Oli Nuxe. Pell seca

el cabell, la pell, roba, cremes, més guapes que mai!
Avatar de l’usuari
Sumsi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 9:58 am

Oli Nuxe. Pell seca

EntradaAutor: Sumsi » dg. ago. 04, 2019 6:37 pm

Bones,

Tinc la pell superseca, molt tibant, i ja tinc 40.

M'estic plantejant comprar l'oli Nuxe fa super bona olor, però no sé si serà prou hidratant i per gastar-me una pasta pot ser vaig tirant amb l’oli d’ametlles dolces.

Gràcies
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2122
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Oli Nuxe. Pell seca

EntradaAutor: Anna Maria » dg. ago. 04, 2019 9:19 pm

Hola!
A mi em passa que hi ha èpoques que la zona que se'm posa molt seca és la de les cames genolls avall. Em passa més a l'hivern que a l'estiu. Un dia em van comentar que potser és que m'hidratava poc per dins, és a dir, que bevia poca aigua. En el meu cas van tenir raó, perquè és cert que a l'hivern jo no tinc ni la meitat de set. Llavors el que faig és veure més aigua i posar-me crema hidratant. Jo utilitzo la Nivea de la llauna blava, la plana de tota la vida. És espesa i una mica laboriosa d'absorbir, però me la poso abans d'anar a dormir per no pringar-ho tot. Una altra zona conflictiva són les mans, perquè me les rento molt i a l'hivern em queden humides i les tinc molt seques (fins i tot amb ferides). Llavors utilitzo una pastilleta rosa que venen a les farmàcies:
https://www.promofarma.com/neusc-p-rosa ... #ectrans=1
A finals de temporada d'hivern vaig començar a utilitzar per les mans una crema de la marca Lida, que és de glicerina natural, i per Internet he vist que hi ha la versió corporal:
https://www.carethy.es/cosmetica/lida/g ... gLvmfD_BwE
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2122
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Oli Nuxe. Pell seca

EntradaAutor: Anna Maria » dg. ago. 04, 2019 9:26 pm

Ah! torno perquè he pensat que a vegades també és la marca del gel que utilitzem. Jo vaig canviant (agafo ofertes i tal) però n'hi ha alguns que els he deixat d'utilitzar perquè em deixaven la pell més seca. En el meu cas no té massa a veure amb la marca, depèn, vaig provant.
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Jomateixa82
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: ds. maig 02, 2015 2:54 pm

Re: Oli Nuxe. Pell seca

EntradaAutor: Jomateixa82 » dg. ago. 04, 2019 9:57 pm

Hola!!

Jo l'oli nuxe no el conec, però sí que a casa meva (meva mare, jo i les nenes) tenim la pell amb tendència atòpica, eczemes, molt seca... Et deixo la relació de les cremes que ens han anat millor:

Crema hidratant: Nivea de tota la vida o dexeryl, tenen bona relació qualitat preu (sobretot la nivea) i no fallen. La Nivea com t'ha dit l'Anna Maria és molt espessa, la dexeryl perfecte, la hem utilitzat tan la meva mare com jo i les nenes i ens ha anat de 10 a les 3, i és de les que té millor preu que sigui de farmàcia.

Gel corporal: A la meva mare, que tenia la pell súper seca i sempre tenia picors per aquest motiu li va anar molt bé el Sanex atopiderm gel de dutxa amb oli, el canvi segons ella va ser brutal. Per les nenes el gel Multilind (de farmàcia) ens ha anat molt bé fins el punt de provar també champú (per crosta làctea i/o problemes al cuir cabellut per massa sec) i acondicionador i perfecte!! Un altre gel que ens ha anat molt bé me'l va receptar el dermatòleg recentment per la petita, té una olor per mi agradable sense ser perfumada i se li ha notat molta millora a la pell, és l' Eucerin oleogel.

Està clar que el millor preu el tenen tan el sanex com la nivea. Llavors les altres són de farmàcia i això sol ja normalment fa que sigui més car... de totes maneres són de les més asequibles crec. Per la meva experiència et puc dir que cada pell és un món i la crema més cara del món a tu et pot no anar bé i en canvi la del mercadona (per dir algú perfecte). Per mala sort crec que és bastant qüestió de sort i anar provant fins que trobes la que et funciona.
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Oli Nuxe. Pell seca

EntradaAutor: crunchi » dl. ago. 05, 2019 9:02 pm

:ufs: hola, jo Nuxe tampoc ho conec, però he mirat al senyor google i té bona pinta. No té parafines ni silicones, i diu que es un 98% natural. 30 euros no em sembla car si la teva pell ho necessita i valores la qualitat dls ingredients ( i en gral aquests tipus de productes, solen durar molt).
Està clar que hi ha altres marques, però jo aposto per la cosmètica natural per tema qualitat. Si us mireu els ingredients de la Nivea, ve dels derivats del petroli, per això té aquest preu.

:-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: Oli Nuxe. Pell seca

EntradaAutor: Mara17 » dv. ago. 23, 2019 6:31 pm

Us podeu mirar com esteu d'omega-7. Jo el tenia baix i ho he notat de rebot a la pell!
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2122
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Oli Nuxe. Pell seca

EntradaAutor: Anna Maria » dl. ago. 26, 2019 8:42 pm

Mara17 ha escrit:Us podeu mirar com esteu d'omega-7. Jo el tenia baix i ho he notat de rebot a la pell!


Bones!
Es pot saber a través dels anàlisis de sang aquest paràmetre?
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: Oli Nuxe. Pell seca

EntradaAutor: Mara17 » dt. ago. 27, 2019 9:12 pm

A mi m'ho van mirar en sang, sí. L'analítica la feien a Bèlgica perquè demanaven coses molt concretes que aquí no es miren (o no de la mateixa manera).
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2122
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Oli Nuxe. Pell seca

EntradaAutor: Anna Maria » dc. ago. 28, 2019 10:32 am

Ostres, doncs ja ho tindré en compte la propera vegada que em facin un anàlisis. A mi me'l fa cada any la ginecòloga, li demanaré a veure si m'ho pot afegir. Gràcies!
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Sumsi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 9:58 am

Re: Oli Nuxe. Pell seca

EntradaAutor: Sumsi » dg. set. 08, 2019 6:53 pm

Gràcies noies per la respostes.

He canviat gel i de moment bé.

També tendeixo a buscar cosmètica natural, però la Nivea del pot blau la tinc però no em fa molta gràcies tal com diu la crunchi massa químics.
Imatge

Torna a “Cura personal”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::