Embaràs i retenció de líquids

el cabell, la pell, roba, cremes, més guapes que mai!
lavidaesbonica
:: granota
:: granota
Entrades: 233
Membre des de: dg. oct. 12, 2014 7:21 pm

Embaràs i retenció de líquids

EntradaAutor: lavidaesbonica » dj. gen. 19, 2017 3:17 pm

Hola mames, d'aquí a ben poquet vull tornar-me a quedar embarassada, i entre altres coses, partint de l'experiència de l'embaràs anterior, aquesta vegada voldria evitar la super retenció de líquids que vaig patir. Ja sé que és habitual en l'embaràs, però voldria saber si coneixeu per experiència algun remei apte per embaràs que ajudi a no retenir tant líquid! em vaig inflar molt i les cames..buffff, i mira que estava en el meu pes eh! però tinc tendència a acumular líquid més que grassa, i ara em fa por que em torni a passar. El tema circulatori igual...! En fi, si sabeu d'alguna cosa ja em direu!! Gràcies! >.-<:
Avatar de l’usuari
Nuvolmagic
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 589
Membre des de: dj. des. 17, 2009 9:58 am

Re: Embaràs i retenció de líquids

EntradaAutor: Nuvolmagic » dj. gen. 19, 2017 5:06 pm

Hola!
El que funciona molt bé, es natural i totalment compatible amb l embaràs es un caldo de ceba, poma i api. Es molt depuratiu i per tant baixa la retenció de líquids.
Amb un parell de gots al dia, abans dels àpats, una mica calent i amb un rajolí de llimona tens prou
Si t' interessa et poso quantitats
Avatar de l’usuari
MONTSERRAT
:: tigre
:: tigre
Entrades: 787
Membre des de: dv. des. 16, 2005 2:23 pm

Re: Embaràs i retenció de líquids

EntradaAutor: MONTSERRAT » dj. gen. 19, 2017 8:07 pm

Nuvolmagic a mi m'interessen les quantitats please! També en tinc mooolta tendència ja de per sí. Provarem!! Merci!
lavidaesbonica
:: granota
:: granota
Entrades: 233
Membre des de: dg. oct. 12, 2014 7:21 pm

Re: Embaràs i retenció de líquids

EntradaAutor: lavidaesbonica » dv. gen. 20, 2017 10:35 am

Ostres ara que hp dius em sona aquest tipus de caldo!! Que bé!! Sí siusplau, diga'ns receptaaaa >.-<: . Gràcies!

Torna a “Cura personal”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::