Tenyir-se amb henna

el cabell, la pell, roba, cremes, més guapes que mai!
Avatar de l’usuari
fox
:: conillet
:: conillet
Entrades: 373
Membre des de: dc. set. 17, 2008 2:02 pm

Tenyir-se amb henna

EntradaAutor: fox » dv. maig 03, 2013 9:32 am

Hola,

Doncs una aqui que començar a tenir més canes :ufs: i fins ara em feia de tant en quant banys de color pero suposo que pel fet de tenir més ja no em va bé i en seguida se'n va el bany. El tema és que vaig un cop o dos com a molt a pelu per tallar i voldria continuar aixi, el fet de fer-me metxes i està cada dos per tres a la pelu no em va cap gracia.

Per internet he vist que hi ha gent que es tenyeix amb henna, diuen va marxan tambe pero que dura molt més i que no es nota l'efecta arrel. Voldria saber experiencies vostres, si es realment aixi? si em tenyira les canes? pros i contras. No es que tingui moltes pero les punyeteres em surten per on em faig la ratlla i jo almenys me les vegi molt. Sóc morena i m'agraden els colors caobas. Gràcies!
Imatge

||*|| A la primera amb omifin!!!
Avatar de l’usuari
Cabana
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 349
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am
Ubicació: Al país de la Tramuntana

Re: Tenyir-se amb henna

EntradaAutor: Cabana » dv. maig 03, 2013 9:52 am

Ostres, jo no m'he tenyit mai amb henna, però tinc una amiga que la setmana passada s'ho va fer, li va quedar genial! Diu que es totalment natural, que no fa malbé els cabells (al contrari, els nodreix i tot) i que hi ha una gran gama de colors! Ja li preguntaré quan dura el tint! Però t'asseguro que li va quedar despampanant, un color coure preciós! Hi han caobas, tb!
aljoe
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dv. maig 20, 2011 1:56 pm

Re: Tenyir-se amb henna

EntradaAutor: aljoe » dv. maig 03, 2013 1:49 pm

Hola,
Jo més o menys també preguntava pel tema fa uns dies en aquest post: viewtopic.php?f=25&t=35230
El tema es més o menys com la fox, tapar les canes. Encara que jo fins ara no havia fet res, ni metxes ni res, al ser rossa no se'm veia fins ara que la gent ja comença a veure-les.
Finalment m'he comprat la henna de rubio dorado i a veure com anirà. El meu objectiu a part de tapar canes era que el meu color natural es mantingui igual. També he sentit que va molt bé pel cabell i que el protegeix. Anirà bé ara a l'estiu que es resseca.
Ja us explicaré com ha anat!
Avatar de l’usuari
tona
:: pantera
:: pantera
Entrades: 868
Membre des de: dt. nov. 20, 2007 6:30 pm
Ubicació: a la muntanya

Re: Tenyir-se amb henna

EntradaAutor: tona » dg. maig 05, 2013 10:21 pm

hola....jo m.ho havia fet de joveneta i m agradava molt tant el color com el tacte q et deixava...tema canes no ho se pq de moment no en tinc...pr ja fa mesos q em volta pel cap tornar-hi....almenys estalviarem calerons!!
Avatar de l’usuari
fox
:: conillet
:: conillet
Entrades: 373
Membre des de: dc. set. 17, 2008 2:02 pm

Re: Tenyir-se amb henna

EntradaAutor: fox » dl. maig 06, 2013 10:33 am

Aljoe, veig que ja t'has decidit i ja tens l'henna, ja ho has probat? Et va ser facil trobar-ho? A herbolisteries?
Imatge

||*|| A la primera amb omifin!!!
Avatar de l’usuari
Enla
:: poltre
:: poltre
Entrades: 668
Membre des de: dt. gen. 18, 2011 1:59 pm

Re: Tenyir-se amb henna

EntradaAutor: Enla » dl. maig 06, 2013 1:45 pm

Jo me tenyit amb henna i no crec que sigui tan natural com ens ho volen vendre... la henna en teoria només té un color i quan vas a comprar-ne n'hi ha de moltes tonalitats, que hi afegueixen productes químics segur! El color dura però a mi les canes no me les va tapar gaire bé... i perds moooooooooooolts cabells quan t'ho apliques ja que és com un fang.
Niss
:: granota
:: granota
Entrades: 207
Membre des de: dj. oct. 10, 2013 12:13 pm

Re: Tenyir-se amb henna

EntradaAutor: Niss » dl. gen. 27, 2014 10:06 pm

Doncs jo també hi he estat donant voltes a la henna... Els banys de color ja no em duren gaire en les canes, no és que en tingui moltes, però com la majoria dieu, on les tinc es veuen molt.
On la compreu la henna??
I això que dius Enla, quin seria el color natural de la henna? I per altra banda, què vols dir que perds moooolts cabells perquè és com fang?? Quina por no?

Torna a “Cura personal”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::