Solució per les taques de la cara

el cabell, la pell, roba, cremes, més guapes que mai!
ragi
:: zebra
Entrades: 1665
Membre des de: dg. oct. 11, 2009 5:56 pm

Solució per les taques de la cara

dc. juny 05, 2013 2:46 pm

Bones, coneixeu alguna crema o algun remei per les taques més fosques que surten a la cara i que vagi bé?
Jo tinc el bigoti una mica més marcat i tacat..i em fa molta ràbia!
A l'estiu em fico proteccio 50 al bigoti pero tot i aixi sempre el tinc més fosc!!!!
Gràcies.
Imatge
21/03/14 - Un estel brilla al cel.
Imatge
ciriante
Entrades: 1040
Membre des de: dc. jul. 14, 2010 1:46 pm

Re: Solució per les taques de la cara

dc. juny 05, 2013 4:20 pm

Jo estic igual.
Ara anuncien una crema de la marca garnier no se sí probarla o comprarme la que em recomana la Esteticien que es de la marca guinot
3IAs, 1FIV (2 transfers), molt patiment i esforç = +

Imatge
macgirona
Entrades: 4
Membre des de: dl. maig 06, 2013 1:28 pm

dc. juny 05, 2013 4:24 pm

ragi ha escrit:Bones, coneixeu alguna crema o algun remei per les taques més fosques que surten a la cara i que vagi bé?
Jo tinc el bigoti una mica més marcat i tacat..i em fa molta ràbia!
A l'estiu em fico proteccio 50 al bigoti pero tot i aixi sempre el tinc més fosc!!!!
Gràcies.

Jo faig servir una crema tipus gel que es diu HELIOCARE, te factor 90. Me la va recomanar la dermatòloga. Però és bastant cara, un tubet 26 euros i pico, em sembla.
Jo me la posos a tota hora. Al matí i SEMPRE que surto al carrer (és la clau), posa-te-la al bolso...
A més té un color marronós i no et deixa la cara blanca com un "patge".
Oju! aquesta crema no treu les taques només fa que et protegeixi que no en surtin més. Jo la faig servir des de fa 1 any i mig i m'ha anat molt bé! I per dissimular el bigoti et pots posar una mica de maquillatge per la cara que matitzi una mica les taques.
nosé si t'he ajudat...
Takita
:: dinosaure
Ubicació: L'Anoia
Entrades: 5343
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am

dc. juny 05, 2013 6:13 pm

Imagino que depèn també del tipus de taques. A mi em van sortir bastants a la cara als dos embarassos, però són petites. Faig servir una crema que és diu Mela-D de La Roche-Posay; és antitaques i té SPF 15, està pensada pel dia a dia, per posar-te-la al matí. No fa que desapareguin les que ja tens, però evita que et surtin més. És careta, un tubet de 30 ml em va costar 31€, però m'està anant força bé.
ALMIRE04
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dl. juny 03, 2013 11:32 am

dc. juny 05, 2013 7:03 pm

Hola, ami a l'anterior embaràs em van sortir unes taques fosques a les galtes (sota les "ojeras"),i vaig llegir que la crema Bella Aurora B7 antimanchas i regenerador aclarante funcionava i la vaig estar utilitazant aproximadament 1 mes i la veritat és que m'ha anat molt b. Tot he de dir que l'he estat utilitzant aquest mes que no ha fet calor i per tant no m'havia de posar gaire protecció solar.
La vaig comprar a les Perfumeries Druni i em va costar aprox 26euros.
Jo per anar a la piscina/platja faig servir protecció 50 a la cara.
Lau1983
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 304
Membre des de: dg. feb. 03, 2013 5:23 pm

dj. jul. 04, 2013 9:11 pm

Hola noies jo tinc aquesta taca del bigoti...abans d'estar embarassada i tot i he utilitzat un serum de Climique val 52 euros i l'ha disimulat força pero no m'ha desaparegut...
Imatge
cyprus
:: papallona
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dv. abr. 27, 2012 1:51 pm

dt. jul. 09, 2013 8:18 am

Jo estic igual! Jo no tenia cap taca a la cara fins que em vaig quedar embarassada. Aleshores la tenia feta un mapa, el meu home em deia "gitaneta" i tot, i ha marxat força a les galtes i sobre el nas, però el bigoti no i fa molta ràbia. I em posava sempre crema factor 50! Veig que més aviat recomaneu cremes perquè no en surtin més, però hi ha alguna manera de treure les existents? Gràcies!
ymeydey
Entrades: 45
Membre des de: dl. juny 10, 2013 11:05 am

dt. jul. 09, 2013 6:12 pm

Bones noies, jo ara estic embarassada i de moment no tinc taques (creuarem els dits) però quan he vist el fil l'he llegit perquè m'ha recordat a una conversa que vaig tenir amb la meva tieta.
A ella durant l'embaràs li van sortir moltes taques i la comadrona (que era d'edat avançada i ja n'havia vist de tots colors) li va dir que un cop hagués parit digués a les comadrones que li posséssin líquid de la placenta per la cara fins que s'eixugués. Tipus mascareta vaja. El cas és que ho va fer i ja sigui quasualitat o no li van marxar les taques poc després del part.
Us ho dic per si a alguna pot servir d'algo!
judit
:: girafa
:: girafa
Ubicació: Lleida
Entrades: 2191
Membre des de: dj. abr. 05, 2007 6:55 pm

dl. jul. 15, 2013 10:21 pm

Heu probat "Bella Aurora" ? Aquesta crema és del temps de les nostres mares i avies i no és cara. Jo la vaig trobar al Gotta. Aclara la pell, és cert i us ho diu una que és pigada i a l'estiu em surten taques. Fa com un mes que me la poso i trobo que va força bé. Això si, és pastosa, amb poca cosa en tindreu prou i queda la pell "llustroseta".
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4362
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

dl. jul. 15, 2013 10:49 pm

Jo he sentit a dir que l'oli de rosa Mosqueta va bé per a les taques. :ok:
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
mar77
Entrades: 35
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 3:02 pm

dv. jul. 19, 2013 12:06 pm

Hola a totes!!
A mi amb el primer embaràs em va sortir una "estupenda" taca a la zona del bigoti, la veritat es que em va fer molta ràbia pq semblava que tingués bigoti, fins i tot un dia em van dir mig en conya que m'havia quedat la marca del cafè amb llet del matí, quasi ploro.
El fet es que vaig llegir en algún lloc que la crema que heu comentat de Bella Aurora anava bé, vaig anar a la drogueria de tota la vida, on la meva àvia ja comprava cosetes i allà a més em van recomanar que utilitzés també la pastilla de sabó, ho vaig comprar sense massa esperances, m'havien dit que si després del part no marxaven soles no hi havia res a fer, però ja quasi no es veu!!!!!!!!
Fa més d'un any que faig servir el sabó i la crema a diari, i moooolta protecció solar, i la cosa funciona, ja forma part de la meva rutina, rentar la cara amb la pastilla de sabó i posar una cremeta fiferent a la zona del bigoti, m'ha anat molt bé, us ho recomano de veritat.
ImatgeImatgeImatgeImatge
mdemare
:: conillet
:: conillet
Entrades: 399
Membre des de: ds. ago. 25, 2012 4:14 pm

dv. oct. 04, 2013 1:00 pm

Hola! A mi em van sortir moltes al nas i a les galtes i gradualment van marxar després del part. No he fet res de concret.
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8489
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

dv. oct. 04, 2013 1:15 pm

Jo tinc marques també de l'embaràs, a les galtes sota les ulleres, el meu marit em diu "mapachito".
A l'hivern no es nota massa però a l'estiu és terrible.
He provat un parell de cremes però no he vist millora, la veritat. Compraré aquesta de Bella Aurora, ja que en parleu tan bé!
ImatgeImatge Imatge

Imatge

Torna a “Cura personal”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::