Per què ja no tinc els cabells arrissats?

el cabell, la pell, roba, cremes, més guapes que mai!
Avatar de l’usuari
currita
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1822
Membre des de: dt. set. 22, 2009 7:58 pm

Per què ja no tinc els cabells arrissats?

EntradaAutor: currita » dc. març 12, 2014 12:23 am

Hola noies! De sempre he tingut el cabell molt arrissat, amb volum i molt fort. Durant els dos meus post parts he perdut cabell, però m'ha tornat a crèixer. El cas es que ara ja no tinc els rinxols que tenia abans :ufs: Em queda tot com despentitat, sense cos i només amb ones, no arrissat com ho tenia.
He anat canviant de productes que em posava, xampú, suavitzant i espuma. Ara només faig servir xampú suau i espuma. Però tampoc funciona.
Per què pot ser aquest canvi? Podria ser temporal?
Avatar de l’usuari
Formigueta
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dl. gen. 17, 2011 9:32 pm

Re: Per què ja no tinc els cabells arrissats?

EntradaAutor: Formigueta » dc. març 12, 2014 2:16 pm

A mi m,ha passat exactament el mateix que tu...finalment m,he hagut d fer un moldejat per veurem be i es la forma mes pràctica que he trobat...perquè amb dos petits no tens massa temps per mirat al miralll..jejeeee. Tambe m,agradaria saber a que pot ser!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
jllt
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 326
Membre des de: ds. feb. 04, 2012 9:03 pm
Ubicació: Pirineu

Re: Per què ja no tinc els cabells arrissats?

EntradaAutor: jllt » dc. març 12, 2014 8:27 pm

Jo també m'afegeixo al club... En el meu cas sempre havia tingut el cabell ondulat i estorrufat. I després de dos embarassos bastant seguits m'ha quedat llis i sense forma. La perruquera em va dir que això era molt freqüent perquè en el cos es produeixen canvis, i que en alguns casos podia ser per molt temps. També m'he plantejat fer un moldejat perquè hi ha dies que em trobo fatal però encara no m'he acabat de decidir... Un altre canvi que en el meu cas he tingut després dels dos embarassos, i per sort en aquest cas és positiu, és que gairebé no em surten pèls a les cames! ;-)))
Avatar de l’usuari
nacristai
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2116
Membre des de: dl. des. 21, 2009 6:31 pm

Re: Per què ja no tinc els cabells arrissats?

EntradaAutor: nacristai » dc. març 12, 2014 9:38 pm

Em pensava que era la unica!!!! Jo ja he passat a planxar-me'l i dur-lo llis gairebé sempre, quan no ho faig el ris perd la força en unes horetes i em queda horrible, es igual l escuma o gel o l'estona de difusor q faci :((
Imatge
Imatge

Estem fent la manteta dels 100 desitjos, ens hi vols ajudar???

http://www.elfildenjan.blogspot.com

Fotopacte de panxulina: martabv, Naiff, tonamar, campanilla, maneta, xuxe, aRaSal, Mof, soleilua, nacristai, Hawi, Laida, Ninetaa, solet2, Peke25, Ada82, Ania, nuit

Avatar de l’usuari
currita
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1822
Membre des de: dt. set. 22, 2009 7:58 pm

Re: Per què ja no tinc els cabells arrissats?

EntradaAutor: currita » dj. març 13, 2014 7:19 pm

Ostres noies, deu ser alguna cosa hormonal?? Com la caiguda del cabell?
No m'havia plantejat fer-me un moldejat... i fer-me llis sempre... aiiii quin dilema ara!!!
Doncs no tinc ni idea de què fer ?-) ?-) També he pensat en aprofitar de cara al bon temps i fer un tall curt, però em fa una mica de por que després creixi arrissat i sigui pitjor.
A veure què, com a minim m'heu donat idees.
Gràcies per les respostes!!!
Nima
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. març 31, 2010 10:37 am
Ubicació: Girona

Re: Per què ja no tinc els cabells arrissats?

EntradaAutor: Nima » dv. març 14, 2014 2:18 pm

Hola!!

A mí el que m'ha passat es que la part del darrera el cabell més proper al clatell (m'explico?) se m'ha allisat ?-) ?-) la resta com sempre pero lo de darrera no :ufs: :ufs: que curiós. I això se m'ha accentuat amb tercer embaraç jajaja...

:-()-) :-()-)
Vivint una vida d'aventura amb tres fills :-)
mdemare
:: conillet
:: conillet
Entrades: 399
Membre des de: ds. ago. 25, 2012 4:14 pm

Re: Per què ja no tinc els cabells arrissats?

EntradaAutor: mdemare » dt. abr. 01, 2014 12:49 pm

A mi m'ha passat igual. La perruquera m'ha dit que és hormonal degut a la lactancia, que em tornarà a sortir rissat després. Això espero perque m'encanta tenir el pel arrissat i amb volum. Ara el tinc laci i ondulat. Me l'he tallat curt i molt escalat per a que es rissi a tope i encara em veig mig bé.

Torna a “Cura personal”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::