Mesoterapia

el cabell, la pell, roba, cremes, més guapes que mai!
saludoalaluna
:: papallona
:: papallona
Entrades: 134
Membre des de: dl. ago. 16, 2010 10:42 am

Mesoterapia

EntradaAutor: saludoalaluna » dt. abr. 19, 2016 1:41 pm

Hola,

Alguna de vosaltres ha provat la mesoterapia per reduir el greix de la panxa?
Em podeu explicar en que consisteix? Si us ha funcionat? I possibles efectes secundaris?

Me l han ofert com a mesura complementaria a una dieta que estic realitzant

Moltes gracies
baldufeta05
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dg. des. 22, 2013 3:30 pm

Re: Mesoterapia

EntradaAutor: baldufeta05 » dc. abr. 20, 2016 8:37 pm

Hola!!
Doncs jo vaig fer mesoterapia amb dieta controlada per una doctora l'any passat.
A la primera sessió ja em va punxar i ho feia cada setmana quan hi anava, a part de pesar-me i recordar dieta i prendre'm la pressió.

És tracta d'unes indiccions molt petites i les punxades es fan repartides per tota la zona a tractar... Jo feia cuixes, panxa i la zona del costat de la panxa...
La veritat, sí que és nota, amb volum sobretot. És a dir que perds greix que et sobra....
Problema? Que si ho deixes... Jo ho vaig deixar abans de l'estiu perquè passava una època molt nerviosa i com que el meu punt dèbil es el "picar" vaig decidir no gastar-me més els diners si la realitat és que no tenia prou força de voluntat :-(
I esclar, el volum perdut ha tornat per art de màgia :-) :-) El pes no per això...com a molt un quilo o dos...

Vaig pensar en tornar-hi, però com que amb la meva parella estem buscant el segon fill no sé si això seria massa bo....

Espero haver-te ajudat!
Salut!

Torna a “Cura personal”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::