UNED

Universitat, oposicions...
Avatar de l’usuari
ariadna_deponent
:: rateta
:: rateta
Entrades: 176
Membre des de: dc. set. 18, 2013 5:39 pm

UNED

EntradaAutor: ariadna_deponent » dg. nov. 10, 2013 3:14 pm

hola

Obro tema nou, perquè he vist que ningú estudia per la uned ?
Sóc la única ? ?-)
... un dia sense somriure és un dia perdut ...

Imatge
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: UNED

EntradaAutor: nienna » dg. nov. 10, 2013 7:30 pm

Jo he acabat un grau aquest any a la UNED i ara hi estic fent un master. Que estudies? Com ho portes?

Ens anem llegint!
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: UNED

EntradaAutor: ada_bcn » dg. nov. 10, 2013 7:50 pm

jo volia començar aquest setembre passat... però al final no em vaig decidir... m'interessa l'experiència. la meva mare va fer una carrera a l'uned quan nosaltres erem petites i m'aniva a fer-ho però amb la feina i tot estic ja molt desbordada com per posar-m'hi un altre cop...
Avatar de l’usuari
maneta
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 588
Membre des de: dj. gen. 06, 2011 10:17 am

Re: UNED

EntradaAutor: maneta » dl. nov. 11, 2013 10:12 am

Bon dia!

No, no et la única!
També estic estudiant un grau a la uned, sóc una d'aquelles sonades que el fa de ciències. De totes formes, aquest any no m'hi he matriculat perquè al gener neixerà el petitó i és impossible que pugui preparar els exàmens, així que ho deixo un temps aparcat i quan m'hagi adaptat a la nova vida llavors tornarem a agafar els llibres.
No negaré que mentre espero... vaig preparant algunes assignatures per quan pugui tornar.
Imatge
Avatar de l’usuari
ariadna_deponent
:: rateta
:: rateta
Entrades: 176
Membre des de: dc. set. 18, 2013 5:39 pm

Re: UNED

EntradaAutor: ariadna_deponent » dl. nov. 11, 2013 10:23 am

uuuoooo... es cert NO ESTIC SOLAAA... yuhuuuuu

jo si que m'he matriculat (1 pelk 1r semestre i 2 pel 2n) tot i que surto de comptes a finals de maig i pels examens del 2n semestre sera imposible i directament a septembre.

vaig saber q estava embarasada quan ja m'havia comprat els llibres i abans que els canviessim he decidit jugarmela, pero estic una mica arrepentida ... com et concentres si saps que duus vida dins ?
... un dia sense somriure és un dia perdut ...

Imatge
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: UNED

EntradaAutor: nienna » dl. nov. 11, 2013 1:49 pm

Jo vaig començar el grau d'estudis anglesos quan el gran tenia 1 any. Després vam tenir una altra nena que ara farà 3 anys. Durant aquest temps vaig anar fent fins que aquest curs passat vaig decidir matricular-me de tot el que em quedava (86 crèdits) i acabar el grau. Quan vaig fer la matrícula estava embarassada però no va anar bé, i després ho hem tornat a intentar i aquesta vegada sí que hem tingut el nostre premi tan desitjat, la nostra petita Alba que té 11 dies avui.

Aquest curs m'he matriculat d'un màster (60 crédits) i espero poder acabar en setembre, tot i que ja veurem si la petita em deixar anar fent els treballs durant la baixa. Al màster per sort no hi han exàmens, així que és una mica més fàcil organitzar-se.

A mi m'ha anat bé i m'ha agradat molt el grau que he fet. Ens anem llegint, molta sort per aquest curs :ok:
lupitafriend
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1685
Membre des de: dg. març 01, 2009 12:03 pm

Re: UNED

EntradaAutor: lupitafriend » dg. abr. 13, 2014 7:52 am

Ei!!, aqui una altra!!! Jo faig treball social! Vaig fent! Espero acabar abans q les meves nenes la primaria! :content:
Imatge

Imatge



Imatge

Torna a “Estudis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::