Grup per perdre pes

el cabell, la pell, roba, cremes, més guapes que mai!
nienna
:: girafa
Ubicació: Barcelona
Entrades: 2048
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm

Re: Grup per perdre pes

dv. nov. 25, 2016 10:28 am

Bon dia!

Kabbisa molt bé la bàscula aquesta setmana >.-<: >.-<: felicitats!! ara hem de ser fortes aquest pont, que després arriba Nadal i :-o00m :-o00m :-o00m

Avui també m'ha donat bones noticies la bàscula, aquesta setmana 1,3 kg >.-<: >.-<: això d'anar a la dietista de moment m'està motivant molt.

Pes setembre: 80 kg
Pes avui: 76,8 kg
Perdua: 3,2 kg

Encara queden 4 setmanes, a veure si amb una mica de sort puc arribar al meu objectiu inicial, que era perdre 5kg :-o00m :-o00m

I la resta? Com us ha anat? :-()-)
Imatge

Imatge
al CLUB DE LECTURA del SOCPETIT el mes de gener llegim:
JANE AUSTEN
T'apuntes?
toska
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: dt. abr. 09, 2013 3:23 pm

dv. nov. 25, 2016 11:04 am

Bon dia

veig que avui és un bon dia per totes, de moment, a veure com va a la resta.

Fitxo també amb bones noticies >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Pes setembre: 66,2
Pes avui: 64,8
Variació total: -1,4 grams

He canviat de número >.-<: >.-<: >.-<:

A veure si amb els dies que queden ho aconseguim >.-<: >.-<: >.-<:

Com ha anat a la resta??????
ImatgeImatge
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5126
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

dv. nov. 25, 2016 11:15 am

uaaaaaaaaaaaaaaaaaaaau avui molt bé no?????????? >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

espero que a la resta també us hagi anat igual de bé!

a mi no tant, però perquè tinc la regla... he pujat 300 grams :-o00m
però la setmana que ve torno al 69 sí o sí!!! :content:
Imatge

Imatge
al CLUB DE LECTURA del SOCPETIT el mes de novembre llegim:
L'any de la plaga, de Marc Pastor
T'apuntes?
ametista

dv. nov. 25, 2016 11:17 am

:pandi: OBJECTIUS SETEMBRE-NADAL 2016 :pandi:

perdre 2 kg
toska -1'4 kg :ok:

perdre 3 kg
kabbisa -1'8 kg :ok:

perdre 4 kg
Essuca -3'3 kg :ok:
ametista -3'2 kg :ok:

perdre 5 kg
Oika -3 kg :ok:
nienna -3'2 kg :ok:

perdre 7 kg
Ari - 300 grams :ok:
Imatge

Imatge
T'apuntes?
nienna

dv. des. 02, 2016 11:46 am

Bon dia!

Com ha anat amb la bàscula?

Aquí molt bé, segueixo baixant i crec que fins i tot una mica massa ràpid. Avui he tingut dietista i m'ha afegit més coses, a veure com va la propera setmana.

Pes avui: 75,1 kg
Variació: 4,9kg

Aquesta setmana han sigut 1,7kg menys i això que estic amb la regla. La veritat estic molt motivada i estic fent la dieta molt estricta, es a dir, només menjo el que em posa la dietista i no em passo gens. Vull evitar com a minim fins al Nadal els excesos i després doncs gaudir d'un bon menjar els dies assenyalats i la resta seguir amb la dieta. A veure si així aconsegueixo no agafar pes aquells dies :-o00m :-o00m

I la resta? Com us ha anat amb l'amiga bàscula?
Imatge

Imatge
JANE AUSTEN
T'apuntes?
toska

dv. des. 02, 2016 12:01 pm

Hola noies,

avui no me pesat, però no ho vull fer per que no he fet bondat. Porto ja dies que no tinc ni temps per seure, així que acabo picant... Crec que aquesta setmana molt malament.... :ufs: :ufs: :ufs:

Espero a la setmana que ve, a veure si amb els dies de festes m'ho puc prendre en calma.... :-o00m :-o00m :-o00m

Felicitats nienna, està molt bé >.-<: >.-<: >.-<: .... a veure si ens dones idees amb la dieta que tens.... que sembla que va molt bé...
ImatgeImatge
ametista

dv. des. 02, 2016 6:09 pm

molt bé niennaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
a topeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

toska ànims!!

jo avui estic igual que la setmana passada :-o00m i això que pensava que al no tenir ja la regla algo baixaria.... però el cap de setmana vaig tenir un sopar i suposo que tot suma... a veure com van els dies festius...aiiiiiiii
Imatge

Imatge
T'apuntes?
ametista

dv. des. 02, 2016 6:10 pm

perdre 2 kg

perdre 3 kg

perdre 4 kg
ametista -3'2 kg :ok:

perdre 5 kg
nienna -4'9 kg :ok:

perdre 7 kg
Ari - 300 grams :ok:
Imatge

Imatge
T'apuntes?
nienna

dv. des. 09, 2016 8:31 am

Bon dia!

Un altre cop divendres, tot i que aquesta setmana és més estranya que jo que se... :-o00m :-o00m

Jo avui -700 grams, anem perdent :p-) :p-)

Pes avui: 74,4 kg
Variació: 5,6 kg

I a la resta com us ha anat? Encara ens queden 2 setmanes pel Nadal per aconseguir els nostres objectius! :b-))) :b-))) que fem després? A mi encara em queden uns 11 kg, un llarg camí, voldria arribar a 63 kg :-o00m :-o00m
Imatge

Imatge
JANE AUSTEN
T'apuntes?
ametista

dv. des. 09, 2016 8:35 am

eeeei estic molt contenta! avui 69'5!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
llàstima que durarà poc perquè ara marxem a passar el que queda de pont amb uns amics i segur que tornaré a pujar :-o00m

a la resta com us ha anat?

no sé si em podré connectar aquests dies, quan torni poso la llista actualitzada! :ok:

nienna molt bé aquests 700 grams! >.-<:
per Nadal farem miniobjectius (fins passat Reis) perquè són dates complicades :-o00m i després nous objectius! encara m'ho he de mirar però suposo que seria fins a setmana santa ;-)))
Imatge

Imatge
T'apuntes?
toska

dv. des. 09, 2016 10:00 am

Moltes felicitats a les dues... >.-<: >.-<: >.-<:

jo aquesta setmana no me pogut pessar... ho deixo per la propera setmana, per que segur que aquesta setmana he guanyat pes....
ImatgeImatge
kabbisa
:: zebra
Ubicació: Barcelona / Cabrils
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm

dv. des. 09, 2016 11:29 am

ui... jo ni m'enrecordava de que avui era divendres de balança!! jajajjaa
així que em dono una setmana més per recuperar els excessos comesos aquesta :-o00m
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
ametista

dg. des. 11, 2016 6:33 pm

toska i kabbisa heu fet festa de balança? :r) :r)

a veure la setmana que ve com va, que només queden dues setmanetes per acabar objectius!! :()():::: :()()::::

nienna tu ja has complert l'objectiu de setembre-nadal! i en un plis plas! :content: molt bé!! :ok:

jo aquests dies fataaaaaaaaaaaaal portes, finestres, armaris i de tot :-o00m :-o00m :-o00m

algunes esteu desaparegudes!! com us va?? (Essuca, Oika, Ari...)
Imatge

Imatge
T'apuntes?
ametista

dg. des. 11, 2016 6:35 pm

perdre 2 kg

perdre 3 kg

perdre 4 kg
ametista -3'8 kg :ok:

perdre 5 kg
nienna -5'6 kg >.-<:

perdre 7 kg
Ari - 300 grams :ok
Imatge

Imatge
T'apuntes?
nienna

dv. des. 16, 2016 12:04 pm

Bon dia!

Com us ha anat amb la bàscula avui?

Jo 800 grams menys aquest divendres... ara aquesta setmana espero poder baixar alguna cosa més abans de nadal i després amb no recuperar em conformo...

Pes inicial: 80 kg
Pes avui: 73,6
Variació: 6,4 kg

I la resta? Com heu portat la setmana?
Imatge

Imatge
JANE AUSTEN
T'apuntes?
madame3
:: papallona
:: papallona
Entrades: 135
Membre des de: dt. set. 22, 2015 3:35 pm

dv. des. 16, 2016 2:05 pm

Hola noies!!!

He vist que voleu perdre pes i llegint-me en diagonal els vostres posts, crec que no m'estranya que se us faci difícil.

Primer de tot, dir-vos que hi ha moooolts mites dietològics fomentats per la indústria del 'light'. El primer mite a eliminar és que els greixos engreixen. De lo que se come NO se cría. Bé, rectifico, els greixos saludables no engreixen. Quins són? Alvocat, oli d'oliva verge extra en extracció en fred, oli de coco verge extra en extracció en fred, ghee bio i el greix dels animals que hagin tingut una vida digna i hagin menjat el que els és propi (per això el greix dels pollastres industrials és millor ni tocar-lo) i llet de coco. La resta, tots, sí: engreixen i no són bons per la salut. La resta d'olis són refinats i s'han de tenir com més lluny millor.

Segon, el que engreixa són els cereals en totes les seves formes, amb o sense gluten. El blat de moro té un índex glucèmic enorme. El sucre en sí, naturalment engreixa, per tant, fora. Això també inclou els sucres menys dolents com la panela o fruites tropicals que són molt riques en sucre: moderació extrema.

Altre truco per a no engreixar-se: dissociació d'aliments. Si menges pasta, menja pasta però no a la bolonyesa, sino amb salsa de tomàquet i verdures. La combinació de carbohidrats complexos amb proteïnes, al necessitar d'unes enzimes diferents per a la seva digestió, fa que per una raó més complexe que no sé, engreixi més que si es menja per separat en temps diferents. Si menges carbohidrats no hi posis proteïna (també hi incloc lactis en la proteïna perquè en tenen molta), i si menges proteïna, posa-hi molta molta molta verdura de fulla verda. Una pastanaga o un boniato són dolços i comptarien amb un índex glucèmic més alt.

I els estimats greixos: en cada àpat, posar-ne, i molt. No us espanteu… Un bon alvocat en una amanida i un tros de carn o peix, i avall. La quantitat de greix que es posi serà molt més saciant perquè no provoca el pic d'insulina que provoca menjar carbohidrats com la pasta, pa, etc. , que al cap de dues hores d'haver menjat una pasta, ja s'ha d'anar a picar perquè hem fet una baixada d'insulina. Els greixos et mantenen molt més saciada durant més estona, el sistema digestiu està parat i aquesta energia es pot dedicar a altres parts del cos per a 'reparar'. Si seguiu aquestes pautes, no passareu gana. I no compteu calories, no serveix per a res, només per a patir! El que compta és sentir-se saciada, i si no te n'hi sents és que no has menjat prou (m'estic referint quan mengeu proteïna, greix i verdura de fulla verda).

Per a més informació, n'hi ha moltíssima per internet: Lucía Redondo explica perfectament tot això. I Marcos López, que a part de promoure aquest tipus de dieta, proposa un programa d'exercicis per fer a casa, que fa que no tinguis excusa perquè no necessites anar a gimnàs per a cremar energia. I ja de cara als americans, el Dr. Perlmutter és una de les eminències en desdemonitzar els greixos.

Mengeu molt oli d'oliva verge extra premsat en fred sense culpa, i veureu quin canvi…!

Endavant!

Tiroiditis de Hashimoto 2011. Reviseu TSH <2, no tothom ho sap
Febr'16 - Cicle natural. Punció sense èxit
Nov'16 - Cicle natural. Punció sense èxit
Des'16 - Cicle natural amb clomifeno. Punció a les 37,5h. En surten 2. ICSI. Transfer el 3/12; 13/12 POSITIU! N'és un, és un nen!

Agost 17. Ja et tinc en els meus braços… =0-0-)
kabbisa
Ubicació: Barcelona / Cabrils
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm

dv. des. 16, 2016 3:13 pm

fitxo:
Pès avui= 66,4kg
Pes Setembre = 68,2kg
Variació = -1,8kg

Jo com la nienna, espero baixar una mica més la setmana vienent! Encara tenim un divendres abans de nadal :content:

kabbisa ha escrit:Ara el meu objectiu per Nadal: arribar als 65kg i escaig : PERDRE 3 KILOS
(tot i que si arribo pesant 66kg i pico ja estaria prou contenta :) )

No he arribat a perdre els 3kg. Així que si tanquem avui l'etapa, jo no cumpleixo.
PERÒ, tampoc estic descontenta del tot, ja que m'estic consolidant entre els 66.5 i els 67.2 i això és molta millora de principi d'any (que estava clavada als 69-70)!

El següent objectiu és: període de nadal? del 23.desembre al 9.gener (seguint etapa escolar)?
El meu objectiu és: mantenir-me als 66.5kg. Tot i que intentaré arribar a veure un canvi de numero
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
ametista

dv. des. 16, 2016 6:54 pm

hola noies!

nienna molt bé, segueixes baixant! a veure si la setmana que ve també baixes una mica més abans de Nadal! >.-<:

kabbisa està molt bé que tot i no baixar molt ara et vagis mantenint en una altra franja de pes >.-<: a veure si també baixes una miqueta aquesta última setmana d'objectiu! >.-<:

jo avui +500 :ufs: :ufs: suposo que el pont m'ha passat factura :-o00m espero perdre aquest mig quilet de cara a la setmana que ve i després també espero mantenir el pes durant les festes!

la setmana que ve acabem objectius i posem els nous! (de moment totes tenim el mateix de mantenir pes, no? crec que és el més realista per les festes :r) )

kabbisa el següent objectiu serà de tres setmanes, agafant Nadal, Reis i la tornada a l'escola... o sigui fins divendres 13! així tenim uns dies de marge per compensar abans de pesar-nos altre cop :-D

(que si algú es vol pesar dilluns 9 endavant, eh? jo no ho faré :r) )

poso llista... tot i que no ha canviat gaire des de la setmana passada : lasito :
Imatge

Imatge
T'apuntes?
ametista

dv. des. 16, 2016 6:56 pm

perdre 2 kg

perdre 3 kg

perdre 4 kg
ametista -3'3 kg :ok:

perdre 5 kg
nienna -6'4 kg >.-<:

perdre 7 kg
Ari - 300 grams :ok
Imatge

Imatge
T'apuntes?
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 712
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

dg. des. 18, 2016 8:52 pm

Hola noies, fa molt que no passo per aquí, però vaig de cul....

Fent una ullada ràpida, us vull felicitar, totes estem perdent pes >.-<: >.-<: >.-<: potser ens falta un xic per l'objectiu, però estem perdent i això és el que compte :-()-)

El divendres em vaig pesar i vaig endur-me una sorpresa bona :b-))) estava els 55kg. O sigui que objectiu abans de nadal aconseguit. I com que només em queda 1 kg per l'objectiu final, m'he animat i m'he dit, aquest nadal a gaudir i ja el gener perdre el que correspongui. O sigui que entro en fase parentèsis, perque sí, perque vull. Potset sóc una inconscient, però mira arribar a 55, haver perdut 10 kg. des de l'inici- quan inicialment volia començar a perdre el gener- m'han donat el subidon i em relaxaré. Molts ànims en la última setmana del repte. :love:

Pes inicial repte tardor: 60
Pes actual: 55 kg.
Variació tardor: 4kg
.....................................
Variació total: 10 kg.
Falta: 1kg.
Imatge
Imatge

Torna a “Cura personal”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::