CONVALIDAR ASSIGNATURES AMB PEDAGOGIA

Universitat, oposicions...
NoemiAA
Entrades: 2
Membre des de: dl. nov. 30, 2015 10:25 am

CONVALIDAR ASSIGNATURES AMB PEDAGOGIA

EntradaAutor: NoemiAA » dl. nov. 30, 2015 10:41 am

Hola!!

Sóc llicenciada en Pedagogia, i ara he fet la sol·licitud de matrícula per estudiar el cicle de grau superior d'educació infantil a l' IOC, si tot va bé de cara al febrer començaré, però encara no m'han assignat tutor i no se quines assignatures podria convalidar amb la carrera de Pedagogia.

Hi ha algú que es trobi en la meva situació? o algú que hagi fet pedagogia i el cicle, hem podría ajudar amb l'itinerari i quines assignatures va poder convalidar?

Tota ajuda es bona, vaig una mica perduda i no he trobat ajuda per part de l'IOC.

Moltes gràcies!!

Noemí
Boniqueta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 9:38 am

Re: CONVALIDAR ASSIGNATURES AMB PEDAGOGIA

EntradaAutor: Boniqueta » dj. des. 03, 2015 8:14 am

Hola NoemiAA, jo estic en el meu segon semestre d'Educació Infantil a l'IOC. Pel fet de ser llicenciada et convalidaran el M11 sencer i la UF1 del M10. En cas que tinguessis alguna cosa ja feta i demostrable de Riscos Laborals també et convalidarien la UF2 del M10 (aquest va ser el meu cas ja que tinc el Tècnic Intermig en Riscos Laborals).
Per la resta de mòduls no ho sé, és possible que havent fet pedagogia et puguin convalidar alguna cosa més però això millor que ho preguntis durant el període de convalidacions que, segons el calendari, serà del 4 al 14 de març. O bé a veure si algú de per qui li passa com a tu.
Jo sóc llicenciada en Química i clar, al no tenir res a veure amb educació no em van convalidar res més.

Si tens més dubtes....ja saps!!
Imatge
NoemiAA
Entrades: 2
Membre des de: dl. nov. 30, 2015 10:25 am

Re: CONVALIDAR ASSIGNATURES AMB PEDAGOGIA

EntradaAutor: NoemiAA » dc. gen. 13, 2016 10:20 am

Moltes gràcies boniqueta per la teva ajuda, perque si es pel centre... no m'ajuden en res. quina es la teva experiencia en el cicle? estàs contenta?
Tinc molts dubtes amb les assignatures que serán convalidades o no... ara he de generar el full de pagament, millor no m'agafo les assignatures que crec que serán convalidades no? i m'espero quan sigui el plaç de convalidacions oi?

Gràcies de nouuu!
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: CONVALIDAR ASSIGNATURES AMB PEDAGOGIA

EntradaAutor: PetitPrincep79 » ds. feb. 13, 2016 4:26 pm

Jo tinc la carrera de psicologia i la IOC em va convalidar Mp11 EiE, Mp10 FOL només la UF1 i Mp8 Habilitats Socials només la UF2.

Torna a “Estudis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::