Vestit per casament a Girona o província

el cabell, la pell, roba, cremes, més guapes que mai!
Avatar de l’usuari
gisa
:: lleona
:: lleona
Entrades: 914
Membre des de: dj. març 28, 2013 8:13 am

Vestit per casament a Girona o província

EntradaAutor: gisa » dc. abr. 09, 2014 2:14 pm

Hola a tothom!!
Doncs bé, el cas és que el proper 7 de juny em caso i no tinc ni idea de com vestir-me ni d'on anar-ho a buscar. M'explico: fem un casament civil i després anem la família més propera i amics a una casa de colònies a dinar i ens quedem fins l'endemà, tot molt "campechano"... Nosaltres no anirem vestits de nuvis, però en el meu cas, no sé com vestir-me... Jo volia anar amb un vestit senzill i portable, però la meva germana em diu que m'he d'arreglar més, que alguns convidats aniran més mudats que jo... i ara no sé què fer... Un vestit de festa per exemple? Ai, no ho sé.. accepto idees! L'altre tema és a on anar-lo a comprar per Girona i voltants. Coneixeu botigues? Moltes gràcies!!!
gisa l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 09, 2014 4:36 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge Imatge Imatge
Nineta22
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 328
Membre des de: dt. set. 03, 2013 2:39 pm

Re: Vesti per casament a Girona o província

EntradaAutor: Nineta22 » dc. abr. 09, 2014 3:43 pm

Hola gisa!!!

Primer de tot felicitats!!! Jo vaig fer una cosa similar a la que vols fer tu i em vaig comprar un vestit blanc eivissenc molt senzillet però preciós!!! I el millor és que el vaig comprar a Girona ciutat!! Si vols et busco la direcció i et dic, però és una botiga del casc antic!!
Avatar de l’usuari
gisa
:: lleona
:: lleona
Entrades: 914
Membre des de: dj. març 28, 2013 8:13 am

Re: Vestit per casament a Girona o província

EntradaAutor: gisa » dc. abr. 09, 2014 4:49 pm

Nineta, gràcies!!!
Això d'aquest estil de vestit també em rondava pel cap... però és que sóc mega blanca de pell i no sé si m'hi veuré bé... La botiga és una que està just al començament del carrer que està darrera la rambla, no? Una que ho tenen tot de color blanc? Hi faré una ullada, a veure... :ok:
Imatge Imatge Imatge
Nineta22
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 328
Membre des de: dt. set. 03, 2013 2:39 pm

Re: Vestit per casament a Girona o província

EntradaAutor: Nineta22 » dc. abr. 09, 2014 8:21 pm

Si gisa!! És aquesta la que et vull dir!!! Ens vam comprar allà el meu vestit i el del meu marit!! Anàvem els dos de blanc eivissenc!! Va ser molt xulo!! Ja m'explicaràs!! :)
Avatar de l’usuari
gisa
:: lleona
:: lleona
Entrades: 914
Membre des de: dj. març 28, 2013 8:13 am

Re: Vestit per casament a Girona o província

EntradaAutor: gisa » dl. abr. 21, 2014 2:43 pm

Ei!! Estic contenta perquè ja tinc vestit!!! Al final me'l vaig comprar a una botiga de la carretera Barcelona, a prop de l'hipercor, que es diu Xènia, i em va sortir molt bé de preu. És així tipus festa, de tires, curtet i amb un estampat negre, blanc i gris. Potser muda més del que tenia previst, però posat em veig molt bé! :love: :love:
Imatge Imatge Imatge

Torna a “Cura personal”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::