Educació Social a la UOC

Universitat, oposicions...
Lídiarnau
Entrades: 1
Membre des de: dj. gen. 15, 2015 12:41 pm

Educació Social a la UOC

EntradaAutor: Lídiarnau » dj. gen. 15, 2015 1:00 pm

Bones,

Sóc nova al fòrum i m'agradaria posar-me en contacte amb gent que estigui o comenci a estudiar Educació Social a través de la Uoc.
De moment m'he matricular per aquest segon trimestre a 1 crèdit (Psicologia del desenvolupament) Fa la tira que no estudio i el tutor m'ha aconsellat que de moment només una, a més tinc un fill de 6 anys .
Algú l'ha fet? què tal?

Moltes gràcies a tots!!
Avatar de l’usuari
Anna87
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dl. març 23, 2015 10:42 am

Re: Educació Social a la UOC

EntradaAutor: Anna87 » dt. març 24, 2015 2:53 pm

Lídiarnau ha escrit:Bones,

Sóc nova al fòrum i m'agradaria posar-me en contacte amb gent que estigui o comenci a estudiar Educació Social a través de la Uoc.
De moment m'he matricular per aquest segon trimestre a 1 crèdit (Psicologia del desenvolupament) Fa la tira que no estudio i el tutor m'ha aconsellat que de moment només una, a més tinc un fill de 6 anys .
Algú l'ha fet? què tal?

Moltes gràcies a tots!!




Bones Lídiarnau!

Jo sóc estudiant de grau d'Educació Social per la UOC. Veig que t'has matriculat per començar al segon semestre, i contant que ja estem al març ja deus haver agafat el ritme! Com ho portes?
Psicologia del desenvolupament és facileta, i a més enriquidora. A mi personalment em va agradar molt en quant a continguts, i a més vaig tenir la sort de què em toqués una consultora molt maca i atenta. Suposo que també t'agradarà molt l'assignatura, sent mare, a més, ja tens l'experiència en quant a desenvolupament d'infants!

Jo fa 4 semestres que vaig començar, també vaig a poc a poc, per compaginar-ho amb la feina. En faig 3 per semestre. Aquest segon semestre he fet un parón, ja que el primer entre els canvis per l'embaràs i la feina vaig anar molt estressada de cara a final de semestre amb les PS. A més em fa por que s'avanci una mica el part i em quedi sense poguer anar a les proves de síntesi, i no puc permetre'm perdre calers tontament. Fent "vacancetes" aquest semestre em quedo més tranquil·la, i a més disposo de temps per poder preparar les cosetes de la bebè, l'habitació, i no patir tant en organitzar-me per les visites mèdiques, etc.

Si necessites qualsevol cosa o tens algun dubte, no dubtis en comentar-ho! Al principi es fa duret per deiconeixença de la plataforma i les aules, però després tot va rutllat, veuràs com te'n surts i amb bona nota!

Ah! Per cert, no sé si ho sabràs: al Facebook hi ha grups dedicats a diferents assignatures dels alumnes de la UOC, gairebé de totes.Hi podràs trobar exemples de PAC's d'altres semestres, de Proves de Síntesi i d'Examens. També tenim el grup 'Educadores/ors socials UOC' on estem quasi tot el gruix d'alumnes de grau, on hi podràs trobar molta informació en quant a dificultat o dedicacció que requeixen certes assignatures, i entre companys ens resolem molts dubtes que sovint no sabem com plantejar als consultors.
Jo no me'n vaig assabentar fins al segon semestre, i la veritat, és un gran què.

Espero que et serveixi de guia o d'utilitat.
Ànims companya!

Anna

Molts ànims!!
Imatge

Torna a “Estudis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::