ESTRIES

el cabell, la pell, roba, cremes, més guapes que mai!
Blaucel23
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dl. feb. 15, 2016 12:15 am

ESTRIES

EntradaAutor: Blaucel23 » dv. abr. 15, 2016 1:51 am

Hola noies!
No sabia ben bé on posar aquest post, si m'he equivocat pujant aquesta entrada en aquest tema demano disculpes!
Us escric perquè estic molt traumatizada amb les estries! Abans de tenir el meu fill ja tenia alguna que altre als glutis i la part anterior de la cuixa, lo tipic, estries blanques i molt primetes, però amb l'embaràs em van sortir moltissimes a la panxa i als pits, sobretot a la panxa són super vermelles i molt gruixudes, tot i que em possava crema cada dia,( trofolastin i suavinex, que em van dir que anaven super bé i res. Ja fa quasi 2 anys que em van sortir, s'han atenuat una mica pero segueixen sent molt visibles. Algun consell? Aquesta setmana he començat amb oli d'Argan.. a veure que tal... i he sentit parlar d'una maquillatge milagròs que es per tapar tatuatges,estries...estic pensant si comprar-lo de cara als dies de platja i piscina... em fa molta vergonya...
Gracies noies!!
Sindria14
:: granota
:: granota
Entrades: 203
Membre des de: dg. març 30, 2014 3:08 pm

Re: ESTRIES

EntradaAutor: Sindria14 » dv. abr. 15, 2016 8:39 am

Hola Blaucel,


Sento dir-te que les estries tenen un fort component genètic. Si t'han de sortit, ja pots anar fetn esrvir cremes, que et sortiran igual.
Sí que hi ha maquillatges que et poden ajudar en moments concrets, però pensa que la pell t'anirà canviant de color a mida que prenguis el sol, i el color del maquillatge seguirà sent el mateix. Potser seria pitjor el remei que la malatia, però vaja, tot es provar-ho. A youtube segur pots trobar mil tutorials i opinions de marques.

Per altra banda, has pensat en fer-te algún tractament amb làser? Diuen que va molt bé, i que en poques sessions fan maravelles.
I bé,el cost potser és elevat, però si no t'has de veure bé, potser és una inversió a tenir en compte.

Molts ànims i pensa que en el fons les estries són el record d'un moment especial.

Petons
G- 5/9/2014 :cnen:
L- 26/9/2016 :cnena:
Test + 2/6/2021
annixa
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dg. nov. 20, 2016 8:55 pm

Re: ESTRIES

EntradaAutor: annixa » dg. nov. 20, 2016 9:06 pm

Hola blaucel, al final que vas fer?

Torna a “Cura personal”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::