Missió prevenció estries: quins productes utilitzeu?

el cabell, la pell, roba, cremes, més guapes que mai!
0blanca0
:: rateta
:: rateta
Entrades: 199
Membre des de: dv. jul. 25, 2014 10:57 pm

Missió prevenció estries: quins productes utilitzeu?

EntradaAutor: 0blanca0 » dg. oct. 26, 2014 3:25 pm

Hola guapulines! He buscat però no he trobat un fil dedicat a això...i 'm'he sorprès molt jejejeje!
Doncs jo estic de 5 mesos i la panxota comença a fer se més important, doncs crec que és el moment de posar me més disciplinada amb el cuidat de la pell per prevenir les estries.
Estic utilitzant l'oli específic de la WELEDA i la veritat és que m'agrada molt però només l'utilitzo sortint de la dutxa perquè si no és una mica problemàtic amb els vestits etc..
M'agradaria complementar lo amb alguna crema que pugui utilitzar més sovint sense problemes... Vosaltres que feu?
Quina és la vostra fórmula anti-estries? :-()) >.-<:
Imatge

Imatge
jellwill2
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: ds. jul. 05, 2014 11:34 am

Re: Missió prevenció estries: quins productes utilitzeu?

EntradaAutor: jellwill2 » dg. oct. 26, 2014 5:03 pm

Hola,

jo per l'anterior embaràs feia servir trofolastin als matins i als vespres oli de rosa de mosqueta. Vaig tacar dues samarretes amb aquest oli, però cap estria. Aquest cop estic amb trofolastin i oli d'ametlles, que no taca tant. I he provat la mustela, per què la trofolastin aquest cop em fa angúnia l'olor, i la mustela també. Dec estar més tiquis miquis.
nanablau
:: papallona
:: papallona
Entrades: 121
Membre des de: dc. gen. 29, 2014 3:18 pm

Re: Missió prevenció estries: quins productes utilitzeu?

EntradaAutor: nanablau » dg. oct. 26, 2014 6:43 pm

Trofolastin jo tb! Has de demanar l'especifica per a embarassades. Jo me la posava matí i nit a la panxa, cuixes, cul i molt important: pantorrilles (s'estrien que no vegis!) si guanyes molt de pes també braços! Jo tinc moltiiiiiiissima tendència a les estries, i nomes me'n van sortir 2 i va ser l'ultima setmana. I quan acabis l'embaras continua-te-la posant un temps. Sort!
Albercoca
:: granota
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dl. març 19, 2012 3:13 pm

Re: Missió prevenció estries: quins productes utilitzeu?

EntradaAutor: Albercoca » dg. oct. 26, 2014 6:50 pm

Jo vaig fer servir Trofolastin també i cap estria durant l'embaràs. Però un cop vaig parir, els tres dies d'hospital no m'hi vaig posar, (ni ho vaig pensar!) I en tornar a casa vaig veure que me n'havien sortit pel voltant del melic.
Per la meva experiència t'aconsello que després de parir et posis la crema igual!
0blanca0
:: rateta
:: rateta
Entrades: 199
Membre des de: dv. jul. 25, 2014 10:57 pm

Re: Missió prevenció estries: quins productes utilitzeu?

EntradaAutor: 0blanca0 » dg. oct. 26, 2014 6:56 pm

Ostres aquesta trofolastin tan famosa jo ni la coneixia :-:) ... ja la tinc apuntada :ok:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Airin
:: poltre
:: poltre
Entrades: 687
Membre des de: dc. març 30, 2011 7:51 pm

Re: Missió prevenció estries: quins productes utilitzeu?

EntradaAutor: Airin » dl. oct. 27, 2014 8:41 am

Hola noies, jo també faig servir la Trofolastín perquè en el primer embaràs em va anar molt bé, combinada amb la Nivea de tota la vida. El que us vull demanar és si alguna la barreja amb alguna cosa per evitar aquella olor, diu que li han canviat el perfum pe`ro jo li he agafar mania igual. Ahir me la vaig posar amb guants de làtex però tot i això em molestava. Potser si la barrejo amb oli d'ametlles m'aniria bé?

Gràcies!
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
shibi
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dj. abr. 04, 2013 10:23 am

Re: Missió prevenció estries: quins productes utilitzeu?

EntradaAutor: shibi » dl. oct. 27, 2014 9:21 am

Jo vaig utilitzar l'oli específic de weleda per estries. El barrejava amb la crema de Nivea de tota la vida.
I la mar de bé! Cap estria!
Imatge

Imatge
nanablau
:: papallona
:: papallona
Entrades: 121
Membre des de: dc. gen. 29, 2014 3:18 pm

Re: Missió prevenció estries: quins productes utilitzeu?

EntradaAutor: nanablau » dv. oct. 31, 2014 8:28 pm

Hola Airin, doncs ni idea! A mi no em feia mania l'olor!
inger_0
:: papallona
:: papallona
Entrades: 138
Membre des de: dg. set. 30, 2012 11:23 am

Re: Missió prevenció estries: quins productes utilitzeu?

EntradaAutor: inger_0 » dl. nov. 03, 2014 7:06 pm

Un altre vot per Trofolastin! A mi em va anar molt be tot i que em vaig saltar algun dia de posar-me-la; de fet per la nit era bastant constant, però pel matí no tant.
També diuen que hi ha dones que tenen més tendència que altres a fer estries i que si n'has de tenir en tindràs igual i que altres dones segur que sense posar-se cap crema tampoc n'haguessin tingut... Però per si de cas millor posar-se una crema, no?
nanablau
:: papallona
:: papallona
Entrades: 121
Membre des de: dc. gen. 29, 2014 3:18 pm

Re: Missió prevenció estries: quins productes utilitzeu?

EntradaAutor: nanablau » dt. nov. 04, 2014 7:56 pm

Hola Inger!

Jo tinc mooolta propensió a fer estries, i amb Trofolastin no me' va sortir ni una! I això que em vaig engreixar molt! Bé, dic mentida, me'n van començar a sortir a les pantorrilles que és on no em posava la crema i de seguida que ho vaig veure també me'n vaig posar i es van quedar en un susto per sort. L'ultima setmana em va sortir una sola al melic (allò ja estava que petava) i una altra al pubis, però res més i ara pràcticament ni es veuen. Per mi, tenint le'experiència que tinc amb les estries... Un miracle!

Jo sóc d'aquelles dones que en fer el canvi de petita es van estriar de dalt a baix, cul i cuixes fets una desgràcia... I em surten noves estries de fer coses que no t'ho pensaries, per exemple un dia me'n van sortir de noves després de muntar a cavall. Un drama... Per això estava morta de por amb l'embaràs, i estic segura que la crema ha tingut molt a veure amb frenar el cop. Si hidrates en profunditat la pell cada dia 2 cops, allò per molt que s'estiri va cedint en comptes de petar (que és el que són les estries, una capa de la pell que es trenca).

Per mi, mano de santo!

Torna a “Cura personal”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::