xampu de ceba

el cabell, la pell, roba, cremes, més guapes que mai!
Avatar de l’usuari
xoxoneta
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:21 pm

xampu de ceba

EntradaAutor: xoxoneta » dj. set. 17, 2015 5:44 pm

Hola noies!!, fa uns dies que li estic donnant voltes a una recomanació que en van donar.. us explico, ultimament em cau molt el cabell i tinc la sensació que no em creix tan ràpid com abans a part de que m'el noto una mica més greixos, no se si es que es deu a un cambi hormonal o que el meu cabell m'ha declarat la guerra..
La qüestió es que una noia em va dir que feia servir xampu de ceba vermella i que li anava molt bé, la veritat la nena tenia el cabell molt maco, el xampú es pot comprar fet o fer-lo a casa.. Alguna ho ha probat?? o n'ha sentit a parlar??, moltes gràcies per endavant!
rosella
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dc. oct. 20, 2010 1:50 pm

Re: xampu de ceba

EntradaAutor: rosella » dj. set. 17, 2015 9:05 pm

Hola! El meu marit el fa servir i si que es nota que va recuperant el cabell. Ell el va comprar a una botiga especialitzada a Gràcia.
Avatar de l’usuari
xoxoneta
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:21 pm

Re: xampu de ceba

EntradaAutor: xoxoneta » dv. set. 18, 2015 10:18 am

rosella ha escrit:Hola! El meu marit el fa servir i si que es nota que va recuperant el cabell. Ell el va comprar a una botiga especialitzada a Gràcia.

Moltes gracies rosella, perdona que et pregunti... de preu q tal?. Es q em fa una mica de cosa que sigui molt car i despres res..
rosella
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dc. oct. 20, 2010 1:50 pm

Re: xampu de ceba

EntradaAutor: rosella » dv. set. 18, 2015 9:14 pm

Hola xoxoneta, li he preguntat i no recorda exactament, però estava al voltant dels 15€. Si t'interessa l'adreça m'ho dius i te la passo.
Avatar de l’usuari
xoxoneta
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dj. set. 17, 2015 5:21 pm

Re: xampu de ceba

EntradaAutor: xoxoneta » dt. set. 29, 2015 1:09 pm

rosella ha escrit:Hola xoxoneta, li he preguntat i no recorda exactament, però estava al voltant dels 15€. Si t'interessa l'adreça m'ho dius i te la passo.

Hola rosella!!, perdona per no haver contestat abans, la veritat es que finalment he optat per fer-me'l jo a casa, no se com em sortirà pero per probar.. moltes gràcies igualment, però barcelona em queda una mica retirat , jeje, gracies de nou!! :ok: :ok:

Torna a “Cura personal”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::