Matricular-me al IOC

Universitat, oposicions...
Boniqueta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 9:38 am

Matricular-me al IOC

EntradaAutor: Boniqueta » dl. set. 08, 2014 1:53 pm

Hola a totes!
Estic pensant seriosament en matricular-me a l'IOC i fer el CFGS d'Educació Infantil. Ja sé que hi ha posts parlant sobre aquest tema però crec que són antics i voldria saber les vostres opinions. Sempre m'he arrepentit de no haver fet magisteri (sóc llicenciada en Química) i ara que tinc la meva petita m'han vingut moltes ganes de treure'm el grau superior en Educació Infatil i qui sap, potser algun dia trobar feina en una escola bressol. M'agradaria fer magisteri però ara per ara estic treballant i no tindria temps.
El proper periode de matriculacions crec que és al novembre per començar al febrer. Voldria conèixer opinions de gent que estigui en la meva situació i saber com us ho plantegeu.
Imatge
Avatar de l’usuari
nina81
:: granota
:: granota
Entrades: 201
Membre des de: ds. des. 07, 2013 9:45 pm

Re: Matricular-me al IOC

EntradaAutor: nina81 » dl. set. 08, 2014 2:45 pm

Boniqueta ha escrit:Hola a totes!
Estic pensant seriosament en matricular-me a l'IOC i fer el CFGS d'Educació Infantil. Ja sé que hi ha posts parlant sobre aquest tema però crec que són antics i voldria saber les vostres opinions. Sempre m'he arrepentit de no haver fet magisteri (sóc llicenciada en Química) i ara que tinc la meva petita m'han vingut moltes ganes de treure'm el grau superior en Educació Infatil i qui sap, potser algun dia trobar feina en una escola bressol. M'agradaria fer magisteri però ara per ara estic treballant i no tindria temps.
El proper periode de matriculacions crec que és al novembre per començar al febrer. Voldria conèixer opinions de gent que estigui en la meva situació i saber com us ho plantegeu.

Hola boniqueta, jo faig un CFGM a l'ioc desde fa un any, a mi m'agrada et permet estudiar be, pots consultar el q no entens amb els companys o parlar amb el tutor...si vols saber qualsevol cosa m'ho dius
Imatge
Boniqueta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 9:38 am

Re: Matricular-me al IOC

EntradaAutor: Boniqueta » dt. set. 09, 2014 9:14 am

Gràcies nina81. Em sembla que finalment ho faré perque sino ho faig ara no ho faré mai!!
Imatge
bel31
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dj. jul. 18, 2013 10:59 am

Re: Matricular-me al IOC

EntradaAutor: bel31 » dv. abr. 10, 2015 4:15 pm

Boniqueta et vas apuntar al final a la IOC, jo estic apuntada des de fa 2 semestres i estic fent EDI, jo si que t'ho recomano! ;)
Imatge
Boniqueta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 9:38 am

Re: Matricular-me al IOC

EntradaAutor: Boniqueta » ds. abr. 18, 2015 6:31 pm

Hola bel31 si em vaig apuntar finalment i també estic fent EDI. Quines assignatures fas?
Imatge
bel31
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dj. jul. 18, 2013 10:59 am

Re: Matricular-me al IOC

EntradaAutor: bel31 » dl. maig 04, 2015 10:47 am

Doncs estic fent Desenvolupament Bloc 2, Didactica Bloc 2 i Autonomia. I tu quines fas? <:-< :-)(-:
Imatge
Boniqueta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 9:38 am

Re: Matricular-me al IOC

EntradaAutor: Boniqueta » dv. maig 15, 2015 2:15 pm

Jo estic fent Didàctica (Bloc 1), Desenvolupament (Bloc 1) i Autonomia. Molta sort pels exàmens que ja queda poc!!
Imatge

Torna a “Estudis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::