LASER VARIUS

el cabell, la pell, roba, cremes, més guapes que mai!
laiaf3
:: granota
:: granota
Entrades: 232
Membre des de: dj. març 01, 2012 12:31 pm

LASER VARIUS

EntradaAutor: laiaf3 » dt. gen. 14, 2014 10:02 am

Hola,

Fa uns anys vaig fer-me algunes punxades per les varius que en tinc moltes de fa moooolts anys.
Només dos o 3 sessions de punxades perquè em vaig quedar embarassada i ja no en vaig poder fer més. Ara m'han informat d'un làser per treure-les. Molt més ràpid i efectiu, pero clar, uns preus que ni us imagineu!!!! I com que volem anar a buscar el tercer nen, volia fer-me una sessió JA por si acaso, ja que amb els altres dos nens em vaig quedar embarassada molt ràpid. Algú coneix aquest làser? Gràcies!
Avatar de l’usuari
daniela3
:: gosset
:: gosset
Entrades: 463
Membre des de: dt. set. 17, 2013 3:16 pm

Re: LASER VARIUS

EntradaAutor: daniela3 » dt. gen. 14, 2014 12:51 pm

Hola laiaf3,

suposo que les varius que tens són el que s'anomena col·loquialment "aranyes vasculars", de caire només estètic, si és així, escric per comentar-te que jo també en tinc arrel dels meus dos embarassos i li vaig comentar a la ginecòloga, ella em va parlar d'aquest tractament làser que efectivament és molt car, per aquesta mateixa raó em recomanar que m'ho faci un cop tingui clar que ja no vull passar per cap més embaràs, ja que si em torno a quedar embarassada és molt probable que me'n tornir a sortir. Nosaltres volem tornar a ser pares aquest any, per això jo encara no he mirat llocs per fer-m'ho, prefereixo esperar-me a ser família nombrosa i després fer-m'ho "assegurant-me" que ja no me'n sortiran més :ok:
:-)love(-: :-)(-: <:-< :panxeta:

Imatge
laiaf3
:: granota
:: granota
Entrades: 232
Membre des de: dj. març 01, 2012 12:31 pm

Re: LASER VARIUS

EntradaAutor: laiaf3 » dt. gen. 14, 2014 1:16 pm

Hola daniela3,

Doncs jo fa mooolts anys que en tinc, des que era molt jove. Clar que han anat en augment. Abans sempre feia molt esport, però JA en tenia. I aquests dos últims anys amb els peques n'he fet ben POC i m'he engraixat uns 3-4 quilos (de moment no he fet masses esforços, o gens.... per treure'ls) i tot aixó haurà fet que augmentin, però ni ho sé... imagina't el que tinc... i cada estiu, haig de fer el cor molt fort per anar a la piscina del barri, però hi vaig igualment, hi porto els petits casi cada dia.... ja sé que encara gràcies que tinc 2 nens que estan sans, la familia més o menys també, tenim feina i arribem just a final de mes però arribem... Però apart de l'ho estètic (tinc aranyes vasculars i varius fosques) les cames fan mal, les apreto un xic amb els dits i fan mal, de tant en tant també noto dolor i picor en cert punts de les cames, i aixó ara a l'hivern.... per aixó quan vaig llegir que existia aixó a la meva ciutat (ho desconeixia totalment) vaig anar a demanar informarció, però com que després d'un any he convençut al meu home d'anar per el tercer, hauria de fer-me la sessió com a molt la setmana vinent, ja vaig tenir un abort per altres motius i no voldria fer-ho més endavant, perqué ja estamos en ello i normalment a la primera o segona m'hi quedo... Però clar, només una sessió, perqué el dr em va dir que entra sessió i sessió ha de passar 3 mesos. Però almenys aquest estiu ja tindria alguna cosa feta, per tant menys dolor fisicament i psicologicament.
Però apart de la por que em fa el làser (em farien les dues cames senceres d'adalt a abaix), el preu..... uns 700€ per sessió!!!!!!! increïble com s'aprofiten!!!! Però per aixó volia saber si algu s'ho ha fet, per saber la seva efectivitat.
Avatar de l’usuari
daniela3
:: gosset
:: gosset
Entrades: 463
Membre des de: dt. set. 17, 2013 3:16 pm

Re: LASER VARIUS

EntradaAutor: daniela3 » dc. gen. 15, 2014 10:48 am

Tens rao que s-aprofiten molt dels preus!! jo tambe ho trobo carissim!! entenc el teu punt de vista per fer-te una primera sessio abans de l'embaras. Jo no en tinc gaires i les cames no em fan mal ni res, nomes tinc aranyes vasculars, sobretot a la part de les "pantorrilles".
Espero que al final trobis la manera de poder-ho fer per sentir-te millor tant a nivell de salut com d'anims :ok: Se el que sents pq a la meva mare tambe li ha passat, i li passa, des de que en tenia trenta i pocs, sobretot aixo d'anar a la piscina o a la platja, anims guapa :-()-)
:-)love(-: :-)(-: <:-< :panxeta:

Imatge

Torna a “Cura personal”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::