Estudiar infermeria...algú ho ha fet i em pot ajudar?

Universitat, oposicions...
Avatar de l’usuari
crissie
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4055
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:11 am

Estudiar infermeria...algú ho ha fet i em pot ajudar?

EntradaAutor: crissie » dl. des. 02, 2013 12:49 pm

Hola noies,
Desde juny que em preparo per fer la prova per majors de 25 i se suposa que el fi de tot plegat era per estudiar inferemeria (per poder especialitzar-me en llevadora)...EL fet, és que ara que m'estic informant a fons de tot plegat veig que potser és incompatible del tot ... Ja no només per la familia sino per la feina...
Veig que els horaris son de matí o tarda però que també hi ha pr`ractiques que van al revés que les assignatures: si estudio pel matí les pràcticques son de tarde i al revés...

Algú ha fet inferemeria i m'ho podria corroborar? és que no aconsegueixo treure l'entrellat de tot això... i m'estic fotent dels nervis. Evidentment, si és així no podré fer-ho ja que he de treballar per ous...

En fi, algú em pot orientar?
Imatge

Imatge

Imatge
VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA
: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
Avatar de l’usuari
gisa
:: lleona
:: lleona
Entrades: 914
Membre des de: dj. març 28, 2013 8:13 am

Re: Estudiar infermeria...algú ho ha fet i em pot ajudar?

EntradaAutor: gisa » dl. des. 02, 2013 1:09 pm

Hola Crissie!
Jo no he estudiat infermeria, però escric per donar-te ànims! :ok: Imagino que volies estudiar la carrera presencialment, oi? Si ho veus complicat podries plantejar-te fer la carrera a través d'alguna universitat a distància... Jo sóc psicòloga, i quan estava a punt de parir, vaig començar el grau de mestra de primària a una universitat a distància, i fa poquets mesos que l'he acabat. És veritat que si la universitat és privada (desconec si l'UOC fa infermeria...) és més car, i també és cert que fent-ho a distància cal que t'autoexigeixis molt i tinguis molta voluntat i constància, però bé, la recompensa s'ho val... ;-) Sobre el tema pràctiques, a distància també les hauries de fer, però com és un número determinat d'hores, potser podries combinar-t'ho... Bé, és una idea, no sé com ho tens, perquè jo realment ho he fet només tenint una filla i treballant, però sé que tu ja vas pel tercer, oi? Sempre pots fer-ho de mica en mica, agafant poques matèries, tot i que després s'allargui una mica més... Apa, ja ens explicaràs què decideixes! :-()-) :-()-)
Imatge Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Dafneta
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dj. oct. 24, 2013 5:51 pm

Re: Estudiar infermeria...algú ho ha fet i em pot ajudar?

EntradaAutor: Dafneta » dl. des. 02, 2013 1:20 pm

Crissie, jo vaig trobar-me en una situació semblant tot i que jo no treballava, jo feia dues carreres alhora.

Vaig començar Pedagogia i a segon de Pedagogia vaig començar Educació Primària. Això comporta que les pràctiques de Pedagogia se'm solapessin amb les pràctiques de Primària, per tant el que vaig fer és fer Pedagogia (de matins) i Primària per les tardes però em vaig deixar les pràctiques per a l'últim any, és a dir, que aquest any estic fent totes les pràctiques de Primària.

Tu podries fer el mateix, per exemple si treballes per les tardes pots fer infermeria pels matins, i un cop toquin pràctiques, deixar-les per l'estiu (que no tindràs classe) o bé deixar-les per el final.

Jo trucaria a la universitat i m'informaria perquè hi ha molts plans personalitzats alhora de fer les pràctiques i segur que no posen cap pega :ok:
Imatge
Sempre et durem al cor... 17-11-13 (7+5)
Avatar de l’usuari
crissie
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4055
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:11 am

Re: Estudiar infermeria...algú ho ha fet i em pot ajudar?

EntradaAutor: crissie » dl. des. 02, 2013 1:39 pm

Hola noies, gràcies!

GISA infermeria no existeix a distancia... :-o00m

DAFNETA aix! m'acabes d'obrir una finestra! ho preguntaré! el que passa és que no séon fer-ho! no trobo e telèfon adient ni el mail que toca! un desastre! :ufs:
Imatge

Imatge

Imatge
VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA
: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
Avatar de l’usuari
Dafneta
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dj. oct. 24, 2013 5:51 pm

Re: Estudiar infermeria...algú ho ha fet i em pot ajudar?

EntradaAutor: Dafneta » dl. des. 02, 2013 1:44 pm

crissie ha escrit:Hola noies, gràcies!

GISA infermeria no existeix a distancia... :-o00m

DAFNETA aix! m'acabes d'obrir una finestra! ho preguntaré! el que passa és que no séon fer-ho! no trobo e telèfon adient ni el mail que toca! un desastre! :ufs:


Jo et puc ajudar amb la UAB, amb la UB ni idea d'on s'ha de trucar.
A la UAB, a la pàgina web de la facultat de Medicina, hi ha el telèfon de suport logístic o de gestió acadèmica. Truca a qualsevol dels dos i et derivaran a la opció correcte (crec que la opció "correcta" és gestió acadèmica).

Et penjo el núm. és 93 581 19 02

Mira, et deixo la web de la facultat i et mires el pla d'estudis, a part per qualsevol dubte truca a gestió que segur que et poden ajudar amb els plans personalitzats de pràctiques :ok: http://www.uab.cat/medicina/
Imatge
Sempre et durem al cor... 17-11-13 (7+5)
Avatar de l’usuari
gisa
:: lleona
:: lleona
Entrades: 914
Membre des de: dj. març 28, 2013 8:13 am

Re: Estudiar infermeria...algú ho ha fet i em pot ajudar?

EntradaAutor: gisa » dl. des. 02, 2013 2:59 pm

crissie ha escrit:GISA infermeria no existeix a distancia... :-o00m

Ostres! No?? Enlloc?? Doncs a veure si de la manera que et diu la Dafneta te'n pots sortir... :ok:
Imatge Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Naral
:: tigre
:: tigre
Entrades: 789
Membre des de: dj. oct. 27, 2011 8:57 am

Re: Estudiar infermeria...algú ho ha fet i em pot ajudar?

EntradaAutor: Naral » dl. des. 02, 2013 8:35 pm

Hola crissie!

Jo soc infermera!

A veure, suposo que tot depèn de la universitat i de les ganes que tinguin d' "ajudarte" a compaginar la feina amb les pràctiques. Quan jo ho vaig fer no vaig tenir aquest problema, però tinc un amic que treballava amb mi al hospital i l'any passat va acabar la carrera. Si que hi havia dies que havia d'anar a classe al mati i a la tarda pràctiques, però no eren sempre i ell va poder passar algun periode de pràctiques als mesos d'estiu per poder anar una mica mes tranquil i poder arribar a tot. Sino, sempre pots demanar fer el practicum en dos anys ( almenys el de l'últim any que és el més llarg ).

D'on ets?? podries mirar la universitat que et toca i anar a la facultat d'infermeria per parlar amb la directora i aixi també veuries quin plantejament tenen! Aqui a Lleida són bastant flexibles amb els que treballen!

Molta sort i si necessites qualsevol cosa, ja saps!!
CARPE_DIEM
:: peixet
:: peixet
Entrades: 287
Membre des de: dg. gen. 27, 2013 12:40 pm

Re: Estudiar infermeria...algú ho ha fet i em pot ajudar?

EntradaAutor: CARPE_DIEM » dt. des. 03, 2013 11:12 am

hola!!!

Jo soc infermera, vaig acabar la carrera fa 5 anys a Sant Joan de Deu. Mentre feia la carrera treballava de nit d' auxiliar d'infermeria i l'ultim any, que va ser el de les practiques, el vaig fer totalment embarassadissima. Aixi que... si ho vols, es pot amb tot!!!!

Tinc 32 anys i fa 12 anys que treballo en el mateix hospital.
Si tens qualsevol dubte, aquí estic!!!!!


Pd... et diré lo bo i lo dolent, eh... per que desafortunadament, ara mateix hi ha mes coses dolentes que bones però... potser amb el temps millora una mica i torna a ser una bona professió amb drets, estabilitat i bons horaris!!!

pd2... estudiar infermeria era el meu somni... també vaig fer la prova per majors de 25, vaig estudiar un modul de grau superior,... al final vaig arribar a la universitat. Si ara em preguntes si ho tornaria a fer....mmmmmm.... t'ho dic en privat!!!! jijijiji


:-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Avatar de l’usuari
crissie
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4055
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:11 am

Re: Estudiar infermeria...algú ho ha fet i em pot ajudar?

EntradaAutor: crissie » dc. des. 04, 2013 11:15 am

Noies! molts gracies!!!!
Sóc de Barcelona, finalment he pogut contactar amb la Cap d'estudis de la UB i m'ha dit que només és matí + tarda 6 setmanes el 2on any...La resta és tot en un sol torn.

CARPE DIEM si no em fa por treballar i estudiar...el que em fa por és treballar , estudiar i poder cuidar dels meus 3 fills :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m
Una pregunteta Carpe Diem...Jo no he trobat cap modul d'auxiliar d'enfermeria...ho he estat buscant però res...que ha desaparegut?

En fi, ma Cap d'estudis m'ha convocat en una entrevista per parlar-ne o sigui que dedueixo que predisposició en té! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Ja us explicaré!
Imatge

Imatge

Imatge
VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA
: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
Avatar de l’usuari
ariadna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2483
Membre des de: dj. ago. 31, 2006 3:38 pm

Re: Estudiar infermeria...algú ho ha fet i em pot ajudar?

EntradaAutor: ariadna » dc. des. 04, 2013 1:13 pm

Crissie!
Es un cicle formatiu de grau mitjà: cures auxiliars d'infermeria

Pero si vols ser llevadora.. No et serveix!
2010 & 2016
Avatar de l’usuari
Bie
:: gosset
:: gosset
Entrades: 499
Membre des de: dc. maig 04, 2011 12:11 am

Re: Estudiar infermeria...algú ho ha fet i em pot ajudar?

EntradaAutor: Bie » dj. des. 12, 2013 1:19 am

Hola Crissie, jo sóc recent graduada per la UB hehe, vaig acabar la carrera al juny. Com t'han dit a bellvitge només coincideixen pràctiques + classe 6 setmanes. I al menys a la meva promoció podies escollir les assignatures en avaluació única i no t'obliguen a anar a classe. Molts companys meus i jo mateixa han fet la carrera treballant i amb fills. Jo vaig tenir a l'Aina en començar 4t :ok:

Si tens qualsevol dubte o vols ajuda amb el que sigui m'ho dius :ok:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
crissie
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4055
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:11 am

Re: Estudiar infermeria...algú ho ha fet i em pot ajudar?

EntradaAutor: crissie » dv. des. 13, 2013 9:33 am

Ai Bie! qui a iluuu que em diguis això...un pregunta, que jo sóc una mica cateta amb aquestes coses: Què vol dir "podies escollir les assignatures en avaluació única i no t'obliguen a anar a classe" ...Què són les assignatures d'avaluació unica?

I les pràctiques? ho has pogut compaginar bé amb la feina i la teva filla?

mil gràcies i enhorabona per la carrera!!!
Imatge

Imatge

Imatge
VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA
: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
Avatar de l’usuari
Bie
:: gosset
:: gosset
Entrades: 499
Membre des de: dc. maig 04, 2011 12:11 am

Re: Estudiar infermeria...algú ho ha fet i em pot ajudar?

EntradaAutor: Bie » ds. des. 14, 2013 7:24 pm

hi ha dos tipus d'avaluacions. Un es diu avaluació continuada, has d'anar a classe, fer seminaris, treballs, etc. i les notes estan més repartides, hi ha examens parcials, no t'ho jugues tot a una única carta.
Pero si no pots anar a classe l'alternativa és l'avaluació única, que normalment és un únic exàmen a final del trimestre i de vegades algun treball. L'avaluació continuada sol ser més fàcil, jo vaig escollir una assignatura d'avaluació única perquè hi havia uns seminaris molt propers a la meva fpp i vaig suar més que amb les altres assignatures, però depenent de com, pot ser una bona opció.

Les pràctiques són com una jornada laboral (6-7h) així que m'ho vaig prendre com si anés a treballar.

Estudiant amb 3 fills ho podràs fer segur. Si treballes una jornada complerta la cosa es complica hehe, no es que no es pugui fer però la veritat es que la família es ressenteix. Jo l'últim any no vaig treballar. Pensa que si treballes de matí 7h + 6h de pràctiques a la tarda queda poc temps per estar amb la teva família.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
crissie
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4055
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:11 am

Re: Estudiar infermeria...algú ho ha fet i em pot ajudar?

EntradaAutor: crissie » dg. des. 15, 2013 7:37 pm

Gracies Bie!
Imatge

Imatge

Imatge
VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA
: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
Avatar de l’usuari
crissie
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4055
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:11 am

Re: Estudiar infermeria...algú ho ha fet i em pot ajudar?

EntradaAutor: crissie » dc. des. 18, 2013 11:49 am

Hola noies!
Avuu he anat a la UB a parlar amb la Cap d'estudis i em posaran totes les facilitats! Ara a concentrar-me en la prova d'accés :content:
Imatge

Imatge

Imatge
VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA
: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
Avatar de l’usuari
Bie
:: gosset
:: gosset
Entrades: 499
Membre des de: dc. maig 04, 2011 12:11 am

Re: Estudiar infermeria...algú ho ha fet i em pot ajudar?

EntradaAutor: Bie » dl. des. 30, 2013 12:39 am

què bé!!! ànims i a estudiar :-o00m
Imatge

Imatge

Torna a “Estudis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::