Recuperació Sòl Pèlvic (boles xines o centre recuperació)

i també dels papes!
Avatar de l’usuari
julieta12
:: rateta
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dt. jul. 17, 2012 9:49 pm

Recuperació Sòl Pèlvic (boles xines o centre recuperació)

EntradaAutor: julieta12 » dj. nov. 06, 2014 8:35 am

Hola mamis!estic una mica preocupada pel que us explicaré ara fent 5 cèntims...vaig tenir la meva filla ara fa just 2 anys, després del part vaig "passar" una mica de recuperar-me en condicions tenint en compte que vaig tenir un part força complicat, que si desgarre, que si hemorragia, bé no cal entrar en detalls, però va ser un desastre....
Total que sempre he notat que he perdut totalment la força "a baix", no tinc incontinència greu, però quan tossu o ric alguna goteta s'escapa i soc ben jove! per temps, feina, la nena, etc etc mai he dedicat ni 2 minuts del meu temps a fer exercicis ni res.
Ara noto moltíssim que no tinc gens gens de força, noto un pes abaix com si se m'anés a caure tot!! he perdut sensibilitat.
Una amiga meva m'ha recomenat les boles xines, alguna les ha fet servir? li ha servit? ha notat resultats?

d'Altra banda, voldria anar a algun centre de recuperació o rehabilitacio del sòl pèlvic, en coneixeu algun? Visc a la l'eixample (zona hospital clínic) de Bcn.

Moltes gràcies!!
Avatar de l’usuari
Airin
:: poltre
:: poltre
Entrades: 687
Membre des de: dc. març 30, 2011 7:51 pm

Re: Recuperació Sòl Pèlvic (boles xines o centre recuperació)

EntradaAutor: Airin » dj. nov. 06, 2014 8:43 am

T'envio un privat amb la meva recomanació, no sé si es pot posar propaganda aquí directament :-)
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
montsejoel
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dl. març 17, 2014 12:26 pm

Re: Recuperació Sòl Pèlvic (boles xines o centre recuperació)

EntradaAutor: montsejoel » dj. nov. 06, 2014 9:58 am

Julieta, el meu nen té 13 mesos i ara fa un parell que vaig a un centre per recuperació del sol pèlvic, i és la millor decisió que he prés en aquest aspecte.
Si dius que notes com un pes potser és un prolapse, poser, i sincerament això no ho arreglaràs amb boles xines, busca un professional que et faci un bon diagnóstic, un pla de recuperació (hipopressius, ultrasons, electroestimulació, massatges, el que calgui!) i sigues molt constant amb els exercicis que et proposi.
Probablement et recomanaran fer servir un pes vaginal, però no és ben bé una bola xina, és un altre concepte, i això nonés serà una part del tractament.

Ànims!!!!
MarionCole
:: papallona
:: papallona
Entrades: 120
Membre des de: dg. feb. 09, 2014 10:37 pm

Re: Recuperació Sòl Pèlvic (boles xines o centre recuperació)

EntradaAutor: MarionCole » dj. nov. 06, 2014 11:45 am

Hola! Jo he tingut dos fills i amb el segon vaig fer recuperacio del sòl pèlvic pq va ser un part de natges i el ginecoleg m'ho va suggerir. T'ho recomano 4000%, vaig fer corrents, kegels i hipopressius, i vaig quedar com abans de parir. Ho vaig fer quan el nen tenia dos mesos.

El tema de les boles xines, espera't a parlar amb el fisio, podria ser contraproduent per tu.

Jo no ho vaig fer a bcn, i per aixo no et puc recomanar cap lloc.

Salutacions
flordeagua
:: rateta
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dt. maig 12, 2009 8:18 am

Re: Recuperació Sòl Pèlvic (boles xines o centre recuperació)

EntradaAutor: flordeagua » dj. gen. 29, 2015 3:14 pm

jo tambè tin el sòl pèlvic fatal Em recomaneu algún centre per fer rehabilitació a Barcelona o voltants?

Torna a “Salut (de les mamis)”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::