Reduir panxa

el cabell, la pell, roba, cremes, més guapes que mai!
Avatar de l’usuari
glorieta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

Reduir panxa

EntradaAutor: glorieta » dj. maig 25, 2017 12:31 pm

Hola a tothom.

Consells per reduir la panxa? Després de tres embarassos, en tinc molta. M'han dit varies vegades si torno a estar embarassada... I ja no només es per això. Es que jo em veig fatal. No s'em veu grassa (d'abans dels embarassos si, però es que estaba molt prima), però la panxa es descomunal.
He començat a fer una mica de bondat amb el menjar I també faig hipopresius ( de moment vaig un dia a la setmana a un centre) pero veig que no només amb hipopresius ho arreglaré pq veig que tinc molt de sobrant....
Em podeu dir exercicis, cremes, tractaments,....
Encara dono el pit I potser estaré una mica limitada, però exercicis especifics si que n'he de poder fer i potser alguna crema no molt agresiva també, ja que la peque ja té 16 mesos i no mama massa.

Gràcies per endavant
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
tineta14
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

Re: Reduir panxa

EntradaAutor: tineta14 » dc. ago. 09, 2017 2:17 pm

Hola glorieta, a mi sempre m'ha anat molt bé nedar 2 o 3 cops per setmana, si no ho has fet mai comença amb 5 o 10 piscines, fins a 20. Jo fa anys que nedo i la veritat és que m'ha anat genial com a manteniment del pes, i no he fet mai més de 20 piscines eh! També sóc prima, però amb els dos embarassos he retingut molts líquids i el metabolisme canvia...així que no he deixat de nedar i un any després dels embarassos ja tornava a tenir el meu pes inicial i gens de panxa. La natació és un esport molt complert. Jo em poso unes aletes (Decathlon) i és més fàcil nedar i cremes calories igual! T'animo a que ho provis! Però sobretot..CONSTÀNCIA! :ok: . Ah, per altra banda podries provar de fer-te massatges linfàtics un cop al mes, a veure si t'ajuda.

Torna a “Cura personal”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::