Regla irregular

i també dels papes!
tineta14
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

Regla irregular

EntradaAutor: tineta14 » ds. ago. 13, 2016 4:01 pm

Hola, fa dos anys que vaig ser mare i des d'aleshores que la regla ja no m'ha vingut regular... Abans em venia clavada, cada 28 dies, però ara em ve cada 30/32 dies... Sabeu si hi ha algun remei? Gràcies!
baldufeta05
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dg. des. 22, 2013 3:30 pm

Re: Regla irregular

EntradaAutor: baldufeta05 » ds. ago. 13, 2016 6:14 pm

Hola tineta, jo en canvi abans de ser mare fa 3 anys era bastant irregular...una vegada em va tornar a venir va passar a ser cada 28-30 dies com a molt... El meu ginecòleg, sempre m'havia dit que si eren 30 dies no era per preocupar-se tampoc....

Ara bé, la meva parella i jo fa quatre cicles que estem intentant altra vegada i curiosament els cicles se m'han convertit en 40 dies! ?-)
L'altre dia comentant amb una amiga em va dir que a ella el seu ginecòleg (que és el mateix que vaig jo) li ca vareceptar Ovusitol, per regular els seus cicles i oli en un llum!! Jo si ara no m'hi quedo ja ho tinc per començar a prendre'm.
Pots consultar al teu/teva gine a veure si això t'aniria bé...

Sort i salut! >.-<:
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Regla irregular

EntradaAutor: shyla » ds. ago. 13, 2016 9:30 pm

Dona el cos por canviar despres de ser Mare, pero per mi si et ve entre 30 i 32 dies no es ser irregular. Diferent seria que un cop fossin 26 l'altre 40, l'altre 30... Jo despres del meu primer fill vaig començar a portar un calendari circular del cicle menstrual i vaig veure que un ovari em feia un cicle mes curt i l'altre mes llarg, i dins d'aquesta diferencia era molt regular.
Imatge Imatge
tineta14
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

Re: Regla irregular

EntradaAutor: tineta14 » dg. ago. 14, 2016 11:25 am

Bé, es que de fet la nostra intenció és no trigar massa en buscar el segon! :p-) i per això voldria tornar a ser regular per si de cas...amb la nena a la primera m'hi vaig quedar! Ja sé que són diversos factors que influeixen però sabent que el meu cicle era de 28 dies va ajudar... Baldufeta preguntaré per aquestes pastilles! Merci
baldufeta05
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dg. des. 22, 2013 3:30 pm

Re: Regla irregular

EntradaAutor: baldufeta05 » dg. ago. 14, 2016 9:00 pm

Que tinguis sort tineta!! Jo amb el primer també va ser a la primera >.-<:

Això de l'OVUSITOL són uns sobres....

Torna a “Salut (de les mamis)”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::