Grup per perdre pes

el cabell, la pell, roba, cremes, més guapes que mai!
toska
:: peixet
Ubicació: Barcelona
Entrades: 281
Membre des de: dt. abr. 09, 2013 3:23 pm

Re: Grup per perdre pes

dt. des. 20, 2016 4:58 pm

Hola noies..

felicitats a les que heu conseguit l'objectiu...

Jo ja ho deixo per després de Nadal a veure si començo l'any amb força... Per que vaig molt complicada i no puc fer massa bondat...

Ja direu quin dia comencen aquest any nou... i si no ens conectem a tenir un bon fi d'any a totes i a disfrutar aquests dies!!!! xxsta:: xxsta:: xxsta::
ImatgeImatge
Oika
:: papallona
:: papallona
Entrades: 123
Membre des de: dc. oct. 01, 2014 10:55 am

dj. des. 22, 2016 3:56 pm

Hola Noies!

Jo ja m'avanço a la pesada de demà.
Perdoneu, feia molts dies que no deia res...esperava anar-me a pesar. Jo definitivament no he assolit l'objectiu de perdre 5 Kg...

Pes setembre: 75,4
Pes avui: 71
Variació: 4,400 (m'ha faltat 600 g!)

Tot i no aconseguir l'objectiu estic molt satisfeta amb el meu esforç; aquest any he baixat 23 kg! >.-<: >.-<: i amb 3 inseminacions negatives i un canvi de feina! Ara sembla que m'està costant perdre de vista el 7!

Molta sort a totes amb la pesada definitiva. Demà us llegeixo.

Bones festes i feliç any nou!!! i control amb els torrons de finestra xxo.0.o jo ja fa dies que els somio :b-)))
2012 Iniciem la búsqueda
2013 Ginecòleg i proves
2014 Derivats a St Pau
2015 3 IA negatives a IVI
2016 FIV negativa a IVI (12 òvuls i cap congelat). Primera visita a St Pau. 3 IA en cicle natural a St. Pau, negatives.
2018 1a. FIV a St. Pau:
25 octubre transfer, 2 embrions: -
26 febrer transfer 1 blasto
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2048
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm

dv. des. 23, 2016 7:33 am

Bon dia!

Avui dia final de l'objectiu Nadal neu:-) neu:-) com ho porteu noies?

Jo m'he pesat i avui 1,1kg menys:
Pes setembre: 80 kg
Pes avui: 72,5 kg
Variació: 7,5 kg

Objectiu aconseguit i això que semblava impossible, al setembre estava a 80 però a l'octubre després dels viatges havia tornat a pujar a 82,7 :-o00m :-o00m

Ara l'objectiu de cara al 13 de gener es mantenir-me :-o00m :-o00m que ja és molt la veritat!

Oika moltes felicitats pel pes perdut!! Tot i que no hagis arribat al teu objectiu has perdut molt i t'has quedat molt a prop de l'objetiu, enhorabona! >.-<: >.-<: :-()-)

Toska, després de Nadal ens tornem a posar amb força, aquesta epoca no és per fer dietes, ni ho pensis! Fins i tot la meva dietista ho diu, ara a gaudir :-()-)

I la resta, com aneu?
Imatge

Imatge
al CLUB DE LECTURA del SOCPETIT el mes de gener llegim:
JANE AUSTEN
T'apuntes?
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5126
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

dv. des. 23, 2016 4:09 pm

hola noies! fi d'objectiu!!! >.-<: i ha anat força bé, no?

Essuca molt bé, objectiu complert!! i clar que sí, aquestes festes a gaudir tranquil·lament i després ja tornarem a lluitar amb els quilets que ens queden! ...que per cert, seguim a la par, eh? ens queda només un quilet per l'objectiu! >.-<: (bé, a data d'avui, espero que després de festes seguim igual)

toska ànims! així entenc que ja et posaràs nou objectiu després de festes? d'acord bonica, gaudeix de les festes sense trencar-t'hi el cap i el 2017 a topeeeeeeeeeeeeee! >.-<:

Oika i tant que has aconseguit el teu objectiu!! 23 kg aquest any >.-<: i 4,4 kg amb un objectiu de 5 >.-<: t'ha faltat molt poquet, jo crec que pots estar ben contenta! i a gaudir dels torrons de finestra! :content:

nienna has aconseguit el teu objectiu de sobreeees! >.-<: >.-<: ara a gaudir també >.-<:

jo he aconseguit l'objectiu a mitges :-:) avui segueixo a 70 però tinc la regla així que.. el meu objectiu inicial eren 3 kg després em vaig animar a pujar a 4 kg però m'he quedat a 3'3 kg... casi-casi!

kabbisa faltes tu! ja diràs com t'ha anat, de moment poso llista! :ok:
Imatge

Imatge
al CLUB DE LECTURA del SOCPETIT el mes de novembre llegim:
L'any de la plaga, de Marc Pastor
T'apuntes?
ametista

dv. des. 23, 2016 4:09 pm

:pandi: OBJECTIUS SETEMBRE-NADAL 2016 :pandi:

Imatge

OBJECTIUS ACONSEGUITS!!!

perdre 5 kg
nienna -7'5 kg :b-)))

perdre 4 kg

Essuca -4 kg >.-<:

OBJECTIUS CASI CASI ACONSEGUITS :ok:

perdre 2 kg
toska -1'4 kg

perdre 3 kg
kabbisa -1'8 kg

perdre 4 kg
ametista -3'3 kg

perdre 5 kg
Oika -4'4 kg
Imatge

Imatge
T'apuntes?
ametista

dv. des. 23, 2016 4:15 pm

i poso també llista de nous objectius!! (aquests curtets, des d'ara fins el 13 de gener)

Oika, només em faltes tu per dir objectiu! :ok:
Imatge

Imatge
T'apuntes?
ametista

dv. des. 23, 2016 4:21 pm

:pandi: OBJECTIUS NADAL + REIS 2016 :pandi:

(DEL 24 DE DESEMBRE AL 13 DE GENER)

mantenir-se en el mateix pes
kabbisa
nienna
ametista

en fase parèntesi
Essuca
toska
Imatge

Imatge
T'apuntes?
kabbisa
:: zebra
Ubicació: Barcelona / Cabrils
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm

ds. des. 24, 2016 4:59 pm

Jo prefereixo quedar-me amb el pes de la setmana passada!!
Dijous ma mare em va convidar a dinar, que venia una amiga seva mexicana. Total que ens va sorprendre amb un dinar de Nadal amb tots els detalls! Sopa de galets, carn d'olla amb pilota i demés, capó farcit, turrons, neules,... TOT!
Un dinar dels d'acabar rodó :D

Divendres em vaig pesar per curiositat, però clar, destrossa la meva trajectòria xD xD

Em quedo en un objectiu quasi-aconseguit, contenta per veure els 66, amb cert regust amarg per no haver pogut veure cap dia els 65,9.

D'aqui al 13.gener, espero seguir als 66!
(Tot i que si faig cas al salt que va fer la meva balança.... >.<). Penso que tres dies de festival es poden compensar a la resta de dies que ens donem! I per aixo em marco seguir al mateix pes.
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
ametista

dt. des. 27, 2016 7:06 pm

:r) :r) carai kabbisa, que (poc) oportú aquest dinar de nadal abans d'hora! però ei, deuria ser boníssim no? >.-<:
però bé, objectiu casi aconseguit i ara a pel següent! (mantenir el pes)

jo també crec que ho podem (més o menys) aconseguir, perquè els dies d'àpats forts són uns concrets i la resta hem d'anar compensant :ok:

....si podem clar, perquè quan saps que a l'armari hi ha una resta de finestra nadalenca que et crida....... :-o00m

...doncs te la menges i després A CAMINAR! O AL GIMNÀS! O EL QUE SIGUIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII xx:-D

ànims noies que podem!!!!!!!!!!! >.-<:
Imatge

Imatge
T'apuntes?
ametista

dt. gen. 03, 2017 2:55 pm

noies BON ANY!!!!! com vaaaaaaaaa?

jo no vull pesar-me ni res, més val no saber... :-o00m

us volia fer una pregunteta, ja que fa un temps vam estar parlant d'aquestes aplicacions que serveixen per controlar el pes, què menges, etc. Al mòbil en tenia una altra que controlava el que caminaves, si feies exercici... (Endomondo) però me'l vaig canviar i al d'ara me'n venia una d'instal·lada que es diu Fitbit i que ho fa tot junt (exercici, menjar, gots d'aigua que veus al dia, etc) i que es pot sincronitzar amb una pulsereta d'aquestes que controlen tot el que fas durant el dia (caminar, exercici, fins i tot com dorms!) La meva pregunta és què en penseu d'aquestes pulseres? en teniu? suposo que és la manera de treure-li el màxim profit a l'aplicació i saber exactament què gastes, etc. però no sé fins a quin punt val la pena... un parell d'amigues en tenen i van controlant els passos que fan al dia, etc. i n'estan contentes però no sé, barates no són les pulseretes! les de fitbit estan al voltant dels 100-150 euros... n'hi ha de més econòmiques d'altres marques però he de mirar que siguin compatibles amb el meu mòbil, perquè no totes les aplicacions hi funcionen (és windows phone)

bé, no res, només si en teniu o sabeu una mica sobre el tema, perquè jo encara me n'estic formant una opinió : lasito :
Imatge

Imatge
T'apuntes?
ametista

dv. gen. 13, 2017 10:38 am

noieeeeeeeeeeeeeees!!!

avui és el gran dia!!!!!! com ha anat amb la bàscula???

jo psea, però pensava que seria pitjor! 71'3.... o sigui 1'3 kg de més :-o00m
sort que l'objectiu era mantenir-me :content:

el meu nou objectiu és tornar a veure el 69 (o sigui -2'3 kg)

també tinc propòsits d'any nou o-o:)

- beure més aigua!! (no hi ha manera...)
- berenar! (si no ho faig acabo picant mentre faig el sopar)
- ser més constant amb els sopars lleugers: cremes de verdures, amanides, peix al vapor...

quan em digueu pesos i nous objectius faig llista final i llista nova! :ok:
la propera serà des d'ara fins el 7-4-17, ok? (el divendres just abans de setmana santa, o sigui 12 setmanes)
Imatge

Imatge
T'apuntes?
kabbisa

dv. gen. 13, 2017 12:12 pm

bon dia i bon any!! aix... pel silenci que hi ha, crec que poques hauran fet bondat :content:

kabbisa ha escrit:El següent objectiu és: període de nadal? del 23.desembre al 9.gener (seguint etapa escolar)?
El meu objectiu és: mantenir-me als 66.5kg. Tot i que intentaré arribar a veure un canvi de numero

fitxo:
Pès Abans de Nadals = 66,5kg
Pes Avui = 67,2kg
Variació = + 700gr

No està malament per lo fatal que ho he fet!! Això sí, gràcies a aquesta setmana, que dilluns estava rondant els 68!! :-:)

Ara a pel següent objectiu.
Pes Gener: 67.2 kg
Pes Objectiu Abril: 64kg
La veritat és que m'agradaria arribar a l'estiu amb el meu pès d'abans de l'embaras (60-62kg) i per això un pès de 64kg a mig camí, però ho veig molt complicat.
Tinc ganes de posar-me en sèrio, i fer-ho com deu mana. Millor 1 vez roja que cientos de amarilla, dons igual amb el menjar: millor renunciar a més coses durant un temps més curt que estar molt de temps renunciant a petits plaers. Ara, portar la teoria a la pràctica...

petitajo
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 334
Membre des de: dj. set. 05, 2013 5:00 pm

dg. gen. 15, 2017 12:34 pm

Hola de nou, crec q aquesta serà la definitiva, vaig a per totes!! Em quedo per aqui!

Com ho feu per calcular el repte? Jo ara estic a 72,5 kg pero m,agradaria baixar fins el 58-60kg, pes q tenia fa 4 anys quan fumava i abans dels meus tres embarassos.

Fa un parell de mesos vaig anar a una dietista, no em va dir res q no sabes, no hi he tornat a anar. Em vaig comprar un xarop de no sé de quantes herves i crec q va bé, em prenc 10ml pel mati i representa q es un quemagrasses. Ma mare tb hi va i te unes pastis d,herves q s,han de pendre 5 min abans de cada àpat, a partir de demà les provaré.

Jo abans corria una mica, ara hi tornaré, tinc un repte de 24 kg per muntanya de cara al maig, m,he de preparar, la perdua de pes m,ajudarà!!

Doncs això noies, anims a totes!!

Ens llegim!
Imatge

Imatge
toska
Entrades: 281
Membre des de: dt. abr. 09, 2013 3:23 pm

dt. gen. 17, 2017 9:37 am

Bon dia noies!!! :p-) :p-) :p-)

Bon any!!!

Després de nadal i del cap de setmana amb vómits comencen els objectius.

Els meus proposits d'aquest any (Ametista agafo els teus també....)

- Beure més aigua
- Berenar, per no picar al vespre
- Sopar més lleuger
- Fer exercici (Aquest es complicat pero m'ho he proposats, sobre tot per que tinc molt malament l'esquena)

Ara fitxo:

Pes Avui = 64,7kg
Objectiu Abril =61 Kg

Objectiu perdre: 3 kilos. (Tenint en compte que aquest cap de setmana porto casi tres dies sense menjar segur que pujo una mica, pero després començar a baixar :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) )

Any nou, objectius nois >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Com us ha anat a totes????
ImatgeImatge
kabbisa

dt. gen. 17, 2017 10:59 am

petitajo ha escrit:Hola de nou, crec q aquesta serà la definitiva, vaig a per totes!! Em quedo per aqui!

Com ho feu per calcular el repte? Jo ara estic a 72,5 kg pero m,agradaria baixar fins el 58-60kg, pes q tenia fa 4 anys quan fumava i abans dels meus tres embarassos.

petitajo, benvinguda!! >.-<:

Com ho fem? a ull :content:

Ens fixem un objectiu a plaços relativament curts: ara, fins a setmana santa. Què volem perdre d'aquí a l'abril?
i anem fitxant cada divendres: el pès d'ara vs el pès d'aquell divendres, i la variació total del plaç.

Ho vam anar fent així a l'estiu i de moment hem mantingut el sistema. Sembla que motiva veure que vas cumplint els objectius. Ara que si acumules baixada, també et pot passar que et relaxis i acabis perdent pès, però menys del que perdries. Per això va bé fixar-se un objectiu més a llarg, per no perdre focus.

La primavera passada, que va ser el meu millor moment de dieta, teniem sempre caldo d'api a la nevera. El kabbiso es prenia una tassa just abans de sopar cada día, jo només si tenia molta gana. ENs va anar de fàbula.

ametista

dt. gen. 17, 2017 3:24 pm

kabbisa molt bé només 700 grams! doncs hauràs de contemplar l'opció "el retorno del brou d'api" no? :content:

toska molt bé aquests propòsits! >.-<: :r) has estat amb vòmits? quin pal :ufs: espero que ara ja estiguis a tope! >.-<:
a més, ara de memòria no recordo el teu pes abans de festes però diria que no has pujat pas gaire tampoc, no? >.-<:

hola petitajo! ja t'ha explicat la kabbisa com va! el teu objectiu final seria perdre 12-14 kg però ara t'has de plantejar un objectiu a curt termini que creguis que pots més o menys complir (segons si fas dieta, esport, etc)
normalment recomanen perdre 500 grams a la setmana aproximadament, això serien 6 kg en les 12 setmanes que tenim per complir l'objectiu però clar, segons què facis per perdre pes et pots plantejar perdre aquests 6 kg o començar amb menys (3, 4...) o fins i tot més, això tu ho veuràs. Jo crec que el més important és ser constant (anar perdent cada setmana, encara que només siguin 100 o 200 grams, tot va sumant) Segur que el tema de tornar a córrer et va molt bé!

bé, noies, poso llista nova! de moment som poquetes però espero que les desaparegudes tornin!
(heu desaparegut perquè no heu fet bondat com diu la kabbisa? :r) )
petitajo, a tu t'afegeixo quan diguis objectiu! :ok:
Imatge

Imatge
T'apuntes?
ametista

dt. gen. 17, 2017 3:25 pm

:pandi: OBJECTIU: SETMANA SANTA! :pandi:

(DEL 13 DE GENER AL 7 D'ABRIL)

baixar 3 kg
kabbisa
toska
ametista
Imatge

Imatge
T'apuntes?
ametista

dv. gen. 20, 2017 10:36 am

noies com ha anat avui?

jo estic contenta!

pes inici: 71'3 kg
pes avui: 70'5
variació: -800 grams

tema propòsits, de moment el de berenar i fer sopars lleugers més o menys bé, en canvi el de l'aigua com sempre fatal :ufs:
Imatge

Imatge
T'apuntes?
kabbisa

dv. gen. 20, 2017 11:52 am

Genial, ametista!!! quin començament!!

jo gairebé faig com els crancs... :-o00m

fitxo:
Pès gener = 67,2kg
Pes Avui = 67,2kg
Variació = 0gr

Be, a veure si aquesta setmana començo a comportar-me d'una vegada per totes. De moment, ja he aconseguit eliminar el taburet de després de sopar i canviar-ho per una mandarina :content:

ametista

dv. gen. 20, 2017 12:05 pm

kabbisa ha escrit:De moment, ja he aconseguit eliminar el taburet de després de sopar i canviar-ho per una mandarina :content:

:-D :-D molt bé, tot és un inici!! >.-<:
ànims, la setmana que ve anirà millor!
Imatge

Imatge
T'apuntes?

Torna a “Cura personal”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::