Mans sequíssimes

el cabell, la pell, roba, cremes, més guapes que mai!
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Mans sequíssimes

EntradaAutor: jaruma » dt. feb. 03, 2015 9:17 pm

Hola,

Tinc la pell molt seca en general, i una mica atòpica. El fet és que sempre m'havia posat crema a les mans, per mania cada cop que me les rentava, i les tenia bé. Però amb l'embaràs, per evitar parabenes i històries, vaig deixar de posar-me'n. I ara, amb el nen, no paro de rentar coses, així que se m'han quedat sequíssimes. Els artells se m'han enfosquit, i em surten ferides amb el fred. Per molta crema que em posi ara, se'm queden igual. Semblen com impermeables!

Teniu cap suggerència? Preferiblement de remei natural, però si és una crema que vagi bé per això i no sigui massa cara també m'anirà bé.

Gràcies!
cosma_shiva
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 51
Membre des de: dv. jul. 11, 2014 12:02 pm

Re: Mans sequíssimes

EntradaAutor: cosma_shiva » dt. feb. 03, 2015 9:32 pm

prova la crema de mans neutrogena, es la millor. Posatela molts cops al dia. lhas provada?
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: Mans sequíssimes

EntradaAutor: Mara17 » dt. feb. 03, 2015 10:45 pm

"Rentar coses" vols dir amb Fairy? És el pitjor per a les mans! Més que crema, en aquest cas, revisa el sabó, crec que hi guanyaràs més.
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
siormi
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 7:55 am

Re: Mans sequíssimes

EntradaAutor: siormi » dc. feb. 04, 2015 8:01 am

A la farmàcia venen una pastilla petitona de crema, es diu NEUSC, és de tota la vida, de l'epoca dels avis. És oli en un llum!! Fins hi tot quan tens els llavis tallats o el nas-bigoti molt vermell per culpa d'un refredat, t'en poses a la nit avans d'anar a dormir, i al matí ni rastre de vermell, tot curat. Prova-la i ja ho veuràs :ok:
Avatar de l’usuari
marta9
:: poltre
:: poltre
Entrades: 657
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 3:01 pm
Ubicació: Rubí (Vallès Occidental)

Re: Mans sequíssimes

EntradaAutor: marta9 » dc. feb. 04, 2015 8:10 am

Sí, Neusc!!! Fa meravelles!
Imatge
Imatge
Imatge
San78
:: rateta
:: rateta
Entrades: 196
Membre des de: dt. set. 27, 2011 3:13 pm

Re: Mans sequíssimes

EntradaAutor: San78 » dc. feb. 04, 2015 9:32 am

Jo també t'anava a recomanar la pastilla de Neus rosa!
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Re: Mans sequíssimes

EntradaAutor: Rossinyola » dc. feb. 04, 2015 10:50 am

Jo tinc les mans fatal de molts anys de treballar amb guants al laboratori (em canviava molt sovint els guants i rentava molt sovint les mans. El metge m'ha dit q rès de sabons, ni el dels nens, i crema protectora q impermeabilitza per protegir fins i tot de l'aigua, q tb em resseca., la neutrogena mes q hidratar protegeix de fred i d'aigua però no dels sabons. Si rentes coses a mà, sempre amb guants. I la resta, anar provant hidratants, a mi la de caudalie em va força bé.
Imatge

Imatge

Imatge
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Mans sequíssimes

EntradaAutor: jaruma » dj. feb. 05, 2015 7:36 am

Gràcies! Provaré la Neusc, a veure què tal. La Neutrogena la vaig provar fa temps i no em va fer res (tinc una pell que té tela).

Sobre rentar, quan faig servir sabó tipus fairy em poso sempre guants, però per rentar el llevallets, o les joguines que cauen a terra, o les verdures del caldo, etc. faig servir un sabó ecològic i ho faig sense guants. Però són taaants cops al dia! A més treballo amb nens, i per evitar contagis de virus (sempre estan refredats!) em rento les mans amb sabó després de cada classe.

Intentaré posar-me els guants més sovint també. A veure si milloro, perquè em comença a fer vergonya anar amb aquetes mans, per no parlar del mal que fan!
Avatar de l’usuari
Sumsi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 9:58 am

Re: Mans sequíssimes

EntradaAutor: Sumsi » dj. feb. 05, 2015 10:44 am

La Neus com diuen les noIes i crema de mans Eudermin sense parabens, ni perfums en una posada veuràs recuperació immediata.
Sumsi l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 16, 2015 7:37 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Avatar de l’usuari
Martina20
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 565
Membre des de: ds. març 15, 2014 9:25 am

Re: Mans sequíssimes

EntradaAutor: Martina20 » dl. feb. 16, 2015 9:48 am

Pots provar també algun oli natural si pots estar sense tocar coses una estona perquè et deixa les mans brillants però va molt bé també. Oli com rosa de mosqueta per exemple.
A l'hivern a mi se'm tallen de seguida :ufs:
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Mans sequíssimes

EntradaAutor: jaruma » dc. feb. 18, 2015 12:14 pm

Gràcies per totes les idees! Vaig comprar la pastilla de Neusc i una crema de mans que em van recomanar a la farmàcia (ara no recordo el nom, després us el dic per si us interessa), i en dos dies vaig notar una gran diferència! I ara ja les tinc molt bé. No sé si ha estat la pastilla, però per si un cas me n'estic posant també als colzes, que se m'enfosqueixen per la pell seca.
L'oli de rosa de mosqueta me l'he posat 2 nits, però ho deixo tot pringós.

Gràcies a totes!
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Mans sequíssimes

EntradaAutor: jaruma » dc. feb. 18, 2015 12:35 pm

La crema es diu Ictyane de Ducray.

Torna a “Cura personal”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::