On és la meva libido?

i també dels papes!
Ninus
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dj. set. 17, 2015 6:12 pm

On és la meva libido?

EntradaAutor: Ninus » dv. des. 25, 2015 9:30 pm

Doncs això... Tinc dos fills i el petit té 14 mesos. Doncs des de que em vaig quedar embarassada del petit que no se que em passa. No tinc ganes de sexe, tot al contrari!
M'estimo al meu home però no se explicar-me per què estic així...
Alguna que estigui igual o que em pugui ajudar? Moltes gràcies!
Avatar de l’usuari
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Re: On és la meva libido?

EntradaAutor: bertian » dl. des. 28, 2015 10:40 am

Ninus! com t'entenc!!!! Jo també tinc dos fills, ara el petit té quasi 13 mesos i encara fa pit i no, no tinc ganes de sexe i també estimo el meu marit!
No sé ben bé la teva situacio, però en el meu cas encara no m'ha vingut la regla i això influeix moltíssim perquè els meus nivells hormonals per dir-ho ràpid i fàcil són com els d'una dona menopàusica ara mateix! Així que per la part fisiològica malament ho tenim.
Alhora vaig cansada, no dormo les nits seguides i treballant i cuidant canalla el final del dia vaig cansada, cosa que tampoc ajuda.
Mira, jo no m'hi encaparro gaire, ja arribarà, en la vida hi ha èpoques de tot i ara el meu cos i el meu cap prioritzen altres aspectes.
Això sí, serveis mínims, si es deixa de practicar encara fa més mandra, així que per ara anem fent manteniment com podem i ja tornarem a tenir moments per nosaltres...
Ninus
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dj. set. 17, 2015 6:12 pm

Re: On és la meva libido?

EntradaAutor: Ninus » dl. des. 28, 2015 8:23 pm

Gràcies per contestar!
Només he tingut un cicle i ara espero el segon cicle i no arriba...
Jo és que no tinc ganes ni de mimos ni entrenaments... Quin pal... Suposo que com dius ja tornaran!!!

Torna a “Salut (de les mamis)”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::