sempre cansada

i també dels papes!
botafoc
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dv. abr. 17, 2015 8:58 pm

sempre cansada

EntradaAutor: botafoc » ds. feb. 27, 2016 7:52 pm

Hola! tinc 36 anys i un nen de 4. Treballo 5 hores pel matí i caps de setmana alterns. Sempre vaig cansada. Arribo al migdia vaig a buscar el nen al cole dinem jugo amb ell fins les 14.40 que marxem al cole (no juga mai sol...però aquest no és el tema del post) M'aixeco a les 5:30 i a les 20 ja em moro de son....però fins les 22 no vaig a dormir.
De la casa me n'ocupo tota jo sola. No tinc ajuda de ningú. A la tarda a les 17 vaig a buscar al nen..donem un tomet ( no vol parque) i cap a casa..juguem una mica dutxa i sopar i dormir.
A vegades encara pren pit.
Estic sempre cansada...m'aixeco al matí i ja ginc ganes que sigui la nit...també crec que estic una mica trista...
Mai he estat anemica..ni després del part...creieu que és una mala èpocani que ja passarà?
Avatar de l’usuari
[Marieta]
:: granota
:: granota
Entrades: 216
Membre des de: dj. maig 10, 2012 6:30 pm

Re: sempre cansada

EntradaAutor: [Marieta] » dg. feb. 28, 2016 9:29 am

I per què estàs trista cuca, si ho estàs fent la mar de bé?
botafoc
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dv. abr. 17, 2015 8:58 pm

Re: sempre cansada

EntradaAutor: botafoc » dg. feb. 28, 2016 12:05 pm

hola marieta...crec que s'ajunta tot..problemes amb la parella...a la feina no estic tan bé com m'agradaria...i amb el nen..em sento molt sola...ja m'agobio només de pensar en l'estiu..2 mesos ell i jo sols..que farem?...
potser son moments de la vida que hem de passar...no se...
Ninus
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dj. set. 17, 2015 6:12 pm

Re: sempre cansada

EntradaAutor: Ninus » dg. feb. 28, 2016 12:09 pm

Ai botafoc sembla que em descriguis a mi!
Només penso en dormir...
Tinc dos fills i el petit encara es desperta per mamar!amb el meu home tampoc no estem massa bé i els mesos d'estiu passo molts dies sola amb els dos...
No se que dir-te... Suposo que són etapes que hem de passar!
Ànims!
botafoc
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dv. abr. 17, 2015 8:58 pm

Re: sempre cansada

EntradaAutor: botafoc » dg. feb. 28, 2016 3:38 pm

ninus m'alegro que m'entenguis doncs!!!! a qualsevol dic que m'agobio pensant en l'estiui i diu que llavors perquè vaig tenir el nen....el problema és la soletat crec. Amb companyis tot és diferent...els nens s'entretenen més..i tu et distreus més. Avui diumenge em toca tota la tarda jugar amb ell i se'm fa pesat....la veritat. Després de dinar em jugat a playmobil i ara li he dit descansar una mica mirant dibuixos..no aguantarà gaire..així que quan es cansi anirem a jugar al escondite per la casa!!
PD envejo a les mares que juguen a puzzles amb els seus fills!!!! el meu no vol ni veure'ls..i això que pel tió n'hi va caure un epressament...
Avatar de l’usuari
Maroa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dv. gen. 08, 2010 8:28 am

Re: sempre cansada

EntradaAutor: Maroa » dg. feb. 28, 2016 8:53 pm

D'on ets? Intenta buscar gent per quedar de tant en tant, xerrar, passejar...
Avatar de l’usuari
nivalis
:: rateta
:: rateta
Entrades: 170
Membre des de: dj. des. 19, 2013 12:13 pm

Re: sempre cansada

EntradaAutor: nivalis » dl. feb. 29, 2016 7:56 am

Potser t'aniria be contactar amb altres mares, amb nens de l'edat del teu per fer activitats juntes.
Jo em sento una mica com tu. Sempre vaig cansada, però no estic trista perquè el que més m'agrada del món és fer coses amb el meu fill i amb altres nens. Als parcs, a l'escola... Hi ha molts llocs on pots trobar mares i pares disposats a passar estones amb el teu nen i amb tu.
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: sempre cansada

EntradaAutor: martina13 » dl. feb. 29, 2016 2:34 pm

Botafoc crec que el sentiment que descrius es normalissim
Hem de pensar que apart de mares som dones i persones!!!!!
I si se't fa pesat a avegades estar am el teu fill es perque es um indicatiu que necessites i vols fer algo sense ell.I ES NORMAL aqui 0 culpabilitat!!!
Jo tic encantada quan deixo la nena a dormir am ela avis o fins i tot algun finde sencer! Es mitja hida desconnectar
Almenys per mi imagino k hihaura mares que els.omple.100% estar tot el dia am el seu fill.
A mi tambe.momple pero necessito fer coses sense ella.
Jo en akest forum he trobat un grup de mamis increible.quedem x fer sopars ( soles) i moltes setmanes quedem perque els nens juguin junts.
A mi abans les tardes sem feien llargues i avorrides...i ara ho.passo molt.millor!!
Tema parella...bufff fa de mal.preguntar...pero quin.es el motiu per el qual no esteu be? Po a vegades es pur cansament nomes.o a vegades hiha problemes mes profunds.
Jo.tb mhi he trobat en aquesta situacio am la parella i puc dirte que em semblava una cosa terrible i casi de divorci quan en realitat era que haviem dajustar un parell de coses
Busca aixo algun grupet o intenta deixar el nen de tant en tant i ves a caminar o regala't un massatge allo k mes et vingui de gust!
botafoc
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dv. abr. 17, 2015 8:58 pm

Re: sempre cansada

EntradaAutor: botafoc » dl. feb. 29, 2016 5:21 pm

gràcies per les respostes.De fet quan treballo el cap de setmana ho veig com un descans de nen...i després em sento culpable per pensar això.
Tema parella és algo més profund. No de divorci...però bueno...està aquì eñ problema.
Tema altres mares...el meu fill apenes vol anar al parc...i si algun dia hi anem he de jugar amb ell inclús al parc!!! i poc puc relacionar-me....suposo que també el fer amistats és trobar algú amb les mateixes necessitats que tu...i si hi ha una parella de mares xerran...que no coneixo de res...puc saludar però poc entraré en la conversa...sempre m'ha costat molt fer amics! De fet només en tinc una d'amiga....i s'ha mudat a madrid!!!
Ojalà ara al cole..(ha començat aquest any p3) s'espavili una mica el nen i faci amics i vulgui anar més al parc i així podré parlar amb les mares...ja tindrem algo en comú!
Avatar de l’usuari
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Re: sempre cansada

EntradaAutor: Essuca » dv. març 25, 2016 7:53 pm

Botafoc jo em sentia així, cansada i trista i penaava que era qüestions psicológiques fins que vaig anar al metge i hem van diagnostucar hipotiroidisme.
Ara amb medicació estic mooooolt millor.
T'ho dic per què es diagnostica amb un simple analisis de sang i potser no és el teu cas, peró potser sí i ni cal que et sentis tan cansada
carla.exposito-ruiz
Entrades: 1
Membre des de: dl. juny 03, 2019 10:43 am

Re: sempre cansada

EntradaAutor: carla.exposito-ruiz » dl. juny 03, 2019 10:51 am

Et comento el meu cas particular concret que es semblant

Jo estava en una galería / exposició y vaig mirar que per risc en el treball compte a partir de la setmana X (ara no la recordo) el tema de pujar i baixar escales per anar al vestuari a cambiarme. Ho vaig parlar amb el de RRHH de l'empresa i ningú em va dir res pero van enviar un informe desfaborable sobre la baixa a la mútua.

Quan els hi vaig dir que ho consultaria amb un advocat el tema (pero de bon rotllo) per tenir asesorament, als 30min em va trucar el jefe de RRHH (d'una molt gran empresa) per dir-me que si que es cobria que s'havia equivocat.

En aquest plaç la meva comadrona em va dir que portés be l'embarás que anés al metge i que digués que em fa mal l'esquena (que segur que a totes ens ho ha fet, pero anem tirant) que no hi ha metge al món que digui que no es vertitat i que no s'atreveixi a donar-li a una embarasada. Ho vaig fer i es vertitat.

Sobre el mal humor i el cansament general a mi em va anar molt be un corrector d'esquena https://correctordepostura.com perque veia que el malestar m'afectava al humor inclús.

AL final em van cambiar la baixa de SS per la de la mútua que es cobra el 100% (com han indicat uns missatges mes amunt sobre el funcionament. Del 1 al 3: NO del 4 al x el 60% i així succesivament)


SALUTACIONS!

Torna a “Salut (de les mamis)”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::