Proves d'accés per lliure

Universitat, oposicions...
Crisalexi
:: granota
:: granota
Entrades: 217
Membre des de: dg. març 09, 2014 1:43 pm

Proves d'accés per lliure

EntradaAutor: Crisalexi » dl. juny 30, 2014 12:45 pm

Aquesta és també una alternativa, per qui no pugui asumir el cost de fer el curs a la UNI, doncs només has de pagar els drets d´examen...

l´enllaç és :

http://universitatsirecerca.gencat.cat/ ... e_25_anys/
Avatar de l’usuari
nina81
:: granota
:: granota
Entrades: 201
Membre des de: ds. des. 07, 2013 9:45 pm

Re: Proves d'accés per lliure

EntradaAutor: nina81 » dv. ago. 08, 2014 7:15 pm

Crisalexi ha escrit:Aquesta és també una alternativa, per qui no pugui asumir el cost de fer el curs a la UNI, doncs només has de pagar els drets d´examen...

l´enllaç és :

http://universitatsirecerca.gencat.cat/ ... e_25_anys/

El temari per això en hi ha prou en el q posa o l'has de buscar.
Imatge
Pink_flower
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

Re: Proves d'accés per lliure

EntradaAutor: Pink_flower » dt. ago. 19, 2014 11:44 am

Entenc que aquest es el temari que pot entrar. Nomes una part com explica a la part de temari i examens. Jo m'he apuntat al curs per la prova d'acces a la UNED. Bueno encara no, al setembre jeje. Pero si que es poden demanar ja les beques al ministeri.
Avatar de l’usuari
nina81
:: granota
:: granota
Entrades: 201
Membre des de: ds. des. 07, 2013 9:45 pm

Re: Proves d'accés per lliure

EntradaAutor: nina81 » dc. ago. 20, 2014 10:52 pm

Marta87 ha escrit:Entenc que aquest es el temari que pot entrar. Nomes una part com explica a la part de temari i examens. Jo m'he apuntat al curs per la prova d'acces a la UNED. Bueno encara no, al setembre jeje. Pero si que es poden demanar ja les beques al ministeri.

I et surt molt car el curs??
Imatge
Pink_flower
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

Re: Proves d'accés per lliure

EntradaAutor: Pink_flower » ds. ago. 23, 2014 1:21 am

nina81 ha escrit:
Marta87 ha escrit:Entenc que aquest es el temari que pot entrar. Nomes una part com explica a la part de temari i examens. Jo m'he apuntat al curs per la prova d'acces a la UNED. Bueno encara no, al setembre jeje. Pero si que es poden demanar ja les beques al ministeri.

I et surt molt car el curs??


Ostres doncs si que pica si...casi 500€!!! La part positiva es que va diferent a la resta de proves d'acces ja que l'examen, temari i tot es exclusiu amb la UNED. Les assignatures especifiques son molt concretes per la carrera que triis (per exemple si agafes psicologia, una especifica sera introduccio a la psicologia). Tens la oportunitat d'examinar-te mitja part d'algunes assignatures al febrer i l'altre meitat al juny (comentari de text per exemple no seria el cas ja que aquesta es tot al juny). Tambe tens la opcio de recuperar al setembre. I jo he demanat beca, si me la donen super be i si no me la donen doncs potser m'apuntaria directament a l'escola d'adults que nomes son 10€ i comprar dos llibres.
T'animes a fer-la aquest any tu tambe?
Crisalexi
:: granota
:: granota
Entrades: 217
Membre des de: dg. març 09, 2014 1:43 pm

Re: Proves d'accés per lliure

EntradaAutor: Crisalexi » ds. ago. 23, 2014 12:13 pm

Doncs crec que al final, em matricularé al setmebre per la Uned, al final per lliure ho veig complicadot....La beca, la demanes allá?
Pink_flower
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

Re: Proves d'accés per lliure

EntradaAutor: Pink_flower » ds. ago. 23, 2014 12:47 pm

Desde la web de la UNED t'expliquen com fer el formulari per la beca a la web del Ministeri. Tambe et donen un telefon o mail per si tens dubtes.
I ara a principis de setembre ja comencen les matricules! Estic ben ilusionada jijiji tot potser que en uns mesos estigui enfadada amb el mon.

Ja m'aniras explicant si serem companyes o no. Despres de la prova d'acces que voldries escollir?
Avatar de l’usuari
nina81
:: granota
:: granota
Entrades: 201
Membre des de: ds. des. 07, 2013 9:45 pm

Re: Proves d'accés per lliure

EntradaAutor: nina81 » ds. ago. 23, 2014 2:14 pm

Marta87 ha escrit:Desde la web de la UNED t'expliquen com fer el formulari per la beca a la web del Ministeri. Tambe et donen un telefon o mail per si tens dubtes.
I ara a principis de setembre ja comencen les matricules! Estic ben ilusionada jijiji tot potser que en uns mesos estigui enfadada amb el mon.

Ja m'aniras explicant si serem companyes o no. Despres de la prova d'acces que voldries escollir?


Hola bonica!!! Doncs m'ho estava mirant d'apuntar.me, tot i aixi jo estic fent un cicle formatiu i no podria demanar dos beques i 500€ ara x ara es una pasta. A l'escola d'adults no ho puc fer pq treballo en botiga a torn partit. Moltes gracies per la informació.
Tot i aixi m'ho mirare per si m'hi repenso. Saps en quin dia fan els examens?? Si es un dia de cada dia o un dissabte?
Avatar de l’usuari
nina81
:: granota
:: granota
Entrades: 201
Membre des de: ds. des. 07, 2013 9:45 pm

Re: Proves d'accés per lliure

EntradaAutor: nina81 » ds. ago. 23, 2014 2:16 pm

Ahhh i m'agradaria psicologia
Imatge
Pink_flower
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

Re: Proves d'accés per lliure

EntradaAutor: Pink_flower » ds. ago. 23, 2014 2:55 pm

Psicologia com jo llavors jeje. Quin cicle estas fent? Ah clar si demanes beca pel cicle i per la prova d'acces no se com funciona llavors...
A la UNED tambe tens la opcio d'agafar la prova d'acces per lliure i llavors els examens serien tots pel juny crec. No se si aixi tambe et donen material o algo.
Els examens no se quan son pero crec que en dissabte i tot el dia o en dos dies. No estic molt segura ara...
Se que als graus tens 3 possibilitats mati, tarda o dissabte pero a la prova penso que nomes dissabte.
Crisalexi
:: granota
:: granota
Entrades: 217
Membre des de: dg. març 09, 2014 1:43 pm

Re: Proves d'accés per lliure

EntradaAutor: Crisalexi » ds. ago. 23, 2014 3:05 pm

Estic embolicada!!!, Sempre m´ha atret moooot el dret, i èr la meva feina de sempre m´aniria de perles, ara bé, em fa pánic haver de superar l´exámen de mates...les odio!! I no m´enrecordo de ressssssssssssssssssss
Avatar de l’usuari
nina81
:: granota
:: granota
Entrades: 201
Membre des de: ds. des. 07, 2013 9:45 pm

Re: Proves d'accés per lliure

EntradaAutor: nina81 » ds. ago. 23, 2014 3:13 pm

El cicle formatiu es d'administracio i el faig a traves de l'ioc. Lo de les beques funciona aixi...ja pots estudiar tot el q vulguis però només ho pots demanar per una sola cosa. No se que fare. Potser també m'ho miro per la uoc mes que res pq estudiar amb castella crec q em seria força dificil
Imatge
Avatar de l’usuari
nina81
:: granota
:: granota
Entrades: 201
Membre des de: ds. des. 07, 2013 9:45 pm

Re: Proves d'accés per lliure

EntradaAutor: nina81 » ds. ago. 23, 2014 3:16 pm

Crisalexi ha escrit:Estic embolicada!!!, Sempre m´ha atret moooot el dret, i èr la meva feina de sempre m´aniria de perles, ara bé, em fa pánic haver de superar l´exámen de mates...les odio!! I no m´enrecordo de ressssssssssssssssssss

Ostres la veritat es que jo de mates també recordo ben poc. Però es com tot..es qüestió de posar.s'hi
Imatge
Pink_flower
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

Re: Proves d'accés per lliure

EntradaAutor: Pink_flower » ds. ago. 23, 2014 4:54 pm

nina81 ha escrit:
Crisalexi ha escrit:Estic embolicada!!!, Sempre m´ha atret moooot el dret, i èr la meva feina de sempre m´aniria de perles, ara bé, em fa pánic haver de superar l´exámen de mates...les odio!! I no m´enrecordo de ressssssssssssssssssss

Ostres la veritat es que jo de mates també recordo ben poc. Però es com tot..es qüestió de posar.s'hi


A mi tambe em fan por les mates!! Pero penso potser per una assignatur podre apanyar-me o demanar ajuda. Pero tambe he vist que psicologia te estadistica. No se si sere capaç!
Avatar de l’usuari
nina81
:: granota
:: granota
Entrades: 201
Membre des de: ds. des. 07, 2013 9:45 pm

Re: Proves d'accés per lliure

EntradaAutor: nina81 » ds. ago. 23, 2014 6:43 pm

Ostres estadistica...te tela també
Imatge
Crisalexi
:: granota
:: granota
Entrades: 217
Membre des de: dg. març 09, 2014 1:43 pm

Re: Proves d'accés per lliure

EntradaAutor: Crisalexi » dg. ago. 24, 2014 12:50 pm

Vols dir que s´ha d´agafar per força estadística a psicología?? Jo está clar que si es pot quedar en blanc l´examen de mates, es quedará inmaculat!! Ostres es que després de tants anys ja no és per mi cuestió d´estudiar, si no de posar-s´hi a entendre, i hores i hores i amb dos crios petits, casa i feina, vamos acabaré boja, amb unes arrels de 15 cm, i sense depilar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pink_flower
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

Re: Proves d'accés per lliure

EntradaAutor: Pink_flower » dg. ago. 24, 2014 1:22 pm

Crisalexi ha escrit:Vols dir que s´ha d´agafar per força estadística a psicología?? Jo está clar que si es pot quedar en blanc l´examen de mates, es quedará inmaculat!! Ostres es que després de tants anys ja no és per mi cuestió d´estudiar, si no de posar-s´hi a entendre, i hores i hores i amb dos crios petits, casa i feina, vamos acabaré boja, amb unes arrels de 15 cm, i sense depilar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Jajajaja ai ara m'has fet imaginar-me igual. Amb els dos perles cridant per casa i jo intentant estudiar en pijama i sense pentinar boja perduda jajaja.
A psicologia estadistica es una de les assignatures obligatories i em sembla que tambe hi ha algo de biologia ja que en realitat es una carrer que s'accedeix per ciencies de la salut.
Pero tu vols fer Dret no? A dret dubto que hi hagi res de numeros mes aviat tot lletres i colzes a tope.
Per la prova d'acces a l'escola d'adults em van donar la opcio de fer geografia i historia i aixi estalviar-me les mates. Pero, per la UNED es obligatori fer mates per fer psicologia si o si. La part bona es que l'altre especifica es introduccio a la psicologia i aixi ja es pot fer un tastet del que vindra al grau i penso que motiva mes.
Tu faras la prova d'acces aquest any tambe?
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Proves d'accés per lliure

EntradaAutor: neuetes » dl. set. 08, 2014 4:29 pm

Si, a Psicologia la estadística, anatomia i la genètica són assignatures obligatòries.

Torna a “Estudis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::