EOI, angles intensiu d'estiu

Universitat, oposicions...
Pink_flower
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

EOI, angles intensiu d'estiu

EntradaAutor: Pink_flower » dj. març 05, 2015 10:26 pm

Hola!!

Estic pensant en apuntar-me a l'EOI per fer el curset d'estiu intensiu que fan cap al juny/juliol. Son uns 300€ i 4 hores cada dia de dilluns a divendres. Creieu que val la pena? Alguna l'ha fet?
Tinc base de l'institut pero res mes. Suposo que faria segon...!?!?
Gracies!
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: EOI, angles intensiu d'estiu

EntradaAutor: neuetes » dj. març 05, 2015 10:42 pm

Bones,

Suposo que totes les EOI deuen ofertar els mateixos cursos a l'estiu. Jo vaig fer un a l'estiu passat i és una mica més com a posta apunt, com un reciclatge, que no pas un curs complet. A més no són estudis oficials, que això nomès t'ho pot donar un certificat oficial. Jo ara estic fent el C1 d'anglès a la EOI i el meu curs a l'estiu era com un preparatori.
Pink_flower
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

Re: EOI, angles intensiu d'estiu

EntradaAutor: Pink_flower » dv. març 06, 2015 11:56 am

Neuetes gracies per contestar. Jo estic fent aquest any la prova d'acces a la universitat ara mateix i al setembre espero matricular-me per començar el grau de relacions laborals (encara dubto a vegades amb psicologia pero bueno...). Havia pensat fer l'intensiu d'estiu per preparar-me una mica per tornar a la roda d'estudiar. El curs que dura de setembre a juny a l'EOI el veig molt dificil de fer perque son moltes hores que hauria de buscar cangur juju. El meu nivell es de quan vaig fer la ESO i estic una mica oblidada de tot pero m'agrada molt L'angles. El C1 quin curs es? Ja tens els first entenc? El curs normal si que es oficial? No se llavors si val la pena pagar els 300€ que val l'intensiu d'estiu nomes per refrescar...
Gracies!
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: EOI, angles intensiu d'estiu

EntradaAutor: neuetes » dv. març 06, 2015 2:34 pm

Hola Marta,

Si vols estudiar un Grau el pròxim any, que sàpiguis que demanen que es tingui obligatòriament el nivell B2 d'anglès, ja des del primer any. Jo estic estudiant Psicologia per la UOC i he pogut convalidar el títol de B2 de la EOI a les meves dues assignatures obligatories d'anglès que tenia que fer, que me les feien fer durant el primer any de carrera. Pots fer les assignatures d'anglès del teu grau, es clar, però considero que les classes de EOI són més completes.

Els cursos que pagues i curses a les EOI són oficials, que al final tens els certificats. Hi ha dos títols, el B1 que equival a tercer (un PET de Cambridge) i el B2 que equival a cinquè (Firts Certificat de Cambridge). Però si dius que no et va bé anar a classes, pots fer-ho pel teu compte i presentar-te als examens lliures que es convoquen cada febrer i cada juny. Els cursos d'estiu són més aviat per refrescar conceptes i preparar-te pel pròxim curs, al final et donen un certificat d'assistència però no et certifiquen cap nivell, però jo possats a pagar 300 euros, jo faria preinscripció per fer el curs oficial, que de fet, val el mateix.
Un C1 és un sisè, el B2 me'l vaig treure el passat juny.
Pink_flower
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

Re: EOI, angles intensiu d'estiu

EntradaAutor: Pink_flower » dv. març 06, 2015 3:03 pm

Neuetes gracies per la teva ajuda. Vals per tot! Jeje. Jo tinc entes que demanen nivell B1 i abans de terminar la carrera. No es aixi?
Tambe he pensat en els cursos d'idiomes de la uoc que son online i m'ho podria muntar millor. Ah i son oficials. N'has fet algun?
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: EOI, angles intensiu d'estiu

EntradaAutor: neuetes » dv. març 06, 2015 3:11 pm

No, demanen un nivell B2 i ja des del primer any. En vaig fer un a la UOC online abans de entrar a la EOI i no te'ls recomano gens, són caríssims i moooolt justos.
Pink_flower
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

Re: EOI, angles intensiu d'estiu

EntradaAutor: Pink_flower » dg. març 08, 2015 12:46 pm

Llavors descartat el curs de la UOC, gracies. He consultat el tema del nivell i m'han dit això "Nos ponemos en contacto contigo en relación a la consulta que nos has hecho llegar.

En este sentido indicarte que las asignaturas de idiomas en los estudios de grado oficial son obligatorias y puedes elegir entre inglés o francés. Las asignaturas equivalen a los niveles B2.1 y B2.2 de Marco europeo común de referencia para las lenguas (MECR).

Indicar-te que no es necesario acreditar el nivel de idiomas para acceder al grado."
Aixi entenc que no demanen nivell B1 pero si no el tens, xungo. I despres per tenir titol oficial de B2 s'ha de passar per examen si o si i pagar per pagar penso que millor anar a l'EOI i convalidar les assignatures de grau i tenir titulacio oficial.
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: EOI, angles intensiu d'estiu

EntradaAutor: neuetes » dl. març 09, 2015 3:21 pm

Exacte, és el que he fet jo. Tinc un certificat oficial d'EOI de B2 i he convalidat crèdits de la uni.

No sé si en tots els graus són igual, però jo a Psicologia tinc les dues assignatures d'anglès als dos primers semestre i si em matriculava d'assignatures de semestres següents abans de fer les d'anglès, m'arrufaven el nas. Les has de fer si o si. No et demanen nivell d'anglès o francès per entrar a cap grau, però s'enten que tothom hi ha d'accedir amb un nivell mínim de B1.
judit24
:: papallona
:: papallona
Entrades: 107
Membre des de: dj. des. 12, 2013 5:46 pm

EOI...nivell B1

EntradaAutor: judit24 » dg. oct. 08, 2017 2:09 pm

Us volia preguntar...si trobaveu dificil l'obyenció del B1.
4 IA's negatives
Novembre 2013: 1FIV-ICSI Negativa: no obtenció d'embrions, no transfer.
En camí de la 2FiV: FISH Ok.
Espero la warry a 5/3/14, 10 de març pipitest POSITIU !
9/4/14 Abort diferit.
Novembre 2014 : FIV negativa: no obtenció d'embrions.
Gener 2015: nova sorpresa, embaràs natural. Quin patir!!! Ho aconseguirem? o s'aturarà?
Beikost
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dc. maig 31, 2017 8:58 am

Re: EOI, angles intensiu d'estiu

EntradaAutor: Beikost » dt. oct. 10, 2017 9:12 am

Hola,

Doncs dependrà del teu nivell d'anglès, suposo, no? Tu com el descriuries?
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: EOI, angles intensiu d'estiu

EntradaAutor: neuetes » dj. oct. 12, 2017 1:12 pm

Judit, depèn del teu nivell d'anglès i del compromís que adquireixis per aprendre'l. Ni més ni menys.

Torna a “Estudis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::