Postgrau amb dos fills

Universitat, oposicions...
Avatar de l’usuari
Cler5
:: granota
:: granota
Entrades: 228
Membre des de: dt. jul. 03, 2012 12:33 pm
Ubicació: Andorra

Postgrau amb dos fills

EntradaAutor: Cler5 » dl. ago. 31, 2015 3:23 pm

Hola!!

M'agradaria fer un postgrau de la UB que m'encanta! És totalment online i dura un any.

Però tinc dos fills, una de quasi tres anys i un petit de 4 mesos i mig. I treballo. Creieu que és compatible o que estic boja? La noia que em va atendre em va dir que calia 1 hora i quart de dedicació diària per a poder fer el posgrau correctament, i que s'havia de fer durant un any sí o sí.

Alguna es troba o s'ha trobat en la mateixa situació? Em fa por anar agobiada, no poder estar pels meus fills tot el que em reclamen o no disrutar una cosa ni una altra. I també hi ha el tema de la pasta, que és molta. Però és que em fa il·lusió i crec que m'anirà bé per progressar laboralment.

Consells?
ELE
:: granota
:: granota
Entrades: 235
Membre des de: dj. gen. 16, 2014 12:34 pm

Re: Postgrau amb dos fills

EntradaAutor: ELE » dl. ago. 31, 2015 5:32 pm

Hola! Jo tb treballoamb dos nenes d 4a i 18m i fa4m he començat un master per a millorar la carrera professional. Es online amb examens. Bastant dificil...no es el tipic que pots fer amb els apunts al costat mirant les preguntes. En aquest sentit esta mb perque t obliga a estudiar si o si. Pero toca un tema per setmana. Sense descansos x vacances p.ex.
No ho negare. Es complicat. I d tant d tant q m he endarrerit he fet un "carinyo ves a passar el dia al zoo" o "apa nenes aquest dissabte la mama ha d estudiar i aneu a casa els avis fins diumenge mati".
M'ha passat un parelll d cops i ara procuro ser mes constant per no arribar a aquest extrem.
Sobretot fonamental l'ajuda de la parella. I la comprensio.

En resum, es dur. Po es pot fer. Tenint clar l'esforç qsuposa i q el dia te 24h.
Sense ajuda no s'arriba a tot i t'ho dic amb la ma al cor. Pq amb menys hores de son tires uns dies...pero no un any.

A partir d aqui jo no em penedeixo. Fer equilibris es dificil. Les peques van davant del master i la parella tb. Pero el master m ho prenc com unesforć temporal. I deixo d banda altrs coses com el gimnas o les sortides.
Familia feina i estudis.

Sort amb la decisio pero pensaho be per no llençar els diners.

Disculpa l'ortografia.estic al movil

Anims!
Lalu
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dv. ago. 21, 2015 11:15 pm

Re: Postgrau amb dos fills

EntradaAutor: Lalu » dt. set. 01, 2015 9:39 pm

Hola!!
Jo fa poc vaig penjar un post semblant al teu! Tinc una nena de dos i mig i estem pensant en possarnos a buscar el segon en breus, treballo i ara vui començar un master...així que entenc perfectamemt el que et passa pel cap!! Jejje
Pel que mhan dit es qüestió dorganitzar-se be...i com diu la companya de contar amb la parella per a compartir criança i feines de casa...
Jo el que he decidit es que ho provaré, de fet avui ja he anat a portar tots els papers per a fer ja la matrícula! M'esforçare tot el que pugui i si la situació hem supera doncs deixo el master i au...o faig una part ara i l'altre mes endavant. Està clar que sap greu deixar-ho havent invertit temps i diners, però personalment prefereixo la opció d'arriscar que no pas arrepentir-me de no haver-ho intentat.
Anims qur segur que ho podem fer!!! ;)
Avatar de l’usuari
Cler5
:: granota
:: granota
Entrades: 228
Membre des de: dt. jul. 03, 2012 12:33 pm
Ubicació: Andorra

Re: Postgrau amb dos fills

EntradaAutor: Cler5 » dj. set. 03, 2015 2:30 pm

Hola i gràcies per les respostes

ELE, veig que tenim una situació similar. Tinc molt clar que si el pare no està implicat és impossible. Però és ell qui m'anima a fer-lo! No sé si és conscient del que li ve a sobre... Passarà més hores sol amb els nens que ara
A mi també m'agrada molt fer esport i gimnàs, i suposo que és al que hauré de renunciar. No es pot fer tot està clar. També dependrà de si dormen bé a les nits i de si es posen molt malalts...
Gràcies pels ànims!

Lalu que anirem força a la par! PErò a mi el que m'han dit és que si pago i m'hi poso no el puc deixar a mitges. Vull dir que perdria els diners i tot el que hagués superat. S'ha de fer en un any. On el fas tu?

Torna a “Estudis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::