho he resumit molt!!.
Imatge

Torna a “Estudis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::