Us llençarieu a fer primària?

Universitat, oposicions...
madison22
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dl. nov. 02, 2015 10:09 pm

Us llençarieu a fer primària?

EntradaAutor: madison22 » dl. nov. 02, 2015 10:27 pm

Hola a tothom!! Buscant per internet he trobat aquest forum i crec que em ve fantàstic per poder exposar la meva situació personal i trobar l'ajuda que necessito. Tinc 25 anys i ja en fa 5 que vaig acabar la carrera d'educació infantil, fa 4 que em van agafar per treballar en una llar d'infants municipal que gestiona una empresa (sense oposicions) com a tutora. A mi la feina m'agrada molt i tal i com està la situació laboral estic molt agraïda, pero em dona la sensació de que m'he quedat una mica estancada. És a dir, m'agrada el que faig però m'agradaria arribar a treballar en una escola o viatjar per aprendre llengues... Actualment estic cursant 3r al EOI i m'estic pensant d'estudiar educació primària a distància per tal d'obrir-me més portes al món laboral. Algú s'ha trobat en una situació similar? On heu estudiat la segona carrera? Us ha costat molt de temps i molt d'esforç?
Si algú em donés algun consell li agrairia molt. Gràcies!!
Avatar de l’usuari
FloR
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

Re: Us llençarieu a fer primària?

EntradaAutor: FloR » dt. nov. 03, 2015 8:49 am

Si si i si!! Amb l'edat que tens i si no tens família, que crec que no.. Que no et freni res! Mai tindras millor panorama que ara! Estudia el que et vingui de gust, carrera, idiomes, viatja!! Tot això que guanyes i que mai se sap si més endavant podràs o voldràs!!
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
Boniqueta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 9:38 am

Re: Us llençarieu a fer primària?

EntradaAutor: Boniqueta » dt. nov. 03, 2015 11:40 am

Totalment d'acord amb la FloR!! Aprofita que ara ets jove i segurament tens temps tot i que ja treballes. Tant de bo jo pogués tornar enrera! Ara tinc 37 (gairebé 38), tinc una nena i estic fent el TEI a distància perquè no puc fer la carrera d'educació infantil pressencial ja que treballo i fer-ho a distancia és molt car. Vaig fer una altra carrera (Quimica) de la qual no exerceixo i sempre m'he arrepentit. Amb això vull dir que aprofitis ara que pots perque jo he fer cada historia per poder-ho compaginar tot que tela!!
Imatge
tineta14
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

Re: Us llençarieu a fer primària?

EntradaAutor: tineta14 » dt. nov. 03, 2015 5:53 pm

Ostres!! doncs aquí una mama+estudiant+treballadora :content: . Tinc 30 anys i en fa tres que vaig iniciar el grau d'educació primària presencial!! perquè em passa com la Boniqueta, que a distància és caríssim i, a més, no tinc referències bones de les universitats a distància.. A banda treballo de psicòloga però al ser autònoma m'ho munto com puc i vull, però no deixa de ser tot un repte força estressant però enriquidor i encoratjador!!
Amb 25 anys i sense família (nens) ni m'ho pensaria en iniciar els estudis! però abans viatja mooooolt!!!

Ànims!! :content:
Avatar de l’usuari
Elantris
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

Re: Us llençarieu a fer primària?

EntradaAutor: Elantris » dl. nov. 09, 2015 6:45 pm

No siguis burrica i llençat-hi!
És molt car, sí, però també molt gratificant i ara que pots...
A mi a vegades se'm fa tot una mica "cuesta arriba", però quan veus que al final t'ho has passat pipa aprenent, que et servirà per alguna cosa i que a sobre , de tant en tant, treus bones notes... >.-<: :b-)))

Ànims!!
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies

Torna a “Estudis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::