APUNTS PROVA D'ACCÉS UNIVERSITAT MAJORS 25

Universitat, oposicions...
Noah25
Entrades: 1
Membre des de: dt. jul. 30, 2013 2:40 pm

APUNTS PROVA D'ACCÉS UNIVERSITAT MAJORS 25

dt. jul. 30, 2013 2:45 pm

Hola,quan va nèixer el meu fill vaig tenir que deixar d'estudiar,i ara al cap de 5 anys tinc intenció de tornar-hi,em vaig posar en contacte amb la UOC,ja que vull accedir a la universitat,i per aixó he triat l'opcció de la prova d'accés per a majors de 25,estudiar a la UOC m'es imposible,els preus són desorbitats,i acudiar a una acadèmia tampoc m'es posible.
He pensat que potser,si algú ha estudiat per la UOC o en alguna acadèmia,podria deixar-me els apunts perque jo em pogués preparar pel meu compte,em farieu un favor enorme!
Laia29
:: gosset
Ubicació: Barcelona - Les Corts
Entrades: 494
Membre des de: dg. oct. 23, 2011 6:11 pm

Re: APUNTS PROVA D'ACCÉS UNIVERSITAT MAJORS 25

dt. jul. 30, 2013 10:27 pm

Hola!

Qualsevol llibre de 1r o 2n de batxillerat et podria servir per preparar les assignatures. De quines matèries específiques et vols examinar? Jo em vaig examinar de quimica i biologia tot i que també tinc un llibre de geografia que et podria servir.
Imatge

Imatge
caliope
:: zebra
:: zebra
Ubicació: Barcelona
Entrades: 1096
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 10:18 am

dc. jul. 31, 2013 10:39 am

Hola Noah, el meu marit es va treure l'acces a la Uned. Com es una uni publica el preu va ser de 400 € aprox. Li va anar molt be (l'unic es que a les assignatures comunes no tenen el català) i aquest acces despres et servei per qualsevol uni que vulguis. Es tot el curs online i els examens, obviament, presencials.
ImatgeImatgeImatge Imatge
closca
Entrades: 475
Membre des de: dv. set. 25, 2009 12:44 pm

dl. ago. 05, 2013 9:18 pm

Hola!
Jo vaig fer la prova fa 7 anys i tot i que vaig anar a classe a una acadèmia vam seguir el programa de batxillerat. Els llibres de batxillerat de les assignatures que vulguis fer segueixen el mateix currículum com ja t'han comentat.
T'has mirat la web de la Generalitat que recull tota la info? http://www20.gencat.cat/portal/site/ur/ ... 0c1e0aRCRD
Va molt bé per tenir una idea ben clara de com són els exàmens i a més hi ha els exàmens dels anys anteriors i les respostes.

Espero que et vagi molt bé! Per mi va ser tota una experiència que repetiria demà mateix! >.-<:
Imatge
Imatge
mrt
Entrades: 1
Membre des de: dj. oct. 10, 2013 4:14 pm

dj. oct. 10, 2013 4:22 pm

Hola!
He caigut en aquest missatge de casualitat, així que faig una petita intrusió per aportar la meva experiència. Sóc professora, tant a nivell particular com en acadèmies, i ja porto uns anys preparant alumnes per la prova d'acces a la universitat per majors de 25 anys. Com bé t'han dit per aquí dalt, et recomano que miris llibres de batxillerat (si no en tens, sempre hi ha algun conegut que ja no els fa servir) i t'estudiis els temes que marca el temari oficial que publica gencat cada any. Amb això i practicant amb els exàmens (i les respostes) publicades a la mateixa pàgina, en tindràs prou per preparar-te la prova correctament.

A banda, si se'm permet una mica de promoció, si necessites alguna classe de repàs, dubtes, ressolució d'exàmens o el que sigui, ofereixo classes a preu econòmic, tant presencials com online. En ser classes puntuals no suposen gaire gast, com poden ser les acadèmies. Per contactar amb mi: emeclasesparticulares@gmail.com

Molta sort amb l'estudi i l'exàmen!!
labrisadelmar
:: granota
:: granota
Entrades: 204
Membre des de: dc. jul. 27, 2011 11:34 am

dl. oct. 28, 2013 12:48 pm

Holaa!

El meu home es va treure l'accés per majors de 25 a la UOC fa 4 anys. Aquest cap de setmana et miraré si encara guardem tots els temaris en una caixa, crec que sí, ho miraré i et diré alguna cosa, et podem donar tots els apunts perquè ja no ho fem servir.
Imatge

Imatge

Torna a “Estudis”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: