clínica/dermatòleg que tregui les taques de la cara?

el cabell, la pell, roba, cremes, més guapes que mai!
Simone
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 56
Membre des de: dt. març 06, 2012 10:18 am

clínica/dermatòleg que tregui les taques de la cara?

EntradaAutor: Simone » dl. maig 09, 2016 6:57 am

Hola noies!
Estic desesperada, amb els dos embarassos em van sortir unes taques i ombres a la cara i em sento un monstre... He provat tooootes les cremes que he llegit en anteriors posts i res de res... M'hi he posat suc de llimona i crec q és pitjor perquè m'enceta... En fi...un drama, estic molt acomplexada, i ara q ve l'estiu no vull ni pensar-hi...
Volia preguntar si alguna q hagiu patit lo mateix que jo i hagiu anat a una clínica d'estètica q us hagin sol.lucionat el problema o bé un dermatòleg, si em podeu aconsellar...
També si em podeu aconsellar un maquillatge que tapi bé totes les taques
Gràcies
Lluna2016
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dg. gen. 17, 2016 9:20 am

Re: clínica/dermatòleg que tregui les taques de la cara?

EntradaAutor: Lluna2016 » dl. maig 09, 2016 2:17 pm

Hi ha un tractament cosmelan que diuen que va molt bé, jo no em vaig atrevir finalment i ho vaig deixar estar
mel2010
:: papallona
:: papallona
Entrades: 113
Membre des de: dl. juny 07, 2010 8:28 pm

Re: clínica/dermatòleg que tregui les taques de la cara?

EntradaAutor: mel2010 » dl. maig 09, 2016 8:29 pm

A mi un dermatòleg me' n va cremar una amb nitrògen, no fa cap mal però queda una crosta i quan cau la crosta ni rastre de la taca. Has. Era a Girona però crec que qualsevol dermatòleg ho fa. Va ser molt ràpid i no va fer cap mal.
Avatar de l’usuari
Catilina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 139
Membre des de: dt. juny 18, 2013 4:14 pm

Re: clínica/dermatòleg que tregui les taques de la cara?

EntradaAutor: Catilina » dt. maig 10, 2016 10:16 pm

A mi lo del nitrògen m´ho han fet però per berruguetes i coses així. El millor es consultar a qualsevol dermatòleg perque hi ha productes per això, però s´ha d´anar en compte: despigmenten la pell i de cara a l´estiu potser et poden deixar massa "desprotegida". Igual q si exposes una cicatriu al sol quan es massa tendra et deixarà més marca. Potser t´ho aconsellin de cara a la tardor. Jo no et puc aconsellar dermatòleg pq hi vaig per la mútua.
Imatge
granoteta1321
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dj. feb. 26, 2015 9:45 am

Re: clínica/dermatòleg que tregui les taques de la cara?

EntradaAutor: granoteta1321 » dc. març 01, 2017 10:08 am

hola,

Fes una ullada a farmacia jimenez online fantastics per tractaments de taques, una amiga li ha quedat una pell, veuras que tenen molts casos reals amb fotos i et contesten ràpid i super be, a mi el tractament m'està deixant una pell, tothom m'ho pregunta, animat a fer una ullada
granoteta1321
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dj. feb. 26, 2015 9:45 am

Re: clínica/dermatòleg que tregui les taques de la cara?

EntradaAutor: granoteta1321 » dc. març 01, 2017 10:08 am

hola,

Fes una ullada a farmacia jimenez online fantastics per tractaments de taques, una amiga li ha quedat una pell, veuras que tenen molts casos reals amb fotos i et contesten ràpid i super be, a mi el tractament m'està deixant una pell, tothom m'ho pregunta, animat a fer una ullada

Torna a “Cura personal”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::