Fongs

i també dels papes!
Aly84
:: conillet
Entrades: 391
Membre des de: dl. juny 13, 2011 3:10 pm

Fongs

EntradaAutor: Aly84 » dj. abr. 23, 2015 7:15 am

Després de la menstruació vaig començar a notar picors que van anar més, a l'anar al ginecoleg em va confirmar que tenia fongs... Que podia ser degut per canvis hormonals que alterne la flora...

Em va donar tractament. 3 ovuls vaginals i crema Laurimic. Els ovuls cap problema. La crema és posar-me-la (ahir per segona vegada) i m'escou molt, fins al punt de fer-me mal... Sense crema tinc una lleugerissima picor, i fins i tot puntual... Es posar-me la crema i com si n'hi posés foc! Una cosa horrible!

A alguna li ha Passat? Anire al gine xk m'ho canvii... Pero també us volia preguntar per probiotics que conegueu o tractaments naturals que vagin bé.

Gràcies.
charito
:: girafa
Entrades: 2406
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Fongs

EntradaAutor: charito » dj. abr. 23, 2015 11:09 am

Ves a la farmacia et donaran probiotics per restaurar la flora. I pren algun suplement per reforçar defenses.
Eimy
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dt. nov. 27, 2007 5:02 pm

EntradaAutor: Eimy » dj. abr. 23, 2015 11:11 am

a mi la crema i els òvuls de la marca Laurimic sempre m'han anat bé, però si et pica para de posar-te'n i consulta al gine. Segurament deu portar un component que no et va bé.
Preguntes per remeis naturals, doncs jo algun cop he utilitzat timó, posar-me al bidet i rentar-me amb aigua de timó. És un gran desinfectant i calmant.
Espero que es millori aviat :ok:
Imatge
Imatge
Anna Maria
:: zebra
Entrades: 1556
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Anna Maria » dj. abr. 23, 2015 12:38 pm

deixa de posar-te-la, et deu fer alèrgia... per treure't la picor que tens ara el timó va bé, i el iogurt!
Imatge
Imatge
Ho vaig escriure: http://relatsencatala.cat/relat/hola-cr ... va/1037584
13-1-15: el millor regal!
Imatge

Al setembre al Club de lectura del SP llegim El fil de plata de Lluís Anton Baulenas. T'apuntes?
giuletta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: dj. juny 16, 2011 9:17 am

EntradaAutor: giuletta » dj. abr. 23, 2015 2:49 pm

Prova amb iogurt i després de rentar-te asseca bé la zona amb un assecador de cabell, és una mica estrany però a mi em va anar de fàbula :ok:
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

EntradaAutor: nb_30 » dj. abr. 23, 2015 4:04 pm

Jo tambe et recomano probiotic!
Aly84

EntradaAutor: Aly84 » dj. abr. 23, 2015 4:14 pm

Gràcies a totes!

Aquest matí el gine m'ha dit això que comentaveu que algun component em deu fer allergia... Llavors m'ha dit que em posi Dacktarin que es més fluix.

Sí! Banys de farigola em van de fàbula. Ara el iogurt em pica força xk tinc com petites ferides...

Sí! Aniré a la farmàcia i preguntaré per probiotics.

Això del secador ho probaré!

La veritat que son fastigosos i incomodes...
Anna Maria
Entrades: 1556
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Anna Maria » dj. abr. 23, 2015 4:49 pm

l'assecador millor en posició fred, com quan els punts durant la quarentena! Ah, i si tens ferides prova l'epixelle, un gel també post-part (tant si es vaginal com cesarea).
Imatge
Imatge
Ho vaig escriure: http://relatsencatala.cat/relat/hola-cr ... va/1037584
13-1-15: el millor regal!
Imatge

Al setembre al Club de lectura del SP llegim El fil de plata de Lluís Anton Baulenas. T'apuntes?
Mirela
:: papallona
Entrades: 115
Membre des de: dv. nov. 02, 2012 12:48 pm

EntradaAutor: Mirela » dj. abr. 23, 2015 6:48 pm

Hola!A mi la crema laurimic m'ha anat bé.Espero que el nou tractament et funcioni,això dels fongs és molt incòmode jeje!
Ah i lo del secador a mi em va dir el metge que anava bé perquè es veu que als fongs els va bé la humitat i per això es millor tenir la zona seca.Però com comenta la companya a baixa temperatura.Bona tarda!
Aly84

EntradaAutor: Aly84 » dj. abr. 23, 2015 8:50 pm

Gràcies de nou pels consells s'agraeixen mooooolt!!! :ok:

Ja he probat el Dacktarin, i pel moment bé, quan l'aplico no noto cap cremor com ahir (quin mal!!) l'inconvenient és que m'he l'he de posar durant una setmana més que el Laurimic, per això de què és més suau...

He probat l'estratègia del secador i m'ha semblat estupenda!! té llògica els fongs els agrada la humitat, la sequedat els mata! :ok: i mira, no ho havia pensat!!

Ok! probaré això del Epixelle!! sí, la veritat que tinc la zona feta una calamitat...

Avui gasto l'últim òvul, llavors demà miraré a la farmàcia per preguntar tema probiòtics!

I les que ho heu passat, realment acaben desapareixent del tot en una o dues setmanes?? És que ara per ara, que seria el tercer dia em tenen desesperada!!
charito
Entrades: 2406
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dv. abr. 24, 2015 8:08 am

La veritat que son un desquici mira que piquen i son incomodes pero si que ho notaras paciencia! Ves ja a mirar els probiotics com abans milllor. Calces de coto etc.

Jo cremes he fet servir el canesten i la que millor em va es ciclochem que es posarla i notar un alleujament!!!

El iogurt no m'he atrevit mai jajaaj
la_rodri
:: gosset
:: gosset
Entrades: 441
Membre des de: ds. des. 10, 2011 9:06 am

EntradaAutor: la_rodri » dv. abr. 24, 2015 6:38 pm

Hola!
Jo despres del primer embaraç vaig provar el Nuvaring i em feia mal, suposo alguna cosa d'alergia, irritació, cremor.... Quan ho vaig deixar a la farmacia em van dona l'aquilea intimo per tal de restaurar flora i defenses vaginals. Prova a veure que tal!
Molta sort
Mirela
Entrades: 115
Membre des de: dv. nov. 02, 2012 12:48 pm

EntradaAutor: Mirela » ds. abr. 25, 2015 7:25 pm

Jo n'he tingut dos o tres vegades i les molèsties han durat una setmaneta o deu dies.La crema laurimic i la canesten m'han funcionat i com et diu la Charito ja veuràs que amb els dies notaras la millora.A mi també em van dir calces de cotó i si fem servir salvaslips i compreses,tampons amb la regla canviar-los amb molta freqüència.Prenc nota dels vostres consells per si em torna a passar jeje!!
Aly84

EntradaAutor: Aly84 » dl. abr. 27, 2015 10:32 am

Bé noies, ja començo a veure la fi dels fongs de la guerra contra els fongs!! :***: ja practicament no tinc cap molèstia!!! :ok: de totes maneres no me'n refio i segueixo fent tot el protocol de cuides!!

Tots els vostres consells m'estan anant de fàbula!!! De moment intentaré a veure si amb el iogurt és suficient per restaurar la flora, ja què he mirat el tema dels probiotics, i la veritat que de tema econòmic es disparen...

Moltes i moltes gràcies!!

Torna a “Salut (de les mamis)”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: